Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

J0hnny

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    24.201
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    5

J0hnny last won the day on Január 14 2021

J0hnny had the most liked content!

J0hnny névjegye

  • Születésnap 1981-06-28

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://kecskemet.opelclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kecskemét/Budapest
  • Érdeklődés
    Csokor

MOTE klubkártya

  • Város
    Kecskemét/Budapest

Legutóbbi látogatók

19.924 profile views

J0hnny's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

56

Hírnév

  1. Nem kell a komplett feszítőt cserélni, elég csak a görgőt, de csak akkor ha hangja van már. Valamelyik Fiat tipusé pont jó hozzá (most hirtelen nem ugrik be melyiké), vidd magaddal a mintát az autósboltba, ott tudni fogják. Nekem 3EFt-ból megvolt a csere.
  2. Senkit nem zavar, hogy hosszbordás szíjról kérdezett?
  3. Szép elgondolás...inkább olvastasd ki a hibát vagy ha elég régi, megteheted magad is.
  4. J0hnny

    Dízel

    Aki látott már dízelt üzem közben, az tudja, hogy nem teljes fordulaton kormol egy dízel. Sosem engedem, hogy az előírtak szerint végezzék a mérést az öreg dízelemen... ;)
  5. J0hnny

    Dízel

    Ez ugye költői kérdés? :)
  6. J0hnny

    Dízel

    Felül? Gangxta Zolee és a kartel felül van? :D Szerintem a karteR alul van és ott kell mérni nyomást, de nem értek én ehhez. :)
  7. J0hnny

    Dízel

    Egy jó hosszú pajszerrel! :)
  8. J0hnny

    Dízel

    Kecelen csináltattam. Ugyan a városban sok helyen vannak öreg szakik, de hallani jót és rosszat is, kétszer meg nincs kedvem fizetni szar munkáért, inkább egyszer a tutiért. 12-14EFt-ért már lehet venni csúcsokat, de az csak a belseje, azt még be is kell állítani. Nekem 67EFt volt a 4db(Kaptam rá 1év garit), hiába volt a cégtől lehúzós teszterem, azzal csak azt láttam, hogy 4-ből kettő a 140Bar-os nyomás előtt elkezd "bepisálni" és amikor porlaszt, akkor is oldalra teszi, ergo a porlasztási kép is szar volt. A szakműhely szerint kb 200EKm-nél érdemes kihúzni a csúcsokat és tesztelni, hosszútávon a szar csúcs elég durva károkat tud okozni a motorban. A csúcsok kioperálása külön művészet volt, de a fékolaj csodákra képes! :)
  9. Ha gyári az antenna, akkor valszeg a talperősítő nincs áram alá helyzve, nekem az oldotta meg a vételi gondokat.
  10. J0hnny

    Dízel

    Elvileg a TD és a sima DR között nem sok különbség van, ha Bosch VE adagolóval van szerelve. Viszont az erőben igenis van különbség, ha jól beállított és jó állapotú a TD blokk. Nem lóerőben van hatása, hanem nyomatékban, 30Nm érezhető egy kigyorsításnál, előzésnél. Én nemrég csináltattam meg a porlasztócsúcsaimat, érezhető a javulás erőben és fogyasztásban is. A csúcsok 200Ekm-t mennek el, sajnos a magyar gázolaj elintézi őket. A turbó lekötést én is MacGyver megoldásnak tartom, 3 bontott turbó árából már felújítható a turbó. Másrészt ha 3 turbót evett meg a blokk, ott keresném a problémát, mert annak oka van, pl az olajrendszerben első sorban.
  11. Csak nem mindegy, hogy mennyi is az a feszültség és milyen gyorsan változik. Bosch egy szálas szonda mehet a helyére, 10-12E körül lehet már kapni.
  12. J0hnny

    Dízel

    Kint van mind a 4, elég fosul porlasztanak, mennek a doktor bácsihoz.
  13. J0hnny

    Dízel

    Már csak egy van bent...ázik a fékolajban...holnap ha nem jön ki, akkor légkulcsot teszek rá.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.