-
Hozzászólások
24.201 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
5
J0hnny last won the day on Január 14 2021
J0hnny had the most liked content!
J0hnny névjegye
- Születésnap 1981-06-28
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://kecskemet.opelclub.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Kecskemét/Budapest
-
Érdeklődés
Csokor
MOTE klubkártya
-
Város
Kecskemét/Budapest
J0hnny's Achievements
Newbie (1/14)
56
Hírnév
-
Nem kell a komplett feszítőt cserélni, elég csak a görgőt, de csak akkor ha hangja van már. Valamelyik Fiat tipusé pont jó hozzá (most hirtelen nem ugrik be melyiké), vidd magaddal a mintát az autósboltba, ott tudni fogják. Nekem 3EFt-ból megvolt a csere.
-
Aki látott már dízelt üzem közben, az tudja, hogy nem teljes fordulaton kormol egy dízel. Sosem engedem, hogy az előírtak szerint végezzék a mérést az öreg dízelemen... ;)
-
Felül? Gangxta Zolee és a kartel felül van? :D Szerintem a karteR alul van és ott kell mérni nyomást, de nem értek én ehhez. :)
-
Kecelen csináltattam. Ugyan a városban sok helyen vannak öreg szakik, de hallani jót és rosszat is, kétszer meg nincs kedvem fizetni szar munkáért, inkább egyszer a tutiért. 12-14EFt-ért már lehet venni csúcsokat, de az csak a belseje, azt még be is kell állítani. Nekem 67EFt volt a 4db(Kaptam rá 1év garit), hiába volt a cégtől lehúzós teszterem, azzal csak azt láttam, hogy 4-ből kettő a 140Bar-os nyomás előtt elkezd "bepisálni" és amikor porlaszt, akkor is oldalra teszi, ergo a porlasztási kép is szar volt. A szakműhely szerint kb 200EKm-nél érdemes kihúzni a csúcsokat és tesztelni, hosszútávon a szar csúcs elég durva károkat tud okozni a motorban. A csúcsok kioperálása külön művészet volt, de a fékolaj csodákra képes! :)
-
Ha gyári az antenna, akkor valszeg a talperősítő nincs áram alá helyzve, nekem az oldotta meg a vételi gondokat.
-
Elvileg a TD és a sima DR között nem sok különbség van, ha Bosch VE adagolóval van szerelve. Viszont az erőben igenis van különbség, ha jól beállított és jó állapotú a TD blokk. Nem lóerőben van hatása, hanem nyomatékban, 30Nm érezhető egy kigyorsításnál, előzésnél. Én nemrég csináltattam meg a porlasztócsúcsaimat, érezhető a javulás erőben és fogyasztásban is. A csúcsok 200Ekm-t mennek el, sajnos a magyar gázolaj elintézi őket. A turbó lekötést én is MacGyver megoldásnak tartom, 3 bontott turbó árából már felújítható a turbó. Másrészt ha 3 turbót evett meg a blokk, ott keresném a problémát, mert annak oka van, pl az olajrendszerben első sorban.
-
Csak nem mindegy, hogy mennyi is az a feszültség és milyen gyorsan változik. Bosch egy szálas szonda mehet a helyére, 10-12E körül lehet már kapni.
-
Hettyem.
-
Rekord? Muhaha :D
-
Kint van mind a 4, elég fosul porlasztanak, mennek a doktor bácsihoz.
-
Már csak egy van bent...ázik a fékolajban...holnap ha nem jön ki, akkor légkulcsot teszek rá.