Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

sziasztok,
olvasgatom hogy , elég sok G Astránál jelenik meg az a probléma , hogy a légzsák visszajelző világít folyamatosan.Nálam is jelentkezett ez a probléma Mit lehet vele kezdeni?Valaki tudna segíteni? Köszönöm előre is

Elküldve
2 órája, Petiref írta:

sziasztok,
olvasgatom hogy , elég sok G Astránál jelenik meg az a probléma , hogy a légzsák visszajelző világít folyamatosan.Nálam is jelentkezett ez a probléma Mit lehet vele kezdeni?Valaki tudna segíteni? Köszönöm előre is

Akkor szokott előjönni ez a hiba ha az első ülések alatti csati nem érintkezik rendesen, vagy kontaktos lesz. Nem csak légzsákra hanem az övfeszítőre is vonatkozik. Jártam úgy hogy porszívózás után, ülés előre hátra tologatás után lett ilyen. Szerelőm csinálta meg, igazított valamit a csatikon. Hibakódot ki kell töröltetni, különben addig nem fog működni a légzsákod egy esetleges ütközéskor.

  • 2 weeks later...
Elküldve
On 2016. 10. 04. at 9:52, gezoli írta:

G Astrához van.

Szia!

Kérlek küld el nekem is a G Astra szerelési könyvét.

Előre is köszönöm.

Üdv: Lajos

toth1lajos@freemail.hu

Elküldve (edited)
On 2016. 10. 25. at 9:34, SargaRigo123 írta:

Én is kérek egyet! Köszi!

.....

 

Mindenkinek el küldvel az ajándék :icon13:

Módosítva : forumadmin
Emailt publikba ne..
Elküldve

Sziasztok!A gyári cd-s magnó hangerőtekerője kezd megmakkanni(nem tudom állítani a hangerőt csak 1000 tekergetéssel)!Léteziik hogy javítható a hiba?

Elküldve
11 órája, Mettyú írta:

Sziasztok!A gyári cd-s magnó hangerőtekerője kezd megmakkanni(nem tudom állítani a hangerőt csak 1000 tekergetéssel)!Léteziik hogy javítható a hiba?

Ha meg tudod bontani és hozzáférsz a potméterhez akkor kontaktspré segíthet.

Elküldve
10 perce, zotya975 írta:

Ha meg tudod bontani és hozzáférsz a potméterhez akkor kontaktspré segíthet.

Nem fog. Csere. Egyszer láttam potit 5000-ért valahol +csere.

2-3000-ért már van CAR-300 ill. 400. Ugyanaz a potit benne. Én most azon gondolkodom, hogy veszek egyet.

Elküldve

Sziasztok Szakik.

Az alábbi kérdésre keresek választ, keresztül kasul bújtam a netet de nem találtam semmit, hátha Ti tudtok nekem segíteni.

2000es G astra 1,4 benzin, x14xe, világítás kapcsoló lábkiosztása vagy a hozzá tartozó foglalat lábkiosztása érdekelne, hogy melyik kapcsoló állásban melyik lábakon megy a delej. Köszönök előre is minden segítséget.

AG%20Kodlampas-800x600.jpg

Elküldve
2 órája, Freeman007 írta:

Sziasztok Szakik.

Az alábbi kérdésre keresek választ, keresztül kasul bújtam a netet de nem találtam semmit, hátha Ti tudtok nekem segíteni.

2000es G astra 1,4 benzin, x14xe, világítás kapcsoló lábkiosztása vagy a hozzá tartozó foglalat lábkiosztása érdekelne, hogy melyik kapcsoló állásban melyik lábakon megy a delej. Köszönök előre is minden segítséget.

 

Hát nem akarlak elkeseríteni, de még a kapcsolási rajz sem ennyire részletes. Rajta van hogy a kapcsolóban, melyik lábra milyen színű és milyen vastag vezeték van rákötve, és az hová megy, de a kapcsolón belül nincs sok infó.

Elküldve
2 perce, zotya975 írta:

Hát nem akarlak elkeseríteni, de még a kapcsolási rajz sem ennyire részletes. Rajta van hogy a kapcsolóban, melyik lábra milyen színű és milyen vastag vezeték van rákötve, és az hová megy, de a kapcsolón belül nincs sok infó.

Köszönöm. Ha megvan, hogy melyik hova megy akkor ki lehet sakkozni, hogy az(ok) a vezeték(ek) hova, melyik alkatrészhez tartoznak. Engem konkrétan a fényszóró magasság állító kapcsoló érdekel, hogy vajon melyik lábon megy ki a jel és folyamatos-e, ha nem akkor másik kapcsolót kell keresnem. Esetleg tudnád linkelni/megosztani amit találtál?

Elküldve
10 perce, Freeman007 írta:

Köszönöm. Ha megvan, hogy melyik hova megy akkor ki lehet sakkozni, hogy az(ok) a vezeték(ek) hova, melyik alkatrészhez tartoznak. Engem konkrétan a fényszóró magasság állító kapcsoló érdekel, hogy vajon melyik lábon megy ki a jel és folyamatos-e, ha nem akkor másik kapcsolót kell keresnem. Esetleg tudnád linkelni/megosztani amit találtál?

Nekem csak F-hez van rajzom, de légy türelmes majd jön valaki és linkel G-hez is. F-nél 2 szál megy az állító motorhoz, az egyiken állandó táp a másikon megy az állítás, úgy látom ( a rajzon úgy néz ki) különböző ellenállásokon keresztül  itt is állandó fesz jön ki. Az állítómotor 3.lába a lámpánál le van testelve. De ez ugye F-astra, nem tudom a G-nél máshogy működik-e.

Elküldve
3 perce, zotya975 írta:

Nekem csak F-hez van rajzom, de légy türelmes majd jön valaki és linkel G-hez is. F-nél 2 szál megy az állító motorhoz, az egyiken állandó táp a másikon megy az állítás, úgy látom ( a rajzon úgy néz ki) különböző ellenállásokon keresztül  itt is állandó fesz jön ki. Az állítómotor 3.lába a lámpánál le van testelve. De ez ugye F-astra, nem tudom a G-nél máshogy működik-e.

Köszi, ha a G-nél is így működik akkor a tervem nem fog működni mert annak ki-be állapot kellene..

Azért várok hátha valaki tud pontosabb, biztosabb infót mondani.

Elküldve
16 órája, Mettyú írta:

Sziasztok!A gyári cd-s magnó hangerőtekerője kezd megmakkanni(nem tudom állítani a hangerőt csak 1000 tekergetéssel)!Léteziik hogy javítható a hiba?

Ugyanez volt nálam is a gond, ki is kukáztam az egész fejet. Kapott egy jvc kdx-220-at, fényévekkel jobban szól így a gyári 8 hangszórós összeállítás.

Elküldve
10 órája, Freeman007 írta:

Sziasztok Szakik.

Az alábbi kérdésre keresek választ, keresztül kasul bújtam a netet de nem találtam semmit, hátha Ti tudtok nekem segíteni.

2000es G astra 1,4 benzin, x14xe, világítás kapcsoló lábkiosztása vagy a hozzá tartozó foglalat lábkiosztása érdekelne, hogy melyik kapcsoló állásban melyik lábakon megy a delej. Köszönök előre is minden segítséget.

 

Szia!

Ha nem jön konkrétabb választ, akkor szerintem kérdezd meg KaCsa-át! Ő biztos tudja:

http://kacsa-ignis.hu/vkapcs/

Elküldve
On 2016. 10. 29. at 13:09, Freeman007 írta:

Köszi, ha a G-nél is így működik akkor a tervem nem fog működni mert annak ki-be állapot kellene..

Azért várok hátha valaki tud pontosabb, biztosabb infót mondani.

Nos a fényszóró magasságát egy analóg jel adja, ami egy potméter középső lábáról jön. Tehát nem kapcsoló jel, hanem egy DC feszültség. Ha érdekes még, akkor leírom hogy a betápot az F2.6-os (10A) biztosíték adja neki a 6-os lábon, ami az E7 jelű tompított jobb fényszórónak is adja. A másik fele direkt testet kap (12-es láb), vagyis a potin 0-12V közötti értéket tudsz beállítani. A keresett láb egyébként a 8-as (vagy 3-as nem egyértelmű a rajz). Ráteszel egy multimétert a vezetékre, és ahogy tekergeted a potit úgy változik a feszültsége. Legalábbis a rajzom szerint. Mit szeretnél amúgy megvalósítani? Hátha van megoldás.

  • Like 1
Elküldve

Ha már itt tartunk, kellene nekem is egy ötlet!

Keresek egy kapcsolót fedélzeti számítógéphez, ami illik a gyári környezetbe, tehát esztétikus, nem feltűnő. Legjobb lenne ha kettő ilyen is akadna, de ha csak egy van az se baj. A bajuszkapcsolót nem akarom bántani, másféle kellene. Középkonzolra, világítás kapcsolóhoz,  tudom is én. Van valakinek valami ötlete?

Elküldve
7 órája, SargaRigo123 írta:

Ha már itt tartunk, kellene nekem is egy ötlet!

Keresek egy kapcsolót fedélzeti számítógéphez, ami illik a gyári környezetbe, tehát esztétikus, nem feltűnő. Legjobb lenne ha kettő ilyen is akadna, de ha csak egy van az se baj. A bajuszkapcsolót nem akarom bántani, másféle kellene. Középkonzolra, világítás kapcsolóhoz,  tudom is én. Van valakinek valami ötlete?

Szia!

Itt nézz körbe hátha találsz valamit magadnak: https://www.hestore.hu/cat_123.html

Elküldve

Sziasztok,

biztos volt mar kerdes, de nem talalom vmiert. :(

Astra G X14XE... hol kene atvezetnem az erolkodo tabkabelet a tuzfalon ?

En a kormanyoldalon keresgeltem, de ott az vastag kabelkoteg es nem hinnem ,h ott at tudom tuszkolni.

Lehet furnom kellene a masikoldalon es keresztbe visszavinni az aksi moge ahol a nagy gumigomba van ?

 

Elore is koszi a valaszt !!!

Core

Elküldve
9 órája, Coredump írta:

Sziasztok,

biztos volt mar kerdes, de nem talalom vmiert. :(

Astra G X14XE... hol kene atvezetnem az erolkodo tabkabelet a tuzfalon ?

En a kormanyoldalon keresgeltem, de ott az vastag kabelkoteg es nem hinnem ,h ott at tudom tuszkolni.

Lehet furnom kellene a masikoldalon es keresztbe visszavinni az aksi moge ahol a nagy gumigomba van ?

 

Elore is koszi a valaszt !!!

Core

Két oldalt van átvezetés a kábeleknek a tűzfalon, a vezetőoldalt a kiegyenlítő tartály mögött, az anyósoldalt meg az ablakmosó tartály mögött. Az utastérből az utóbbihoz férni jobban hozzá. 

Elküldve
20 órája, SargaRigo123 írta:

Nos a fényszóró magasságát egy analóg jel adja, ami egy potméter középső lábáról jön. Tehát nem kapcsoló jel, hanem egy DC feszültség. Ha érdekes még, akkor leírom hogy a betápot az F2.6-os (10A) biztosíték adja neki a 6-os lábon, ami az E7 jelű tompított jobb fényszórónak is adja. A másik fele direkt testet kap (12-es láb), vagyis a potin 0-12V közötti értéket tudsz beállítani. A keresett láb egyébként a 8-as (vagy 3-as nem egyértelmű a rajz). Ráteszel egy multimétert a vezetékre, és ahogy tekergeted a potit úgy változik a feszültsége. Legalábbis a rajzom szerint. Mit szeretnél amúgy megvalósítani? Hátha van megoldás.

Köszönöm, ez sokat segített. Akkor ezért sem sikerült kicsengetni multiméterrel.Rejtett kapcsoló beépítést szerettem volna megúszni.

Elküldve

Sziasztok van egy opel astra g m 2 literes dizel motoral amej reggel inditas utan nem megy kereken a motor mintha nem mukodne minden henger,de miutan bemelekszik normalisan mukodik hibakod nincs ,mi lehet a baja . tud valaki segiteni ?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.