nor-el Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Hello Igaz hogy nem astra, de opel és corsa. Pontosabban 98-as 1,5td isuzu Nos a problémám, Felforr a vizem mindig. Eddig ezek lettek kicserélve. Termosztát víz és az olajhűtős rész is. Gomba, nem de fazékban tesztelve, kapcsol szépen. Hűtő ki lett mosva, hűtősapka cserélve. Vízpumpát már többen nézték állítólag jó. Kb 10-15 km után már nyomja is ki magából, ahol éppen tudja. A vízcső meleg a hűtőből jövő agnál is, tehát mindenhol forró. Az olaj tiszta. De a viz mindig el-el tünt belőle pedig. Kicsit nagynak gondolom a hűtővíz nyomását. Szerintetek mi lehet már. Hengerfejtömítés, vagy mégis csak a vízpumpa. Vagy állítólag van valami szelep ezekben, gondolom az 1,7esbe is ami nem nyit ki. De hol??? Köszönöm mindenki segítségét Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Tyűűű nézzétek már! Amikor azok már végigmentek a pályán én még csak akkor váltanék 2esbe :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laccci Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 8000K Xenon +mosó én még nem láttam, ilyet mármint mosót Szeirntetek Angel EYES-os lámpába lehet xeneont rakni nem vágja tönkre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Nna. Ma úgy döntöttem, hogy Vappu alkalmából (finn május 1, mindenki kiül a parkba és vedel felbont egy üveg sört, majd kultúráltan megissza) megkíváncsiskodom, hogy minden lámpám működik-e a műszerfalban. (Akkor még azt hittem, hogy az üzemanyagszintjelzőnek van valahol kiégett figyelmeztető lámpája. Hát nincs.) Előtte bemelegítésképp az ülésfűtés-kapcsoló lámpáit ellenőriztem le, mert az egyik oldal hol világít, hol nem. Ha valaki hasonlóra adná a fejét, ahhoz álljon itt pár kép - főleg ezért írok most. Ülésfűtés / ködzárófény kapcsoló lámpái: két lámpa van egy kapcsolóban, egy készenléti, ami a piktogramot világítja meg, és egy másik, ami akkor világít, amikor be van kapcsolva a kapcsoló. A két lámpácska nem azonos, és mindkettő forrasztott. Ezt nem tudtam, de sikerült kihúzni az egyiket. Szerencsére lábastól, így "csak" visszaforrasztani kellett. A kapcsoló szétszedéséhez ajánlott kés, illetve néhány órás csavarhúzó. Az izzók remekül működtek, esetleg a közbenső csatlakozó lemezkékkel lesz a baj... Vagy mással. Aztán következett a műszerfal. Örültem volna, ha a legkülső burok-műanyag kivehetős, de sajnos nem, mert műanyaghegesztett (csavarhúzó). A három csavart kicsavartam, majd fél órányi küzdelem következett a külső műanyaggal, mert nem akart kijönni. Gondoltam egyszerű lesz, mert ha leveszem a kormányszár körüli műanyagot, akkor hipp-hopp hozzá is férek mindenhez. Hát nem. Mert hogy a nagyrabecsült tervezők a kormánykerék közvetlen szomszédságába álmodtak egy kis csavart, amit nem lehet kicsavarni és pont. Nem adtam fel, kisebb-nagyobb kínlódások árán ugyan, de kijött a műanyagdarab rendben. Lássuk a következőt, a magát a műszerfalat! Két csavar alul kicsavar, felül a kallantyú kiakaszt, majd... Nem jön. Ja persze, a spirál. Vajon hogy működik? Kezdőknek: úgy, hogy a műszeregység mögé nyúlva középen (nőgyógyász-kezűek előnyben!) a spirálnál van egy fémlemez rugó (köv. képen piros karikában), s azt kell meghúzni magunk, a műszeregység felé. És kész, az elektromos csatlakozások fixen vannak rögzítve, azzal nincs gond. Következő kínlódás a műszer kivétele, újabb negyed óra... Ebben a pozícióban sikerült: Ha valakinek (vagy nekem) később szüksége van a félvezető adataira, az egy TCA 700Y. Ja, és persze felesleges volt, mert minden izzó működik. Hauskaa Vappua kaikille! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Kösz, hogy frankon levezetted nekünk is mit sikerült ügyeskedned :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kucu32 Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Hali!!! Majd ha már kb 100x kiszeded a műszerfalat , sokkal gyorsabb lesz. Van egy pár trükkje. A lényeg az, hogy a kormányt lehet forgatni a szerelés közben, ekkor már elég sokmindenhez oda lehet ám férni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LököttZsiráf Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Béla91, kucu32, köszi szépen! Kormányt elfordítani, hát... izé... Nem is rossz ötlet. No, majd visszafelé. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Béla91, kucu32, köszi szépen! Kormányt elfordítani, hát... izé... Nem is rossz ötlet. No, majd visszafelé. :devlish: Jaj Zsiri Te olyan izé vagy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Helló! Cseréltem benzinpumpa-fedél tömítést is,majd egy hosszabb út után (120km) megnéztem,hogy minden rendben van-e vele,majd miután levettem a műanyag borítást feltűnt,hogy a fedél felmelegedett olyan jó kézmeleg 40fokra... Ez normális dolog,vagy nem szabadna neki...Pumpát hétfőn cseréltem. Meg az is gáz szerintem,hogy 10.000km alatt cserélnem kellett vagy 150.000 forint értékben alkatrészéket a biztonságos működés érdekében. Pedig láthatóan megkímélt autót vettem,fix 140.000 km-rel.Volt nekünk nagypoláktól kezdve,buzukin át a 7-es bömbiig minden járgány.Ennyi baj talán csak a nagypolákkal meg a 120-as skodával volt,de ahhoz még ennél is olcsóbban volt az alkatrész....Ennek a melegedésnek kéne utánajárni,aztán megkímélt,3ajtós,jól felszerelt,rozsdamentes,képen látható Corsa ELADÓ :devlish: Szóval tudja valaki,hogy a benzinpumpám fedele hosszú úton felmelegszik,az normális dolog? Mert ha belegondolok,csak az átpumpált benzintől melegedhet fel...mondjuk én úgy sejtem,hogy a tankban lévő benya az zárt rendszer és ha nincs meg a kb. 1:9 arányú benzin-levegő arány akkor az nem robban,max felforr-buborékos lesz és a motor meg leáll.Valakinek más véleménye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Morcosított motorháztetőt akarok most csináltatni. Vannak vkinek esetleg méretei (a lámpára eső részről) vagy kb-ra csinálta mindenki, ahogy jól néz ki ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
huggybear Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Kormánymű csereléről van valakinek leírása vagy tapasztalata? Fontos lenne! Köszi! G. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jester Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Egy rövid kérdés: hogyan tudok utánajárni annak, hogy a kormányszervónak van-e valami baja? Milyen alkatrészeket kéne sorra venni?A tünetek a következők: a barátnőm panaszkodott, hogy a korábbihoz képest "nehezebb a kormány". Megnéztem a szervóolaj tartályát, szinte tele van, tehát az nem szivárog. A guminyomás is OK, szóval nem a lapos gumi miatt volt. Valami tényleg lehet a dologban, hogy nehezebb tekerni, mert nekem is feltűnt, hogy már nem "egyujjas" könnyedséggel lehet tekerni, hanem már rendesen meg kell fogni, "szervótlan" érzése lett. (Közvetlenebb visszajelzés, nehezebb mozgatás.) Köszi, j. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laccci Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Morcosított motorháztetőt akarok most csináltatni. Vannak vkinek esetleg méretei (a lámpára eső részről) vagy kb-ra csinálta mindenki, ahogy jól néz ki ? Én amennyire tudom, nem szabad takarni a lámpának azt a részét, ami a fénytfókusba esik mert müszakin ánuszrózsamaszírozás lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Én amennyire tudom, nem szabad takarni a lámpának azt a részét, ami a fénytfókusba esik mert müszakin ánuszrózsamaszírozás lesz. Ez igaz, de akkor "szemöldököt" sem szabadna rátenni. Mondjuk vennék még egy mocitetőt, azt megcsináltatnám morcosra és ha közeledik a vizsga akkor csere és no problem :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Lenne egy kis gondom a corzával most vettem észre először hogy a motortérben valami mintha bugyborékolna de nem tudom hogy mi? Kicsit idegesítő a dolog... Én nem nagyon értek hozzá de szerintem a hűtővíznek a szivattyújával lesz valami vagy most hogy bejött ez a nagy meleg lehet hogy valamelyik kábel meggyengült és kilyukadhatott, ti mire tippeltek? :lol: Néztem volna a vizet de nem mertem levenni a fedelét :devlish: Szerk: vagy a téli fagyálló főne a hűtőrendszerben... XD tököm tudja majd holnap megmondja a szerelő mi a szitu :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Morcosított motorháztetőt akarok most csináltatni. Vannak vkinek esetleg méretei (a lámpára eső részről) vagy kb-ra csinálta mindenki, ahogy jól néz ki ? Nem mindenkinek egyforma az ízlése, úgyhogy a legegyszerűbb ha szerzel egy megfelelő méretű kartonpapírt, azt olyanra vagdosod amilyenre neked tetszik, aztán ha kész akkor odaadod a karosszériásnak hogy ilyet kéne csinálni. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nem mindenkinek egyforma az ízlése, úgyhogy a legegyszerűbb ha szerzel egy megfelelő méretű kartonpapírt, azt olyanra vagdosod amilyenre neked tetszik, aztán ha kész akkor odaadod a karosszériásnak hogy ilyet kéne csinálni. :lol: csak nem kartonból :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Lenne egy kis gondom a corzával most vettem észre először hogy a motortérben valami mintha bugyborékolna de nem tudom hogy mi? Kicsit idegesítő a dolog... Én nem nagyon értek hozzá de szerintem a hűtővíznek a szivattyújával lesz valami vagy most hogy bejött ez a nagy meleg lehet hogy valamelyik kábel meggyengült és kilyukadhatott, ti mire tippeltek? :lol: Néztem volna a vizet de nem mertem levenni a fedelét :devlish: Szerk: vagy a téli fagyálló főne a hűtőrendszerben... XD tököm tudja majd holnap megmondja a szerelő mi a szitu :lol: A bugyborékolás jellemzően a fűtőradiátorból jöhet,ami a műszerfal középső,alsó részénél a gázpedáltól jobbra található.Akkor van ez,ha levegős a rendszered.A légtelenítés automatikus,tehát ha mostanában nem volt leeresztve a hűtővized akkor valahol elfolyhat,vagy bejut a hengerekbe,mert megérett egy hengerfejtömítés csere.Ha a hengerfej is repedt volna,akkor azt észrevennéd,mert akkor keményen füstöl és nagyon nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Technodome Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 csak nem kartonból :lol: :devlish: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 A bugyborékolás jellemzően a fűtőradiátorból jöhet,ami a műszerfal középső,alsó részénél a gázpedáltól jobbra található.Akkor van ez,ha levegős a rendszered.A légtelenítés automatikus,tehát ha mostanában nem volt leeresztve a hűtővized akkor valahol elfolyhat,vagy bejut a hengerekbe,mert megérett egy hengerfejtömítés csere.Ha a hengerfej is repedt volna,akkor azt észrevennéd,mert akkor keményen füstöl és nagyon nem megy. Megy nincs vele gond, feltűnő is volt hogy ilyen szar hangja van és minden ugyan úgy működik :lol: Csak az a fránya hangja ne lenne mert kurvára zavar szóval mennyi lehet az orvoslása a dolognak? Akkor hengerfejtömítést kell cserélni? De egyik napról a másikra nem tudom mi a fene lehetett, hát.. látszik rajta hogy mióta megvan motorisztikusan nem lett hozzányúlva :devlish: És nem is akarom hogy nagyon hozzápiszkáljanak én úgy vagyok vele. :lol: Még annyit hogy a szomszéd faluban van a szerelő kb. 5km még eltudok menni? Vagy hívjam házhoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Béla91 Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Felhívtam a szerelőt, megkérdem már hogy mégis mennyi lenne az orvoslás a dolognak mert hát honap vége van aztán.. :devlish: Mondom neki mi a szitu közben nézte hozzá a cuccost kérdezget hogy hanyas évjárat meg hány Cm3 es aztán mondja 8szelepes? mondom 16. Akkor azt mondta hogy vigyem be megnézik mert így most nehéz... És megnézik hogy tényleg az-e a baja. Mondom neki vagy 5km re vagyok tőle elvezethetem a kocsit. Azt mondta hogy kicsit lázítsam meg a hűtőfolyadék tartályon a csavarót nehogy szétnyomja a csövet és lassan el mehetek vele. Most gondolkozok nem kéne esetleg vinnem valami vizet útközben nehogy meglepetés érjen vagy mit tudom én XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Most gondolkozok nem kéne esetleg vinnem valami vizet útközben nehogy meglepetés érjen vagy mit tudom én XD Ha nem pörgeted , korán kapcsolsz fel, sztem 5km-t lazán ki bírja a menet szél hűtésével. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Volu Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Szegasztok Eeelektor Kalandorok! :devlish: Chiptuninggal kapcsolatban van vkinek vmilyen tapasztalata,érdemes e bármilyet is az autóba tenni, vagy csak haza vágja a motort? (vagy volt már erröl szó csak én nem olvastam vissza:) Üdv: Gyu Link to comment Megosztás: More sharing options...
index Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hogy a indításkor amikor kuplungot benyomva tartom és beindul a motor eléggé nyikorog. Valami a kuplung környékén lehet. Ha simán indítom nincs hang. Csak ilyenkor csinálja máskor nem hallom. Van ötletek mi lehet ez? :devlish: Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Május4, 2010 Megoszt Elküldve Május4, 2010 Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hogy a indításkor amikor kuplungot benyomva tartom és beindul a motor eléggé nyikorog. Valami a kuplung környékén lehet. Ha simán indítom nincs hang. Csak ilyenkor csinálja máskor nem hallom. Van ötletek mi lehet ez? :lol: Köszi! Ilyesmi nekem is van. Én a kuplung ki emelelőre ( vagy mi a neve ) saccolttam be a bajt. Előző tulaj láb tartónak használta a kuplungot bisztos :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts