Kispotter Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 (edited) Egykis más. Ma hoztam haza ezt azt pluszba bontóbol pl tankszellőztető szelepet. Nos lehúztam a szívótorokról a csövet ami abba megy. És színíg volt valami trutyival alig bírtam beledugni a csavarhúzót hátha ki jön a dzsuva de bement elég jól elindítottam a motort de semmi vákum nincs rajta. Jól sejtem ott szívnia kellene nemde? Egyébként ezt csak azért tettem mert marha benzinszag van a kocsiba minden lámpánál mikor megállok. Lehet köze hozzá? Módosítva Június12, 2017 : Kispotter Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 4 perce, Kispotter írta: Egykis más. Ma hoztam haza ezt azt pluszba bontóbol pl tankszellőztető szelepet. Nos lehúztam a szívótorokról a csövet ami abba megy. És színíg volt valami trutyival alig bírtam beledugni a csavarhúzót hátha ki jön a dzsuva de bement elég jól elindítottam a motort de semmi vákum nincs rajta. Jól sejtem ott szívnia kellene nemde? Egyébként ezt csak azért tettem mert marha benzinszag van a kocsiba minden lámpánál mikor megállok. Lehet köze hozzá? Kiszakadt a aktívszénszűrő tasakja és szépen felszívta az injektorházig. Szét kell szedni mindenhonnan kipucolni. A maradékot meg kiönteni. Nem elegáns megoldás, de ez van. Nálam is kiszakadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 52 perce, HaPetya írta: Kiszakadt a aktívszénszűrő tasakja és szépen felszívta az injektorházig. Szét kell szedni mindenhonnan kipucolni. A maradékot meg kiönteni. Nem elegáns megoldás, de ez van. Nálam is kiszakadt. Ha így marad az okoz valamit? Egyébként nem tudom a csövek tiszták voltak. Belefújtam meg szívtam abba a csőbe is ami a sárvédőhöz megy. Nehezen de nincs eldugulva. Neked is volt benzin szag? Ez magyarázhatja az alacsony alapjáratot gurulás közben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Június12, 2017 Megoszt Elküldve Június12, 2017 54 perce, Kispotter írta: Ha így marad az okoz valamit? Egyébként nem tudom a csövek tiszták voltak. Belefújtam meg szívtam abba a csőbe is ami a sárvédőhöz megy. Nehezen de nincs eldugulva. Neked is volt benzin szag? Ez magyarázhatja az alacsony alapjáratot gurulás közben? Őszintén mondva nem emlékszem rá. Az alapjárati motornak minden körülmény között 850-900 ford/perc-re kéne szabályoznia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 7 órája, Kispotter írta: Ha így marad az okoz valamit? Egyébként nem tudom a csövek tiszták voltak. Belefújtam meg szívtam abba a csőbe is ami a sárvédőhöz megy. Nehezen de nincs eldugulva. Neked is volt benzin szag? Ez magyarázhatja az alacsony alapjáratot gurulás közben? Alapárati problémákat fognak okozni a kis széndarabok, ha eljutnak a pillangószelepig-alapjárati motorig, pontosan nem emlékszem hova fut be a cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 Szerintem benzinszagot tud okozni. Ugyanis a benzin párolgásából származó gőzöket a motorba ezen keresztül vezetik be, hogy ne a környezetbe, hanem a motorba kerüljenek. Ha nem szívja el, akkor megnövekszik a nyomás, a melegben, és valahova mennie kell a gőznek. A szénszűrőt meg nem kell "kiherélni", hanem a csövek kipucolása után egy kis papíros benzinszűrőt kell beiktatni, ami megfogja a szénszemcséket. Szerintem amúgy sem tesz jót a motornak, ha szilárd tüzelőanyaggal eteti az ember... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 5 órája, pszilaj írta: Szerintem benzinszagot tud okozni. Ugyanis a benzin párolgásából származó gőzöket a motorba ezen keresztül vezetik be, hogy ne a környezetbe, hanem a motorba kerüljenek. Ha nem szívja el, akkor megnövekszik a nyomás, a melegben, és valahova mennie kell a gőznek. A szénszűrőt meg nem kell "kiherélni", hanem a csövek kipucolása után egy kis papíros benzinszűrőt kell beiktatni, ami megfogja a szénszemcséket. Szerintem amúgy sem tesz jót a motornak, ha szilárd tüzelőanyaggal eteti az ember... Elmondhatom, hogy van egy vegyestüzelésü astrám! :D Egyébként nem szedtem még le az injektor házat, de most eljön az ideje. Kérdésem le jön egybe úgy, hogy hozzáférjek ahhoz az eldugult csatlakozáshoz? Mennyire kell szétszednem? Meg ügye vízrendszert nem kell megbontani? Van ott egy vízcső ami gyanús bár este mikor néztem marha sötét volt már. Gondolom nemmegy víz az injektor házba mert minek menne. Ha leszedem gondolom vannak tömítések is azt feltétlen cserélnem kell bontáskor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 42 perce, Kispotter írta: Elmondhatom, hogy van egy vegyestüzelésü astrám! :D Egyébként nem szedtem még le az injektor házat, de most eljön az ideje. Kérdésem le jön egybe úgy, hogy hozzáférjek ahhoz az eldugult csatlakozáshoz? Mennyire kell szétszednem? Meg ügye vízrendszert nem kell megbontani? Van ott egy vízcső ami gyanús bár este mikor néztem marha sötét volt már. Gondolom nemmegy víz az injektor házba mert minek menne. Ha leszedem gondolom vannak tömítések is azt feltétlen cserélnem kell bontáskor? Sajna ahhoz nem értek... mert nekem hengerenkénti injektoros gép van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 58 perce, pszilaj írta: Sajna ahhoz nem értek... mert nekem hengerenkénti injektoros gép van... nem megy víz bele nyugodtan leszerelheted, csak a kábeleket, csöveket, és a gázbowden kart kell lepattintani. Na meg a porlasztó csatiját is. Nem árt lefényképezni a csöveket mit honnan húzol le nehogy összekeverd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 (edited) 1 órával ezelőtt, Csabesz400 írta: nem megy víz bele nyugodtan leszerelheted, csak a kábeleket, csöveket, és a gázbowden kart kell lepattintani. Na meg a porlasztó csatiját is. Nem árt lefényképezni a csöveket mit honnan húzol le nehogy összekeverd! Igen úgy szoktam az ilyeneket. Akkor lesz egy kis időm nekilátok. Néztem róla ábrát szétlehet szedni jól. Remélem hozzáférek majd ahhoz a csonkhoz belül! Meg gondolom a hasonló dolgok elkerüléséhez érdemes a csőre rakni egy szűrőt ami a szénszűrőtöl jön! Sima mezei benzinszűrő autòs boltbòl jó lesz? Módosítva Június13, 2017 : Kispotter Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 18 perce, Kispotter írta: Igen úgy szoktam az ilyeneket. Akkor lesz egy kis időm nekilátok. Néztem róla ábrát szétlehet szedni jól. Remélem hozzáférek majd ahhoz a csonkhoz belül! Meg gondolom a hasonló dolgok elkerüléséhez érdemes a csőre rakni egy szűrőt ami a szénszűrőtöl jön! Sima mezei benzinszűrő autòs boltbòl jó lesz? Jó, persze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 13 perce, Kispotter írta: Igen úgy szoktam az ilyeneket. Akkor lesz egy kis időm nekilátok. Néztem róla ábrát szétlehet szedni jól. Remélem hozzáférek majd ahhoz a csonkhoz belül! Meg gondolom a hasonló dolgok elkerüléséhez érdemes a csőre rakni egy szűrőt ami a szénszűrőtöl jön! Sima mezei benzinszűrő autòs boltbòl jó lesz? Szerintem jó lesz, átlátszót vegyél hogy lásd mikor telik meg. Vegyél egyet tartalékba ha megtelik legyen mihez nyúlni hirtelen. Ha van szerelési tapasztalatod fél óra alatt megvan a szerelés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 4 órája, Csabesz400 írta: Szerintem jó lesz, átlátszót vegyél hogy lásd mikor telik meg. Vegyél egyet tartalékba ha megtelik legyen mihez nyúlni hirtelen. Ha van szerelési tapasztalatod fél óra alatt megvan a szerelés. Jó minőségű torx bitfej, vagy kulcs is jó ha van, több ilyen csavar van itt, és általában meg vannak szorulva. Ha az injektor szelepet is ki akarod venni, számolni kell vele, hogy a tömítéseknek jól kell zárniuk, mert különben becsöpög. A gumikarikák ráadásul drágák 3 ezer a két darab, persze ha tudunk szerezni egyéb benzinállót az is jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 zotya975 A második kép valahonnan ismerős nekem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 Van nekem is egy régen fennálló hibakódom, miszerint sebesség jeladó hiba. Ég is a lámpa már vagy 1 éve. Mikor megvettem (C16NZ) W1111 óracsoport volt benne. Tavaly kicseréltem elméletileg W1102-re. De a hibakód még mindíg benne van. Nagyon nem foglalkoztam vele, de mostanában kezd idegesíteni! Valakinek valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 6 perce, Csabesz400 írta: Van nekem is egy régen fennálló hibakódom, miszerint sebesség jeladó hiba. Ég is a lámpa már vagy 1 éve. Mikor megvettem (C16NZ) W1111 óracsoport volt benne. Tavaly kicseréltem elméletileg W1102-re. De a hibakód még mindíg benne van. Nagyon nem foglalkoztam vele, de mostanában kezd idegesíteni! Valakinek valami ötlet? Mi a hibakód? Egyik havernak is ez volt. De rossz vezérlőhöz való kódot néztünk, kiderült a ecu és a gyújtásmodul között volt kontakthiba. És valóban az elosztófedél alatt a gyújtásmodulhoz menő vezetékek porrá voltak rohadva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csabesz400 Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 8 perce, HaPetya írta: Mi a hibakód? Egyik havernak is ez volt. De rossz vezérlőhöz való kódot néztünk, kiderült a ecu és a gyújtásmodul között volt kontakthiba. És valóban az elosztófedél alatt a gyújtásmodulhoz menő vezetékek porrá voltak rohadva. 42 a hibakód. Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 Just now, Csabesz400 írta: 42 a hibakód. Én is arra emlékszem. Akkor nálad is ez a helyzet. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június13, 2017 Megoszt Elküldve Június13, 2017 3 órája, zotya975 írta: Jó minőségű torx bitfej, vagy kulcs is jó ha van, több ilyen csavar van itt, és általában meg vannak szorulva. Ha az injektor szelepet is ki akarod venni, számolni kell vele, hogy a tömítéseknek jól kell zárniuk, mert különben becsöpög. A gumikarikák ráadásul drágák 3 ezer a két darab, persze ha tudunk szerezni egyéb benzinállót az is jó. Hát az injektor fejet nem nagyon akarom bántani, remélem enélkül is le lehet bontani, néztem már szépen porlaszt és nem csöpög be. A problémám amúvy is nekem lejebb van. Csak ami nagyon szükséges a kitakarításához azt bontanám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június14, 2017 Megoszt Elküldve Június14, 2017 A tököm ki van ezzel az autóval már. Ma mennék haza melóhelyről indítom semmi pöffen párat közben ford szám mérő ugrált néha ekkor kattogott az ac reléje de nem indult. Próbáltam utánna teker de semmi, egyszer még pöffent, de úgy hogy az önindítò szinte megállt akkor. Utánna nyektetem semmi pöffenés. Levettem az injektor ház tetejét láttam valòszìnű fecskendez az injektor mert volt a pillangónál benzin. Petsze szikrát nemtudtam nézni, mert addigra elment minden munkatárs. Nyektettem még már alig forgott az önindítò azt az utolsó pillanatban beröffent. Utánna tökéletes alapjárat simán hazamentem. Azóta megállítottam vagy 8x simán indult pöcre. Mi az Isten baja lehet ugyan ez volt mielőtt ledarálta a vezérmű szíjat régebben. Ügye nekem elvan kopva a vezérmű kerekem alul felül, de létezhet, hogy amiatt csinálja ezt? Egyszerűen nem értem már.. egyszerű motor mint a faék, de mégis szivat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június14, 2017 Megoszt Elküldve Június14, 2017 13 perce, Kispotter írta: A tököm ki van ezzel az autóval már. Ma mennék haza melóhelyről indítom semmi pöffen párat közben ford szám mérő ugrált néha ekkor kattogott az ac reléje de nem indult. Próbáltam utánna teker de semmi, egyszer még pöffent, de úgy hogy az önindítò szinte megállt akkor. Utánna nyektetem semmi pöffenés. Levettem az injektor ház tetejét láttam valòszìnű fecskendez az injektor mert volt a pillangónál benzin. Petsze szikrát nemtudtam nézni, mert addigra elment minden munkatárs. Nyektettem még már alig forgott az önindítò azt az utolsó pillanatban beröffent. Utánna tökéletes alapjárat simán hazamentem. Azóta megállítottam vagy 8x simán indult pöcre. Mi az Isten baja lehet ugyan ez volt mielőtt ledarálta a vezérmű szíjat régebben. Ügye nekem elvan kopva a vezérmű kerekem alul felül, de létezhet, hogy amiatt csinálja ezt? Egyszerűen nem értem már.. egyszerű motor mint a faék, de mégis szivat. Azt írtad szinte megállt az önindító...akkusaruk tiszták, rendesen érintkeznek? Nincs voltmérőd, vagy nem tudsz rátenni egy multimétert indításkor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kispotter Elküldve Június14, 2017 Megoszt Elküldve Június14, 2017 (edited) 1 óra, zotya975 írta: Azt írtad szinte megállt az önindító...akkusaruk tiszták, rendesen érintkeznek? Nincs voltmérőd, vagy nem tudsz rátenni egy multimétert indításkor? Az aksi 2 hónapos. 1 hónapja pucoltam meg az önindítónál a kábeleket. Csak mikor röffent akkor állt meg. Utánna nyektettem még egy negyed órát biztos és akkor pörgette mint a marha.. Egyébként volt mérőm vann vill szer vagyok. Nem mértem rá. De azt tudom hogy régi aksimnál indításnál kikapcsolt a fejegység újnál sosem. Szóval nem esik le a fesz az biztos. Módosítva Június14, 2017 : Kispotter Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Június14, 2017 Megoszt Elküldve Június14, 2017 On 2017. 06. 13. at 20:08, zotya975 írta: Jó minőségű torx bitfej, vagy kulcs is jó ha van, több ilyen csavar van ez hányas méretű torx? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június15, 2017 Megoszt Elküldve Június15, 2017 7 órája, Kispotter írta: Az aksi 2 hónapos. 1 hónapja pucoltam meg az önindítónál a kábeleket. Csak mikor röffent akkor állt meg. Utánna nyektettem még egy negyed órát biztos és akkor pörgette mint a marha.. Egyébként volt mérőm vann vill szer vagyok. Nem mértem rá. De azt tudom hogy régi aksimnál indításnál kikapcsolt a fejegység újnál sosem. Szóval nem esik le a fesz az biztos. Hát inkább a gyujtás felé hajlok, ha ráadásakor hallod menni a pumpát ls feltermeli a benzint akkor legalább be kellene röffenie és járni pár másodpercig mielőtt lefullad amennyiben utána már nem hozna a pumpa. Vannak pitiáner, de alattomos hibák. Pölö egy ismerősnek a gyujtásmodul csatijában egyik pint visszatolta a tüske amikor rádugtad, hol érintkezett, hol nem, amikor lehúztad a csatit visszajött a helyére, semmit nem vettél észre. Engem egy évig szivatott a kontaktos AC-csati, nem akart elindulni csak tekert, aztán ha elindult már sosem állt le vagy rángatott. A végén szerencsére otthon adta meg magát akkor találtam meg a bajt. Gyujtásmodulom hidegen szórakozott, most legutóbb a trafó miatt rángatott menet közben. 4 órája, webshark írta: ez hányas méretű torx? Délután meg tudom mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június15, 2017 Megoszt Elküldve Június15, 2017 11 órája, Kispotter írta: A tököm ki van ezzel az autóval már. Ma mennék haza melóhelyről indítom semmi pöffen párat közben ford szám mérő ugrált néha ekkor kattogott az ac reléje de nem indult. Próbáltam utánna teker de semmi, egyszer még pöffent, de úgy hogy az önindítò szinte megállt akkor. Utánna nyektetem semmi pöffenés. Levettem az injektor ház tetejét láttam valòszìnű fecskendez az injektor mert volt a pillangónál benzin. Petsze szikrát nemtudtam nézni, mert addigra elment minden munkatárs. Nyektettem még már alig forgott az önindítò azt az utolsó pillanatban beröffent. Utánna tökéletes alapjárat simán hazamentem. Azóta megállítottam vagy 8x simán indult pöcre. Mi az Isten baja lehet ugyan ez volt mielőtt ledarálta a vezérmű szíjat régebben. Ügye nekem elvan kopva a vezérmű kerekem alul felül, de létezhet, hogy amiatt csinálja ezt? Egyszerűen nem értem már.. egyszerű motor mint a faék, de mégis szivat. Valószínű, hogy a gyújtásmodul környékén kell keresni a hibát. Ugyanis valahonnan onnan veszi a vezérlő a fordulatszám jelet. Írtad, hogy ugrált a fordulatszám mutató, meg kattogott az AC relé. Ha nincs fordulatszám jel, akkor a vezérlő lekapcsolja a pompát. Szóval, neked hol van fordulatszám jeled, hol nincs... az pedig nem jó, ugye! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts