astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Ez az ATE rásegítő. Ezt nem kell átalakítani a nem ABS-es ffh-hoz, csak ki kell cserélni. :D (ha ugyanolyan van benne) Itt is van ATE, igaz nem a legszebb, a Delco pedig ilyen: Klikk A DTL-ben ilyen van! kép 1 kép 2 kép 3 Ez ugye nem az ATE változat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 A DTL-ben ilyen van! kép 1 kép 2 kép 3 Ez ugye nem az ATE változat? :) Ez a Delconak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dirty-handz Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 A DTL-ben ilyen van! kép 1 kép 2 kép 3 Ez ugye nem az ATE változat? :) Vízszintesen van felfogatva vagy 45 fokba?:D vízszintesen delco, 45 fokos ate de rá is van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Ez a Delconak tűnik. Az. Megméztem... :D :D Vízszintesen van felfogatva vagy 45 fokba?:D vízszintesen delco, 45 fokos ate de rá is van írva. Függőlegesen, nem? :) Mind a kettő el van döntve kicsit. DELCO: kép 1; kép 2; kép 3 ATE: kép 1; kép 2; kép 3 Megkülönböztetni még az összerakása is a devandernek. A DELCO-nak a közepe van rányomva az aljára (ami a kasztni felől van), az ATE-nek meg bele van nyomva a közepe az aljába). Szemmel (ha nincs felirat) ez vehető észre a leghamarabb, meg talán az, hogy az ATE megítélésem szerint vékonyabb. Különbségek a képen benyilazva: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Cseréljetek dobbal együtt...? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Cseréljetek dobbal együtt...? :D Tartaléknak hagytam volna meg az ATE devandert, mivel ezen ABS-es ffh van (ami nekem ugye nem jó), az enyémen meg DELKO devander ABS nélküli ffh-val. De gondolom a ffh nem ugyanolyan felfogatású az ATE és a DELCO esetében, vagy igen? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Tartaléknak hagytam volna meg az ATE devandert, mivel ezen ABS-es ffh van (ami nekem ugye nem jó), az enyémen meg DELKO devander ABS nélküli ffh-val. De gondolom a ffh nem ugyanolyan felfogatású az ATE és a DELCO esetében, vagy igen? :) Az előző 15hszben kb 13x le van írva a kérdésedre a válasz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Az előző 15hszben kb 13x le van írva a kérdésedre a válasz. :lol: Jogos! :D Végül is te sem olvastál vissza az előző hozzászólásod előtt! :) Nem a csere volt a lényeg, hanem hogy meghagyjam-e tartalékba, vagy nem. :D Ezek szerint nem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Ti vennétek olyan hűtött féktárcsát amit felszabályoztak ? Elvileg majdnem újak, 24 mm-ről, 23,8-ra csökkent a szélességük... Csak egy érintőt vettek rajta esztergán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus1, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2011 Ti vennétek olyan hűtött féktárcsát amit felszabályoztak ? Elvileg majdnem újak, 24 mm-ről, 23,8-ra csökkent a szélességük... Csak egy érintőt vettek rajta esztergán. Szerintem nyugodtan vedd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Megvettem, korrekt a fék.:-) Viszont vettem hátra új fékdobokat. Újakat, de kéz alól. Csak éppen az a baj, az előző tulaj lefújta őket mattfeketére rozsda ellen ami szerintem nem hőálló. Hogy lehet azt a festéket könnyen leszedni ? Vagy úgy hagyjam ?? Lefesteném valamilyen szép színre:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocsiga Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Megvettem, korrekt a fék.:-) Viszont vettem hátra új fékdobokat. Újakat, de kéz alól. Csak éppen az a baj, az előző tulaj lefújta őket mattfeketére rozsda ellen ami szerintem nem hőálló. Hogy lehet azt a festéket könnyen leszedni ? Vagy úgy hagyjam ?? Lefesteném valamilyen szép színre:-) Kromofág tuti lehozza! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Megvettem, korrekt a fék.:-) Viszont vettem hátra új fékdobokat. Újakat, de kéz alól. Csak éppen az a baj, az előző tulaj lefújta őket mattfeketére rozsda ellen ami szerintem nem hőálló. Hogy lehet azt a festéket könnyen leszedni ? Vagy úgy hagyjam ?? Lefesteném valamilyen szép színre:-) Dobféket max feketére érdemes lefesteni. Hagyd rajta, majd télen kiderül, hogy le akar jönni, vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Megvettem, korrekt a fék.:-) Viszont vettem hátra új fékdobokat. Újakat, de kéz alól. Csak éppen az a baj, az előző tulaj lefújta őket mattfeketére rozsda ellen ami szerintem nem hőálló. Hogy lehet azt a festéket könnyen leszedni ? Vagy úgy hagyjam ?? Lefesteném valamilyen szép színre:-) Égesd le Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Homokszórás... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Augusztus4, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2011 Homokszórás... :) Kívül belül? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Égesd le Hígító, benzin, stb. Ma én is féket szereltem. Tegnap vettem 396-os hűtött tárcsákat meg hozzájuk a nyergeket. Viszonylag jó állapotúak voltak kinézetre is, de a tárcsát azért nem ártott felszabályoztatni. (most tart 19mm-en) Ma összedobtam a régi és az új fékből összelegózva (régi csúszkái, meg gumi porvédőivel). Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Hígító, benzin, stb. Ma én is féket szereltem. Tegnap vettem 396-os hűtött tárcsákat meg hozzájuk a nyergeket. Viszonylag jó állapotúak voltak kinézetre is, de a tárcsát azért nem ártott felszabályoztatni. (most tart 19mm-en) Ma összedobtam a régi és az új fékből összelegózva (régi csúszkái, meg gumi porvédőivel). 396? nem lesz az nagy? :) 19mm? nem lesz az kevés? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 396? nem lesz az nagy? :D 19mm? nem lesz az kevés? :D Mé'? átlagba jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 Mé'? átlagba jó :) 20mm a gyári méret, 18,2 a határ. 19 felett volt egy picivel a szabályzás előtt. Nem új, de nem is tervezem ezt örökké. 256-os fék lesz fent hátul meg tárcsafék, de előtte meg kell oldani a felni kérdést. (jelenleg 13"-os van csak.) És igen, 236-ost akartam írni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 20mm a gyári méret, 18,2 a határ. 19 felett volt egy picivel a szabályzás előtt. Nem új, de nem is tervezem ezt örökké. 256-os fék lesz fent hátul meg tárcsafék, de előtte meg kell oldani a felni kérdést. (jelenleg 13"-os van csak.) És igen, 236-ost akartam írni. :) 14es lemezfelnit, tudok jó nyárigumival... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 20mm a gyári méret, 18,2 a határ. 19 felett volt egy picivel a szabályzás előtt. Nem új, de nem is tervezem ezt örökké. 256-os fék lesz fent hátul meg tárcsafék, de előtte meg kell oldani a felni kérdést. (jelenleg 13"-os van csak.) És igen, 236-ost akartam írni. Épp kérdezni akartam mekkora malomkereket tervezel alátenni..... :D :D 14es lemezfelnit, tudok jó nyárigumival... :D má megint a biznic...... :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve Augusztus6, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2011 :) 14es lemezfelnit, tudok jó nyárigumival... :D Köszi, de egyenlőre marad a 13-as, aluban meg 15-öst keresek. A mostani gumik szerintem 2-3 szezon alatt el fognak kopni, és akkor jöhet valami nagyobb télre is. Mentem a városban úgy 50km-t, és szépen kopik össze a fék. :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Bocs, rossz helyre írtam! :) Egyépként néztem az unixba neten de nem találtam, meg máshol sem! help... Pedig tuti ott vettem ,először egy Opel bótba akartam, de ott csak gyári volt 8-10-ezerért aztán mentem be az unixba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Pedig tuti ott vettem ,először egy Opel bótba akartam, de ott csak gyári volt 8-10-ezerért aztán mentem be az unixba. http://www.unixauto.hu/Unix_Home.aspx Itt néztem de nem találtam rá, vagy csak én vagyok béna..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts