Vagy nem irtam le ertelmesen a dolgokat vagy te nem erteted meg. Ha megnezzel egy Y20DTH motornak a hengerfejet akkor a termosztatnal lathatod ,hogy van egy kicsi jarat amit nyitva tart pont azert ,hogy a viz gyorsabban melegedjen . Elerve a 95 fokot a hutofolyadek, a termosztat nyit es a forro viz a hutobe jut . Persze a kicsi jaratot lezarva hogy mar ne a hengerfejbe forgasa a vizet hanem a huton keresztul.
PS. "mert ebben az esetben csak a motorban lévő víz meleg, a hűtőben lévő víz hideg, és a hűtőventilátorok nem fognak kapcsolni. " -ezt az Ecu vezerli es ket lepcso van az infokat a hoerzekelorol vesszi ami szinten a termosztat elot van a hengerfejbe es nem a hűtőn.
A masodik eset mikor szinten nem nyit eleget a termosztat, es mivel kevesebb az atfolyas a termosztaton keresztul , magasabb fordulaton a motor melegszik.