-
Hozzászólások
12.988 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
14
daykiller last won the day on November 6 2018
daykiller had the most liked content!
daykiller névjegye
- Születésnap 1985-06-04
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Várpalota
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra G Caravan OPC 2.0T
-
Város
Várpalota
daykiller's Achievements
-
Eddig minden F Astrában megtaláltam ezt a csatlakozót, amihez közöm volt valahogy.
- 36.169 válasz
-
Bemegy. 3-as érintkező. Testet szakít meg valóban. A kormány alatt lévő csatlakozóba is bemegy amúgy az olajnyomás gomba testje. Ugye az a DRL, más néven a svédrelé csatlakozója. Lehet ott letesteled és kiderül, hogy az X6-os csatiig jó-e a dolog. 8-as érintkező az olajnyomás, 5-ös a test. A színek ugyanazok.
- 36.169 válasz
-
Van, mikor messziről hallani, hogy valamelyik injektor dolgozik :D
- 36.169 válasz
-
Csak a dízelnél blokkolja az üzemanyagáramlást. Benzinesnél eleve a motorvezérlő nem fog csinálni semmit, ha nem kap jó azonosítót. Se szikra, se benzin.
- 36.169 válasz
-
A csatlakozót, amit fogsz, az a gyári központizár csatlakozója, de a doboz az biztos, hogy nem az. Az valami mókolmány lehet. Amúgy olvastam korábban, a check engine lámpa szükséges lehet, mivel az immo is arra van rákötve. Immonál a legfontosabb, hogy be legyen kötve sorba a sebességjeladóval, mert azon keresztül kommunikál az ECU-val. Van külön kis elektronikája a gyújtáskapcsoló alatt. Kis dobozka, egyben a karikával. Ugye az dolgozza fel az RFID chipet a kulcsban és továbbítja ezt az ECU-nak.
- 36.169 válasz
-
Ezen is a legtöbbet már kézzel leszedtem. A kettes hengeré volt a legjobb állapotban. Fogóval is alig jöttek le. A dugattyútetőn is látszik, hogy ott nem ment olaj az égéstérbe. Javaslom, hogy ilyen 2 az egyben szimeringet szerezz be. Mondjuk szerintem a szimeringek egy idő után amúgy is elkopnak. Haverom Z16XEP-jében még a szelepvezetők is elkoptak. A szelepek lötyögtek a fészkükben. Kézzel simán mozogtak.
-
Már több, mint 1 litert megevett 1000km-en. Tegnap meg 300km után még maximumon volt a nívó.
-
A klíma a legnagyobb terhelés, de ha az nincs, akkor csak a vízhűtő ventilátor marad vagy az utastér ventilátor. Az ablakfűtés nem egy nagy teljesítmény, hogy meggyepálja a generátort. Ezeknél a régebbi Opel motoroknál az a baj, hogy az olajnyomás érzékelés még a pumpánál van és nem fent a hengerfejben. Az újabb, Z-s motorokban már felül van szerencsére, bár elég hamar elalszik nekem is az olajnyomás a turbósban. Igaz, 5W40 van benne, ami már az X-es motorokba is kéne 96-tól.
-
Persze. 19-es hosszú krovafejjel nyomtam rá a hengerfejre a tányért, majd egy 7-es szintén hosszú fejjel a szimeringet is gyengéden megnyomtam, hogy ne feszüljön. Természetesen most figyelem az olajfogyasztást és eddig eléggé biztatóak az eredmények.
-
Látom mindenki szerel, akkor én is: Iszonyatos mennyiségű füstöt eregetett már maga után az OPC lámpánál állás után elindulva, de a garázsba beállás közben is koncerten érzem magam. Rendeltem ebay-ről speckó szimerineket, amik egyben vannak az alsó rugótányérral: Szerszámot is vettem a művelethez: Sajnos az üzemanyaghidat is le kellett szerelnem, hogy a le tudjam nyomni a szívószelepeket. Az injektorok kiszedése felesleges volt és később baj is volt belőle. Az új szimering bent a helyén: Némelyiket elég volt cserélni, de valamelyikről kézzel le tudtam szedni a szimeringet a helyéről. Volt egy, ami fenn is volt akadva a szelepszár végén. Az ékek visszarakása egyre gyorsabban ment a rutinszerzés során. Gyűlnek a régi szimeringek és a rugótányérok: Aztán az összerakás után az első beindítás kalandos volt. 3 hengerezés és erős tőkehang is párosult mellé. Wookie mondta, hogy ki kellett volna nyomkodnom a tőkéket. Aztán J0hnny tanácsára a tőkéket egy napig benzinben áztattam és kinyomogattam. Összerakás ismét, sokkal szebb a hang, már csak egyik injektor zajongott hangosan, de a próbakör alatt elhallgatott. Sokáig ment a tippelés, hogy rosszul raktam össze a vezérlést, de az nem ment el. A hármas hegnerben a rengeteg olajsár lekerülhetett a dugattyú oldalára és a kézi forgatás közben a gyűrűk letapadhattak, emiatt esett le 5bar-ra a végsűrítési nyomás. Egy napig friss olajfilmben ázott a dugattyú, majd összeraktam és beindítottam. Azóta is jó. Füstöt sem hagy már maga után, az olaj sem fogy. De legalább a lefújószelep már megint nem prüszköl. :D
-
Tessék, a lámpamosó csatlakozó:
- 36.169 válasz
-
- 1
-
SZR-nek nincs oktánszám csatlakozója, helyette van a kopogásérzékelő. Az SE motorok meg DIS gyújtásosak, ezért kopogásérzékelő van és nincs oktándugó. A szín alapján és emlékeim szerint is az a fényszórómosó csatlakozója. Én is meglepődtem anno, hogy nekem is ki van kábelezve, csak relé + biztosíték be és működik. Nekem a műszerfal és motortérköteg full extrás volt a klímás mivolta miatt. A kerek "bizbaszok" meg szerintem a fékkopásjelzők csatlakozója lesz. Az oldalindexek csatlakozója más formájúak.
- 36.169 válasz
-
Utolsó két képen lévő csatlakozó szerintem a fényszórómosó csatlakozója lesz. De jobb lenne vezerékszínekkel összepárosítva és akkor megmondom, hogy melyik micsoda.
- 36.169 válasz
-
C3 részecskeszűrős motorokba való. Ezért is felesleges, mivel némelyik motorolaj adalékból kevesebb van benne, mint B3/4 és társaiban. Ez akár még káros is lehet a motorra. Tehát Dexos2-es C3-as ACEA besorolású olajat semmiképp ne önts az A3/B4-t igénylő motorba. A C3-as az egy külön kategória pont a DPF miatt.