spuri Elküldve Január12, 2004 Megoszt Elküldve Január12, 2004 (edited) OPEL ASTRA G (1998-2010) Modell információk: Astra G 3 ajtós - opel-infos.de Astra G 4 ajtós - opel-infos.de Astra G 5 ajtós - opel-infos.de Astra G Caravan - opel-infos.de Astra G Cabrio - opel-infos.de Astra G Coupé - opel-infos.de Astra G OPC - opelforum.hu Vételi tanácsok: TotalCar Autós népítélet Autó Navigátor vételi tanácsadó eredeti üzenet: --------------------------------------------------------- Hello mindenkinek G Astrát szeretnék tavasszal vásárolni szeretnék segítséget kapni hogy mire is kell odafigyelni a vásárláskor? Motorok között mi a különbség? Szeretnék dizelt, mi a hátulütője, kell gyakrabb szervizelni? Előre is köszi spuri Módosítva Január24, 2014 : forumadmin Induló információkkal kiegészítve az első hozzászólás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Január12, 2004 Megoszt Elküldve Január12, 2004 Csá! Mik az igényeid?Családi kocsi lenne? Verseny auto? :D Kettöközti átmenet? Hosszu távra kell? stb.... Sok pénzed van? :) Ezeket szerintem oszd meg velünk és akkor meglássuk hogy meglássuk... :lol: Csá Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január12, 2004 Megoszt Elküldve Január12, 2004 Opelnek sosem volt legfőbb erőssége a dízel, de azért volt olyan Astra, amelyikben jófajta Isuzu motor volt, ha jól emléxem a kódja X17DTL. Az kiment a világból is, és keveset fogyasztott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január12, 2004 Megoszt Elküldve Január12, 2004 Az X17DTL Német motor, máer nem azért, hogy kötözködjek :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január12, 2004 Megoszt Elküldve Január12, 2004 Akkor mégsem az a kódja. :) Dízelben nem vagyok otthonos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spuri Elküldve Január13, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január13, 2004 Többnyire családi autó lenne. Hétközben pesten róná az utat hétvégén pedig megenne sok száz km-t. Ezért gondoltam hogy gazdaságos lenne a dizel :wink: Igaz tapasztalatom nem nagy csak egy 1.6 16v G astra-t nyúztam pár száz kilométeren de az 8-11 litert benzint bekapott klimától, hajtástól függően és azt sokallom :? Minimum 2-3 évig nem tudom/szeretném lecserélni, igaz ennek is jó részét hitelből kell megoldanom. Ajánlotta egy b vectra fan hogy vegyek azt, amennyivel nagyobb annyival többe kerül fenntartani? Végülis egy gazdaságos opelt szeretnék, mit tanácsoltok, ill mit nem szabad megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Január13, 2004 Megoszt Elküldve Január13, 2004 Én úgy tudom, most is lehet 1.7es isuzu motoros G.astrát kani. Nekem volt 1.5ös tdi. Szuper volt. 380000km után adtam el, hibátlanul. Szerintem az Isuzu motoros opelt keresd. aga Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Január13, 2004 Megoszt Elküldve Január13, 2004 Én úgy tudom, most is lehet 1.7es isuzu motoros G.astrát kani. Nekem volt 1.5ös tdi. Szuper volt. 380000km után adtam el, hibátlanul. Szerintem az Isuzu motoros opelt keresd. aga Link to comment Megosztás: More sharing options...
spuri Elküldve Január13, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január13, 2004 jut eszembe az lehet nem volt egyértelmű hogy csak használtra fut a keretből Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január13, 2004 Megoszt Elküldve Január13, 2004 Spuri! Mit csináltál azzal a szegény Astrával? :) Nekem is ilyen moci van a versenygépezetben, de még nem soxor tudtam kihozni belőle 11L-es fogyasztást, pedig rendesen kiszolgált már, és nincs tojás a gázpedál alatt... :lol: Amikor még családi autó volt (jó régen), Pécs-Pestet megjártam vele 6.1L-ből, 100-130-as sebességgel. Városban sem evett 7.5-nél többet. Igaz nem volt benne klíma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spuri Elküldve Január13, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január13, 2004 én sikeresen kihoztam belőle kb 8litert de haver 160-al hajt és nyomja a klímát ezerrel plusz kombi a járgány szval ö 10 körül van mindig :? a te 6-7 literes fogyasztásod sokkal szimpatikusabb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január22, 2004 Megoszt Elküldve Január22, 2004 Az ISUZU motor betujele Y. Pl.: Y17DT Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViSoR Elküldve Január22, 2004 Megoszt Elküldve Január22, 2004 Az Opel Astra G 1.6 16v Caravan fogyasztásadatai: Átlag budapesti embernek: 7.8 liter városban tökölés nyáron: 8.3 liter városban tökölés télen: 9.2 liter 90km/h: 4.8liter 130km/h: 7.4liter 195km/h: 17.5liter Klima nélkül a fedélzeti komputer adatai alapján, 100km-re vonatkoztatva 2 személlyel, dinamikus vezetési stílussal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január22, 2004 Megoszt Elküldve Január22, 2004 Üdv Mindenkinek! Én is most állok Astra vásárlás előtt, egy 1,6 16v néztem ki, volt már itt is kérdés, de még sehol nem találtam rá választ, hogy mikre érdemes odafigyelni a nézelődés során egy ilyen járgánynál? Ha valaki leírja, annak nagyon köszönöm. A másik szintén már volt kérdés, hogy megérné-e esetleg egy B Vectrát inkább 1,8-as motorral? Drágább a fenntartása, nagyobb a fogyi? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január22, 2004 Megoszt Elküldve Január22, 2004 1,8 milyen? 8v? 16v? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Latogassatok el a w3.vezess.hu-ra van egy cikk hasznalt Astra G-rol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 A vezess.hu-s cikk nem valami nagy szám, van legalább egy oldal, de alapnak nem rossz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Pitta! Az 1.8 motorokhoz ritkább az alkatrészutánpótlás, és drágább is, mivel ezek nem voltak kis hazánkban forgalmazva. Az 1.6 16v motorok nagyon kitartóak, csak arra kell vigyázni, hogy a legjobb olajakkal kényeztesd, és mindig legyen benne elég (kicsit eszi is, de ha nem hajtod agyon, nem feltűnő). Egyébként szerintem a vezess.hu-n nagyon korrekt cikket írtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Opel16v, köszönöm! Erősen gondolkoztam hogy 1,6 16v Astra helyett egy B Vectra lesz a választott, de abba talán kevés egy 1,6 os moci, 1,8-assal meg ritkán találkozni, meg hát írtad a hátulütőket, egy 2,0-es meg már bazi nagy, és szerintem nekünk bőven elég lesz az Astra. Most már csak azon vagyok, hogy megtaláljam a legjobb választást, remélem 2,3 körül találok már egy jól felszerelt 2000 környéki kevés kilométeres Sedant, és nem fogok ki valami rejtett hibásat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Arra figyelj, hogy legális szervízeltsége legyen, akkor nem lehet baj. És ne a nagyszervíz előtt vegyed meg az autót lehetőleg, mert az ennél a típusnál akár 100E HUF is lehet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 És ne a nagyszervíz előtt vegyed meg az autót lehetőleg, mert az ennél a típusnál akár 100E HUF is lehet. :) viszont ha a tulaj tudja, hogy el akarja adni és egy alja surmó akkor odaviszi egy gányolós ######ihoz aki 40-ért összekókányolja neki olyan állapotra, hogy azt lehet mondani: "nézd meg nagyszerviz után van" :? hát soxerencsét Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Redline! Ezért mondtam, hogy előny ha legális szervíze volt idáig. :) Azaz márkaszervízben, eredeti cuccokkal volt szervizelve. Bár a mai világban a szervízkönyv nem sok biztonságot ad, de egy kis hozzáértéssel ki lehet szúrni, ha valami nem stimt. Pl. egy perc alatt le lehet kapni a műanyag deknit a szelepvezérlés oldalról, és meg lehet nézni, hogy a vezetőgörgőkön van-e GM felirat. Az már támpont lehet a szervízkönyv tekintetében. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViSoR Elküldve Január27, 2004 Megoszt Elküldve Január27, 2004 Ebben nem értek egyet. Nekem annyi harcom volt már a márkaszervizekkel, hogy ha egyszer használt autót veszek, akkor ami végig márkiszervizes azt messziről elkerülöm. Azt az autot egész életében tanulok gányolták, tripla áron. A márkaszervizben számadat vagy, nem is tudják kié az auto, összecsapják és jöhet a másik. Egy magán szervizben odafigyelnek, mert ha olcsok és jol dolgoznak, akkor visszatérsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január27, 2004 Megoszt Elküldve Január27, 2004 A márkaszervizben számadat vagy, nem is tudják kié az auto, összecsapják és jöhet a másik.ezért kell olyan helyre vinni ahol ismernek és figyelnek az autóra (persze ez sem 100%) de sajnos igazat kell neked adnom :? Egy magán szervizben odafigyelnek, mert ha olcsok és jol dolgoznak, akkor visszatérsz. ezzel meg azért vitatkozom, mert sok szakember (nemcsak autoszerelő, hanem barmilyen szakmában - az enyémben is) ELKURVUL! fehér holló a kivétel!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2004 Megoszt Elküldve Január27, 2004 Ebben nem értünk egyet, az bizti. Sok "szakembert" láttam már olcsón dolgozni, annyit is ért a munkája. Szerintem még mindig jobb a márkaszervizes fiatal tapasztalatlan szerelőre bízni az autót egy laikusnak, mint hogy beadja egy útszéli kisműhelybe, ahol az az érdek, hogy az olcsó végár mellett minél többet keressenek az emberkén. Ezt pedig a leggagyibb alkatrészekkel és sietős munkával érik el... És lehet hogy kívülről még úgy is tűnik, mintha szépen dolgoznának. A márkaszervíznél azért van a labda, mert ott nagy valószínűséggel eredeti, vagy a gyári beszállítói alkatrészekkel szervizelnek, ami sokat hozzátehet az autó műszaki értékállóságához ugye... És hiába fiatal és tapasztalatlan a szerelő, valószínűleg nem utálattal csinálja az autódat, és csak az esetek kis részében hibáznak ott is, mint akármelyik más műhelyben (tökéletes ember ugye nincs). Valószínű ez a márkaszervizes iszony azért van az emberekben, mert a menedzsment megpróbálja lehúzni az ügyfelet ha véletlenül betéved (jó magyar szokás). Ezt ki lehet védeni, ha ismersz valakit az adott szervízben. Persze tisztelet a kivételnek... Nekem is van két szerelőm, egyik sem Opel márkaszervíznél dolgozik (az egyik volt ott is), mégis nagyon profik. Meg rajtuk kívül ismerek még pár ilyet. De sajnos ez a kisebbik része a magánszerelőknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts