daykiller Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 http://pics.coldline.hu/pics/220689-20110428-vPz1aR.jpg http://pics.coldline.hu/pics/220688-20110428-2TBzkK.jpg Sziasztok! A problémám a következő.: Ma kicseréltem az alapjárati állító szelepet egy újra,mert a régivel már semmit nem tudtam kezdeni. Az újjal is vannak gondjaim:ha csak simán beindítom a motort és nem megyek vele sehova,akkor masszívan beáll az alapjárat 1100-ra. Nyomkodom a pedált,(túráztatok)utánna akkor is beáll szépen 1100-ra. DE!:ha elindulok és mondjuk megállok egy piros lámpánál,akkor már játszik 1200-1500 között és nem áll be. Ennek mi lehet az oka??? Mi okozhat még alapjáratingadozást?(mondjuk a régi tömités nem volt már toppon de visszaraktam,mert nem volt másik.Azt miből lehetne vágni?) Vákuumrendszer probléma is akár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mobius Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Több hozzászólás, érdeklődés foglalkozik az aktiv szénszűrő hibájával, amikor a szénszemcséket körbefogó háló kilyukad és az apró szénszemcsék a szívótorokba kerülnek. Ezt a hibát egy egyszerű 250 HUF-ba kerülő kismotorhoz való benzinszűrővel javítottam. Akit érdekel megtekintheti itt. Képek: Kattints Ide! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Több hozzászólás, érdeklődés foglalkozik az aktiv szénszűrő hibájával, amikor a szénszemcséket körbefogó háló kilyukad és az apró szénszemcsék a szívótorokba kerülnek. Ezt a hibát egy egyszerű 250 HUF-ba kerülő kismotorhoz való benzinszűrővel javítottam. Akit érdekel megtekintheti itt. Képek: Kattints Ide! Hát igen, ez a szenes dolog előbb-utóbb utolér mindenkit, én már megelőztem egy ilyen szűrővel. Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz benne cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Hát igen, ez a szenes dolog előbb-utóbb utolér mindenkit, én már megelőztem egy ilyen szűrővel. Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz benne cucc. Szerencsére nincs nálam ilyen probléma... bár most hogy a motorhoz lett nyúlva, minden más döglik be. Lehet meg kéne előznöm a bajt. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Szerencsére nincs nálam ilyen probléma... bár most hogy a motorhoz lett nyúlva, minden más döglik be. Lehet meg kéne előznöm a bajt. B) Mi eza szénszemcsés szűréses MIVAN? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Mi eza szénszemcsés szűréses MIVAN? B) Az aktív szénszűrő szokott az örök vadászmezőkre távozni úgy, hogy a széndarabkák előre megfontolt hátsó szándékkal a csöveken keresztül megtámadják a szívóoldalt és ez teljesítmény és üzembiztonsági problémákat okoznak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Az aktív szénszűrő szokott az örök vadászmezőkre távozni úgy, hogy a széndarabkák előre megfontolt hátsó szándékkal a csöveken keresztül megtámadják a szívóoldalt és ez teljesítmény és üzembiztonsági problémákat okoznak. B) na jó de mi ez a szénszemcsés szűrő? Nekem is van ilyen? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 na jó de mi ez a szénszemcsés szűrő? Nekem is van ilyen? :D Mér ne lenne? :) A tankszellőztetés része. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 na jó de mi ez a szénszemcsés szűrő? Nekem is van ilyen? :) Jobb oldali sárvédő alatt van (onnan tudom, hogy én is a napokban bontottam ki az 1.6 nz-ből) B) Kép 1 kép 2 Asszem ez az. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
BIKER30 Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 A fojtószelepállás érzékelőnek van köze az alapjárat ingadozáshoz? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 A fojtószelepállás érzékelőnek van köze az alapjárat ingadozáshoz? B) Arra dobná a sírás lámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Jobb oldali sárvédő alatt van (onnan tudom, hogy én is a napokban bontottam ki az 1.6 nz-ből) B) Kép 1 kép 2 Asszem ez az. :D Nem tom. Ez valami vákum izé.. Asszem hogy ne ejtse el az üzemanyagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április28, 2011 Megoszt Elküldve Április28, 2011 Nem tom. Ez valami vákum izé.. Asszem hogy ne ejtse el az üzemanyagot. Téged sem könnyű meggyőzni! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Nem tom. Ez valami vákum izé.. Asszem hogy ne ejtse el az üzemanyagot.Mér ne lenne? :D A tankszellőztetés része. B) Helló! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Jobb oldali sárvédő alatt van (onnan tudom, hogy én is a napokban bontottam ki az 1.6 nz-ből) B) Kép 1 kép 2 Asszem ez az. :D Azaz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbertoBaggio Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Üdvözletem! Segítségetek kérném egy ma reggeli problémával. Mi lehet a baj? Tudom sok minden B) de mégis.. Reggel riasztó kinyit, autóba beszáll, kulcs berak, kulcs elforgat és semmi... gyújtás van pedig. Az indítómotor meg se nyikkan. Mit kell néznem, ill ellenőriznem? Motor: x14Nz Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Üdvözletem! Segítségetek kérném egy ma reggeli problémával. Mi lehet a baj? Tudom sok minden :D de mégis.. Reggel riasztó kinyit, autóba beszáll, kulcs berak, kulcs elforgat és semmi... gyújtás van pedig. Az indítómotor meg se nyikkan. Mit kell néznem, ill ellenőriznem? Motor: x14Nz Köszönöm Kattanást hallasz? Kopácsold meg egy kicsit az önindítót, ha retkes, és nem húz be mert leragadt a bele, akkor nem fog múkodni B) Kiskalapács, kopácsolás, kulcselforgaás, beindulás, örülés, hétvégén önindítótleszedés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbertoBaggio Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Kattanást hallasz? Kopácsold meg egy kicsit az önindítót, ha retkes, és nem húz be mert leragadt a bele, akkor nem fog múkodni B) Kiskalapács, kopácsolás, kulcselforgaás, beindulás, örülés, hétvégén önindítótleszedés :D Üdv! Nos kattanást nem hallok, bár ettől még lehet önindító... Arra gondolok még, hogy a sz.r utólagosan beszerelt riasztó immobiliser-e nem enged indulni, mert nem kapcsol ki a szemét.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Helló! B) Akkor, ha ennek valami nyűgje van, lehet vákum a tankban ami összeszívja azt? Lehet ezt javítani, tisztítani, vagy egy működőre kell lecserélni? Nekem nem nyeli a benzint rendesen tankoláskor. Lehet ennek a következménye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Jobb oldali sárvédő alatt van (onnan tudom, hogy én is a napokban bontottam ki az 1.6 nz-ből) B) Kép 1 kép 2 Asszem ez az. :D Bár képet nem mutatnak itt, de jó drága a kicsike :) Aktív szénszűrőtartály. Kellett már ilyet valakinek cserélni? Lehet, hogy emiatt nem tudok gyorsan megtankolni, mert elég lassan poroszkál bele a benzin a kútnál... Van csak a csőrendszert kéne átfújni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Üdv! Nos kattanást nem hallok, bár ettől még lehet önindító... Arra gondolok még, hogy a sz.r utólagosan beszerelt riasztó immobiliser-e nem enged indulni, mert nem kapcsol ki a szemét.. Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele. Nálunk a corsában az önindítót veszi el az utólagos immo, ami alapból baromság, mert ha megtolom simán elindul B) Lehet még gyújtáskapcsoló is, ha egyáltalán nem látszik a lámpákon áramfelvétel...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbertoBaggio Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Az immok általában az AC-pumpa tápját szakítják meg, tehát az önindító forog, de benzint nem kap a motor. Nagy valószinüséggel az önindítót carakodk, akad a bendix, ahogy előttem is írták. Én 2 hétig jártam kiskalapáccsal a kesztyűtartóban, aztán megutam, levettem , szétszedtem kitakarítottam, ennek már 3 éve azóta nem volt baj vele. Hát nem bánnám, ha nem kellene egy új önindítót vennem... nagyon remélem hogy a szerelő figura szétkapja és meg tudja csinálni, mert nagyon nem esne jól egy új.. ahogy olvastam 40 ezertől a 60 ezer pengőig elég meredek pénzek röpködnek ilyen kütyükért B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbertoBaggio Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Nálunk a corsában az önindítót veszi el az utólagos immo, ami alapból baromság, mert ha megtolom simán elindul B) Lehet még gyújtáskapcsoló is, ha egyáltalán nem látszik a lámpákon áramfelvétel...... Tehát betolni be fogom tudni... ennek örülök mert azért nincs kedvem embert vadászni aki elrángat a szerelőig. Nekem sajnos se tudásom se lehetőségem (helyem) hogy elkezdjem babrálni. Á lámpák szépen világítanak, gyújtásom az van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április29, 2011 Megoszt Elküldve Április29, 2011 Tehát betolni be fogom tudni... ennek örülök mert azért nincs kedvem embert vadászni aki elrángat a szerelőig. Nekem sajnos se tudásom se lehetőségem (helyem) hogy elkezdjem babrálni. Á lámpák szépen világítanak, gyújtásom az van... Ha úgy van kötve, mint nekünk a corsa, akkor be tudod tolni. Az egy dolog, hogy világítanak, de nem halványulnak el egyáltalán, ha próbálsz indítózni? Pattintsd ki azt a kis ablakot a kormány alatt, és azon benyúlva mozgasd meg a kábeleket a gyújtáskapcsolón, közben próbálj indítózni. Amúgy hogy érted, hogy a riasztó nem kapcsol ki? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts