Tiv. Elküldve Szeptember24, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2014 Sziasztok. 2001-es B Veki Y20DTH bovdenes váltóval. Ebben már kettős tömegű lendkerék van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Szerintem csak a C Vekiben van kettős tömegű lendkerék, ugyanenehhez a motorhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyga Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Szerintem csak a C Vekiben van kettős tömegű lendkerék, ugyanenehhez a motorhoz. Igen, csak a C tualjdonosoknak kedveskedtek vele, na ott viszont nem spóroltak, rakták a 2.2-es benzinesekbe is biztos ami biztos:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kyga Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Üdv. Nekem egy 1997-es évjáratú Vectra B1 esem van. Arra lennék kíváncsi hogy a B2 es fényszóróját bele tudom-e tenni? Ugye a B1 esnek külön van az index búra a B2 esnek pedig egyben. Ellőre is köszönöm a választ! Bele tudod rakni, de át kell csatizni mert a két csatlakozó különbözik egymástól. A b1-é kerek a b2-é szögletes. Plusz neked van egy kis fül a sárvédőlemezen ami az idexet pozicionálta, az a b2 lámpánál útban lesz.. Valamint B1-nél két beszállító volt fényszóróból Valeo meg Carello , a Valeo magasságállító motorja belemegy 1az1ben a b2-ébe, viszont a Carelloé nem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Igen, csak a C tualjdonosoknak kedveskedtek vele, na ott viszont nem spóroltak, rakták a 2.2-es benzinesekbe is biztos ami biztos:) Az 1,9-es CDTI közös nyomócsöves dieselekbe meg már alap, hogy belerakták. :)Mondjuk a 2.0 DTI C Vectrába szerintem bele kell menjen a B Veki 2.0 dti lendkerék, ha a váltó is ugyanolyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabi90 Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Na egy komoly kérdés. Van vonó horog az autón. De lökösömet fújatni vinném. Míg le nem fújják addig a donor jószág lököse kerülne fel de vonó horgot nem raknám addig vissza. Felfogatás miatt elég nyűgös volt le szedni. Lesz e ebből valami problémám? Kötekedhet e a rend megnyugtató biztos pont őre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Nekem az nem kerek, hogy a vonóhorgot miért kellett leszedni a lökös leszedéséhez.Az biztos, hogyha vonóhorgot szerelsz fel, akkor először a lököst le kell venni.Viszont a lökös leszedéséhez a horgot nem kell leszedni.Hogy hivatalosan fent kell-e lennie a horognak, ha bele van írva a forgalmiba, azt nemtudom.Gyakorlatilag szerintem nem lesz ebből gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Na egy komoly kérdés. Van vonó horog az autón. De lökösömet fújatni vinném. Míg le nem fújják addig a donor jószág lököse kerülne fel de vonó horgot nem raknám addig vissza. Felfogatás miatt elég nyűgös volt le szedni. Lesz e ebből valami problémám? Kötekedhet e a rend megnyugtató biztos pont őre? Ebből biztos nem lesz gond. Fordítva esélyes lenne, de akkor sem annyira gáz. Ha csak fent van, nem igazán köthet bele, csak ha vontatsz. De hogy nincs fenn, csak a forgalmiban, ahhoz semmi köze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Szerintem csak a C Vekiben van kettős tömegű lendkerék, ugyanenehhez a motorhoz. Igen, csak a C tualjdonosoknak kedveskedtek vele, na ott viszont nem spóroltak, rakták a 2.2-es benzinesekbe is biztos ami biztos:) Köszi. Legalább emiatt nem kell aggódnom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Az adagoló miatt van okod aggódni inkább... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember25, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2014 Az adagoló miatt van okod aggódni inkább... Ne fesd az ördögöt a falra, mert kijön a házmester és pofon vág. :) :) Amugy tudom, parázok is miatta, de eddig minden ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Szeptember26, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2014 Jó az a motor amúgy, viszonylag dinamikusan mozgatja a kocsit, de nem kell meglepődni, ha beüt a krach az adagolóban.Amúgy van olyan típusa is ezeknek az adagolóknak ( SG16), amit nem lehet megjívatni, opció csak a bontott, vagy a gyári új. A bontott ára hely és állapotfüggő, az új 800 e - 1 millió Ft. Onnan lehet felismerni az adagolót, hogy két elektromos csatlakozó van az adagolón egymással szembe fordítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember30, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2014 Még mindig letilt a gép 3000-es fordulatnál. Amit csináltak rajta: -légtömegmérő csere- rossz volt- 44e; -adagoló elektronika javítás- 35e; -olajcsere- 15e; -munkadíj- 20e. Ami érdekes, hogy az adagolón nem lászik javítás nyoma, ugyanolyan "poros" a teteje, mint régen, de a szerelő nem tágít, akkor is javítva lett. Nekem furcsa, hogy le sem takarították a környékét, a csavarokon sem látni nyomát a munkának... Reggeli indításkor néha szürke füstöt nyom, ennek qrva rossz szaga van. Ezt azóta csinálja, mióta visszajött a gép. Azt mondja a szerelő, ez valamelyik izzítógyertya miatta van. Most így állunk, vissza nem vinném, nem tudom nélkülözni megint 2 hétre, + megint cserélgetni valamit, hátha, így nincs értelme.. Elég volt, hogy eddig megszivattak, kereshetek mást... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Légtömegmérő csere és adagoló elektronika javítás előtt is megvoltak ugyanezek a hibák?Mert ha igen, akkor valószínűleg teljesen felesleges volt ez a röpke 80 ezer Ft értékű javítás.EGR jól működik?Ez a szar ebben a motorban, hogy rengeteg nyűgje lehet, és rohadt drágák hozzá ezek az érzékelők, szenzorok, jeladók. Most ha van egy b@al szerelőd, aki nem jön rá, mi a gond, csak cserélgeti az alkatrészeket szépen sorjában, a te kontódra, az kellemetlen tud lenni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Légtömegmérő csere és adagoló elektronika javítás előtt is megvoltak ugyanezek a hibák? Mert ha igen, akkor valószínűleg teljesen felesleges volt ez a röpke 80 ezer Ft értékű javítás. EGR jól működik? Ez a szar ebben a motorban, hogy rengeteg nyűgje lehet, és rohadt drágák hozzá ezek az érzékelők, szenzorok, jeladók. Most ha van egy b@al###### szerelőd, aki nem jön rá, mi a gond, csak cserélgeti az alkatrészeket szépen sorjában, a te kontódra, az kellemetlen tud lenni.Ja, sajna megvoltak. Egr jó, Map szenzor lesz holnap ellenőrizve. Itt ugye már hiába ugrálok vagy tettem szóvá, alkatrészt cseréltel, adagolót javítottak, ezeket nehéz lenne bizonyítani, hogy feleslegesen nyúltak hozzá. Az rendben van, hogy munkadíj volt, ez ellen nincs semmi kifogásom, viszont rossz/, felesleges javítás és cserével nem értek egyet. Még beszélek a szerelővel erről, nem fogom szó nélkül hagyni, bár nem sok esélyt látok a kompenzációra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Mondjuk ha bevitted az autót a szerelőhöz, hogy nem jó, csinált rajta valamit, de még mindig nem jó, akkor én nem hoztam volna el, de minimum nem fizettem volna érte semmit. Hisz akkor egyértelmű a helyzet, hogy nem a megfelelő alkatrész lett rajta javítva.Az egyik ismerősömnek volt egy G Astra kombija, ugyanezzel a motorral, csak a 82 lovas verzióval, neki is voltak vele hasonló gondjai mint neked, check engine lámpa, vészüzem, egyszerűen nem bírták megjavítani a kocsit, pedig több szerelőnél is volt. Végül eladta az autót.Pont ettől félek én is, ezért nem cserélem le egyelőre a vectrát, az isuzu motorral nincs semmi gond, vagy ha valami van, az mechanikai gond, azaz fekete vagy fehér, rájövök én is, nem kell hozzá szerelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Október1, 2014 Megoszt Elküldve Október1, 2014 Mondjuk ha bevitted az autót a szerelőhöz, hogy nem jó, csinált rajta valamit, de még mindig nem jó, akkor én nem hoztam volna el, de minimum nem fizettem volna érte semmit. Hisz akkor egyértelmű a helyzet, hogy nem a megfelelő alkatrész lett rajta javítva. Az egyik ismerősömnek volt egy G Astra kombija, ugyanezzel a motorral, csak a 82 lovas verzióval, neki is voltak vele hasonló gondjai mint neked, check engine lámpa, vészüzem, egyszerűen nem bírták megjavítani a kocsit, pedig több szerelőnél is volt. Végül eladta az autót. Pont ettől félek én is, ezért nem cserélem le egyelőre a vectrát, az isuzu motorral nincs semmi gond, vagy ha valami van, az mechanikai gond, azaz fekete vagy fehér, rájövök én is, nem kell hozzá szerelő.Itt csak az a gond, hogy 4napig gond nélkül ment, aztán kezdte el megint. Közben a szerelő betegen van (infarktus), így még nehezebb a helyzet. Ráadásul nem helyben+ nem tudjuk nélkülözni megint 1-2hétre. Kölcsön se nagyon akarok kérni annyi időre, elég volt az elmúlt 3 hét 3 kocsival (unokatesó, exanyós, hugom)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Október3, 2014 Megoszt Elküldve Október3, 2014 Hy. Elvittem egy helyre a vasat, ahol gépre tették a masinát és megállapították, hogy a MAP-szenzor nem küld adatot. Csatlakozója jó, van áram benne és megfelelő értéket ad, viszont a szenzor nem küld semmit. Ma vettem egy bontott MAP-szenzort, kicseréltem és láss csodát, megy a vas, jobban húz mint ezelőtt- vagyis olyan, mint régen! Hogy ezt miért nem látta az előző szerelő, nem tudom, amikor beszéltem vele még az elején, mikor elvittem hozzá, akkor ő mondta, hogy a MAP-szenzor jó... Nem értem, de ezt szerintem már sosem fogom megtudni... Szóval egyelőre jó a gép, hétvégi hosszabb tesztúton remélem jól fog szerepelni! Ja és 5000ft-ba+ 80km-be került az alaktrész... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Október5, 2014 Megoszt Elküldve Október5, 2014 Előző szerelő elfelejt. Csak a szívinfarktusa végett nem küldeném el a helyedben melegebb éghajlatra, de tényleg csak azért. :icon1: Hy. Elvittem egy helyre a vasat, ahol gépre tették a masinát és megállapították, hogy a MAP-szenzor nem küld adatot. Csatlakozója jó, van áram benne és megfelelő értéket ad, viszont a szenzor nem küld semmit. Ma vettem egy bontott MAP-szenzort, kicseréltem és láss csodát, megy a vas, jobban húz mint ezelőtt- vagyis olyan, mint régen! Hogy ezt miért nem látta az előző szerelő, nem tudom, amikor beszéltem vele még az elején, mikor elvittem hozzá, akkor ő mondta, hogy a MAP-szenzor jó... Nem értem, de ezt szerintem már sosem fogom megtudni... Szóval egyelőre jó a gép, hétvégi hosszabb tesztúton remélem jól fog szerepelni! Ja és 5000ft-ba+ 80km-be került az alaktrész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ams Elküldve Október9, 2014 Megoszt Elküldve Október9, 2014 Sziasztok! kisebb nagyobb problémával kerestem meg az oldalt. az a probléma vettem egy 1.6 16v ecotec motors b vectrát aminek az a jelensége 4 gyertya csere után egy gyujtó trafó és 4 kabel csere után is hogy random szerüen elkezd kakodva járni az autó mint ha csak 3 henger menne DE van úgy hogy teljesen ki simul a járása.... néztünk rajta vakumcsöveket csatlakozokat le fel hugaltuk semmi.... d mondjuk 80-120km/h sebeségg közöt meg semmi baja nincs csak alapjárat környékén esetleg 2000es fordulatig. mi lehet szerintettek a baja? találkozott már valaki ilyen hibával? ha igen mi a te endő... teljesen tanácstalanok vagyunk.... PLZ HELP !! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolikacsavectra Elküldve Október11, 2014 Megoszt Elküldve Október11, 2014 Sziasztok! Van egy 2001 es évjáratú vectrám.Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy a gyujtáskapcsoló zárbetétet hogyan tudnám kivenni.Pár helyen utánanéztem, hogyan kellene mennie a dolognak, de nekem nincs sehol se rés ahol a reteszelőt megtudnám nyomni, hogy kijöjjön a betét. Köszönettel Illés Roland Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 A kulcsot fordítsd el kb 90 fokkal, a nyílás a zár tetején van ahol egy dróttal, szeggel be kell nyúlni. Itt láthatod, hogy kb hol kell keresni, és, hogy mit kell megnyomni, hogy kijöjjön a betét: http://pics.coldline.hu/pics/340988-20110920-j6kzDZ.jpg http://p.coldline.hu/2014/05/20/1464992-20140520-8h7y0Q.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolikacsavectra Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 (edited) Szia! Ezek szerint le kell venni a gyujtáskapcsolót?Az elég nagy szívás lenne. Itt a kapcsoló elején nincs luk a kép alapján az beljebb van ha jól látom amit már a kormányoszlop takar. Roli Módosítva Október12, 2014 : rolikacsavectra Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 (edited) Nem kell levenni, csak a burkolatokat. Szédszedtem az enyémet és nyillal jelöltem, hogy hol kell keresni a furatot Alulról (a doboz az inmo doboza) Módosítva Október12, 2014 : kocka Link to comment Megosztás: More sharing options...
rolikacsavectra Elküldve Október12, 2014 Megoszt Elküldve Október12, 2014 Szia! De rendes vagy köszi!Ki is jött a szerkezet.Kérdésem még az lenne, hogy maga a hengerzárral érdemes e olyan téren foglalkoznom, ha veszek egy újat akkor valahogy összekombinálni, hogy a régi kulcs maradhasson. Roli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts