-
Hozzászólások
2.759 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
NeedForSpeed névjegye
- Születésnap 1974-02-27
Elérhetőség
-
MSN
frontway@citromail.hu
-
Weboldal URL
http://mantacustom.uniq.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Kispest az univerzum pereme
-
Érdeklődés
Computerek,Autók, meg a többi férfiakra jellemző dolgok (szabás-varrás,vasalás)
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel opelek opelkék
-
Város
bp
NeedForSpeed's Achievements
-
Autóhifis kérdésem lenne. Volt egy régebbi JVC fejegységem és hozzá egy kormánytáv SWC doboz. Lecseréltem egy újabb androidos JVC-re a fejegységet. Azért lett JVC, mivel én butus, arra gondoltam, hogy a kormánytáv így nem kerül plusz kiadásba. Megszívtam, szerintem. Most nem megy a kormányon lévő gombokkal a működtetés. A régi fejegységbe a kis fekete kormánytáv jelkonvertáló dobozból egy 3,5-es stereo jack-et kellett csatlakoztatni a fejegységbe. Az új fejegységből pedig csak egy szál vezeték lóg ki, kormánytáv felirattal. Lehet hogy a régi fekete doboz is jó hozzá, csak a jack-be futó három kábel közül a megfelelő össze kell kötnöm a fejegységből kijövővel, vagy mégsem és akkor vehetek új SWC adaptert? Ez lenne a kérdésem, aki ért hozzá, attól. Előre is köszi!
-
NeedForSpeed is attending AZ OPEL LEGENDÁK ÚJRA TALÁLKOZNAK
-
Igen. Nekem a cabrioban az antenna felfogatása dörzsölte ki a csatlakozónál, amikor ki-be nyitogattam a csomagtér fedelet.
-
38-as. Nekem a cabrioban egyszer elnyíródott a vezeték. Nézd meg hátha.
-
Enyém 14 éves és sehol nincs egy rozsdafolt sem. Van garázsom. Nem törtem még meg. Ennyi.
-
"az egynyolcas Opel legalább kilenc litert eszik. Mellékszál, hogy arról azóta kiderült, csak apró elektromos problémája volt, és miután megjavították, az átlag lement 7,5 literre." http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/02/15/mercedes_168_ezer_helyett_303_ezer_kilometerrel/ Ez mi lehetett?
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals= Itt van néhány. 3000euro-ért egy szép kombi ritkaság?
-
Ennyiért inkább H Astra fele annyi, 150ekm-rel is van eladó.
-
Ilyen olaj kell bele : http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Holden-Astra-Convertible-Hydraulic-Oil-SAAB-Convertible-93165227-/171327192593 A min-en ha jól működik nem kell piszkálni. Nekem is kevéssel fölötte van benne a szint. Egy flakon kb 7-8eFT. Autó orrával lejtőre állsz és úgy tudsz bele tölteni. A tető tisztítására én a homasitában szoktam venni kb5eFt direkt tető tisztítót.Kis kefével együtt árulják. Ezen felül utána le kell fújni impregnálóval is. Azt külön tudsz venni. (Az pl jó cípőre is , sátorra is, hasznos cucc!)
-
Z18XE tuningolni nem igazán érdemes. Lehet egy program optimalizálást csináltatni chip tuning műhelyekben. 140LE körül lesz, de használhatsz utána csak 100-as oktánszámú üzemanyagot. Lehet még kompresszor kit-et venni 1.8millió forint és kint beszereltetni. Jobban jársz ha tuningban töröd a fejedet, hogy lecseréled egy turbósra az egész autót.
-
Calibra turbóét nézd meg. Az volt anno az enyémen is nyereggel együtt elöl, bár adaptert kellett hozzá faragni.
-
Drag Manta http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-MANTA-DRAG-CAR-HOT-ROD-PRO-STREET-BIG-BLOCK-CHEVY-/251936991530?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aa89d692a
-
Matrica is tökéletes.Sárfogógumit az nnnneeee! Ne már, az annyira béna és olyat már senki sem használ. Takarítani kell, ez van. A merítés a középkonzol bevonására nem biztos hogy jó ötlet. Meg kell kérdezni, hogy tutira nem fog e a naptól felpúposodni, mert az bizony felül sütni fogja rendesen. Inkább bőr.
-
Fekete műanyag csík hiányzik a hátsó lökhárító alsó bemélyedéséből. Egy jó fogású turbós multikormány elférne még. Meg a középkonzol autószínű festése vagy bőrözése. Esetleg a levegő gombok köré a három króm fém karika .... Csak ötletelés képp mondom ezeket. Nálam így vannak, mert nekem ezek még tetszettek. A felni kafa. Jól áll a gépnek! Xenon nekem sincs, szerintem nem oszt, nem szoroz. Több a baj vele, mint a haszon. Sötétben amúgy is keveset járok. Még ami nekem is hiányzik, a hátsó ülésekre a két irmscher bőr fejtámla. Ha tud ilyet valaki, szóljon! Bár, nem nagyon hajtottam eddig sem, mert tolatáskor jól jön, hogy átlátni rajtuk. Igazából a hátúl ülők feje sem ér fel olyan magasra általában, mivel elég mélyen ülnek, tehát nem panaszkodnak hogy kemény. Még amit tervezek megoldani, most hogy a gyereknek már nem kell a hátsó gyerekülés, a hátsó ülés fűtése. Azt valahogyan még meg kellene lépni, mivel nekem is ilyen fekete bőr és télen hideg neki, bár garázsban áll a gép.
-
Téli alufelnik és gumik. Tavalyi téli kép.
-
Váltó olaj cserére kíváncsi leszek, majd számolj be hogy jobb lett e, mert én anno a mantában ezért cseréltem és semmi sem változott. Ott a második akadt.