bocs Elküldve Február25, 2018 Megoszt Elküldve Február25, 2018 Sziasztok! Y17dt isuzu hungary Facebook-os csoportban y17dt teljesítmény növelésről olvastam egy kis párbeszédet. Ott említették meg " Károly Zsolt Ozsváth " nevét,aki állítólag foglalkozik ilyesmivel. Ismeri Őt közületek valaki,vagy tudja valaki az elérhetőségét (email,tel szám ). Privátban is jöhet,ha itt nem publikus. Esetleg rajta kívűl tudtok még olyan szakit,aki ilyen dologgal foglalkozik és valamelyikőtöknek optimalizálta a kocsit? Köszönöm előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 On 2018. 02. 25. at 21:34, bocs írta: Sziasztok! Y17dt isuzu hungary Facebook-os csoportban y17dt teljesítmény növelésről olvastam egy kis párbeszédet. Ott említették meg " Károly Zsolt Ozsváth " nevét,aki állítólag foglalkozik ilyesmivel. Ismeri Őt közületek valaki,vagy tudja valaki az elérhetőségét (email,tel szám ). Privátban is jöhet,ha itt nem publikus. Esetleg rajta kívűl tudtok még olyan szakit,aki ilyen dologgal foglalkozik és valamelyikőtöknek optimalizálta a kocsit? Köszönöm előre is! Márton Csaba Gyulán, már többünknek csinálta, nekem többek között most H-t is optimalizált, meg ez az. Ajánlom! Nehéz elérni, de nem lehetetlen. Van netes oldala is, ott a telefonszám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Február27, 2018 Megoszt Elküldve Február27, 2018 4 órája, Handbrake írta: Márton Csaba Gyulán, már többünknek csinálta, nekem többek között most H-t is optimalizált, meg ez az. Ajánlom! Nehéz elérni, de nem lehetetlen. Van netes oldala is, ott a telefonszám! Szia! Köszönöm szépen. Jó messze van Veszprémtől. Ez az én szerencsém,pedig jó lenne "életet" lehelni a vasba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Február28, 2018 Megoszt Elküldve Február28, 2018 13 órája, bocs írta: Szia! Köszönöm szépen. Jó messze van Veszprémtől. Ez az én szerencsém,pedig jó lenne "életet" lehelni a vasba. Posta is játszik nála. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Február28, 2018 Megoszt Elküldve Február28, 2018 9 órája, Handbrake írta: Posta is játszik nála. Értem,tehát elég ha postán leküldöm a motorvezérlőt,Ő optimalizálja,visszaküldi,én beteszem és öröm bódottá. Jól hangzik,köszönöm a segítségedet ismételten! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február28, 2018 Megoszt Elküldve Február28, 2018 On 2018. 02. 25. at 10:28, zotya975 írta: Mivelhogy? izzító O gyűrű? hövédö hüvely o gyürü csere szinte uj hogy rozsaszinü a fagyállo Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február28, 2018 Megoszt Elküldve Február28, 2018 On 2018. 02. 27. at 14:11, Handbrake írta: Márton Csaba Gyulán, már többünknek csinálta, nekem többek között most H-t is optimalizált, meg ez az. Ajánlom! Nehéz elérni, de nem lehetetlen. Van netes oldala is, ott a telefonszám! On 2018. 02. 25. at 21:34, bocs írta: Sziasztok! Y17dt isuzu hungary Facebook-os csoportban y17dt teljesítmény növelésről olvastam egy kis párbeszédet. Ott említették meg " Károly Zsolt Ozsváth " nevét,aki állítólag foglalkozik ilyesmivel. Ismeri Őt közületek valaki,vagy tudja valaki az elérhetőségét (email,tel szám ). Privátban is jöhet,ha itt nem publikus. Esetleg rajta kívűl tudtok még olyan szakit,aki ilyen dologgal foglalkozik és valamelyikőtöknek optimalizálta a kocsit? Köszönöm előre is! fegyverneken lakik dolgozik de van a facén egy y17dt oldal ott tudsz vele komunikálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Február28, 2018 Megoszt Elküldve Február28, 2018 1 órával ezelőtt, astra írta: fegyverneken lakik dolgozik de van a facén egy y17dt oldal ott tudsz vele komunikálni. Köszönöm szépen a segítséget! Valamelyikükkel fogok rügyezni a témában tavasszal. Üdv. Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 üdvözletem . arra lennék kiváncsi hogy a müszerfalon milyen ikonok jelennek meg gyujtásráadáskor ha lehetne fotot .azt mondta egy ismerös hogy az olj és a töltésjezö között még van egy motor ikon ami nekem sose volt . 11 éve van nálam az y17dt caraván . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 47 perce, astra írta: üdvözletem . arra lennék kiváncsi hogy a müszerfalon milyen ikonok jelennek meg gyujtásráadáskor ha lehetne fotot .azt mondta egy ismerös hogy az olj és a töltésjezö között még van egy motor ikon ami nekem sose volt . 11 éve van nálam az y17dt caraván . Ez érdekes, mert tyutyubon megnézve videókat, sehol nem gyullad fel a motorkontrol lámpa ( sajna azt nem lehet tudni hogy éppen milyen motorral szerelt 1.7-es) de neki itt egy pillanatra mégis: A 33. másodpercnél. Itt viszont konkrétan írja hogy Y17dt ( ez az isuzu motoros?) , és neki sem gyullad fel az ikon: 20. másodpercnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 (edited) 6 órája, zotya975 írta: Ez érdekes, mert tyutyubon megnézve videókat, sehol nem gyullad fel a motorkontrol lámpa ( sajna azt nem lehet tudni hogy éppen milyen motorral szerelt 1.7-es) de neki itt egy pillanatra mégis: A 33. másodpercnél. Itt viszont konkrétan írja hogy Y17dt ( ez az isuzu motoros?) , és neki sem gyullad fel az ikon: 20. másodpercnél. ezen vagyok fenn akadva most miota bejött ez a zimanko a kisauto a vill. kulcsal csak akkor alszik el ha beindul a motor azelött meg csak gyujtásráadásnál már elaludt ez természetes? viszont a motor sziluett nálam soha nem müködött, erre mondták hogy vagy kiégett vagy kiötötték valamiért. Kösz a választ . Módosítva Március4, 2018 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március4, 2018 Megoszt Elküldve Március4, 2018 1 óra, astra írta: ezen vagyok fenn akadva most miota bejött ez a zimanko a kisauto a vill. kulcsal csak akkor alszik el ha beindul a motor azelött meg csak gyujtásráadásnál már elaludt ez természetes? viszont a motor sziluett nálam soha nem müködött, erre mondták hogy vagy kiégett vagy kiötötték valamiért. Kösz a választ . Szia! A "sárga tengeralattjáró" nálam sem világít gyújtás ráadáskor sem. A villáskulcsos autó gyújtás ráadáskor világit,pár másodperc múlva viszont elalszik,és még csak gyújtáson van a kulcs. Nem tudom mi lehet nálad. Amúgy megy rendesen az autó,egyéb rendellenességet nem tapasztaltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 13 órája, bocs írta: Szia! A "sárga tengeralattjáró" nálam sem világít gyújtás ráadáskor sem. A villáskulcsos autó gyújtás ráadáskor világit,pár másodperc múlva viszont elalszik,és még csak gyújtáson van a kulcs. Nem tudom mi lehet nálad. Amúgy megy rendesen az autó,egyéb rendellenességet nem tapasztaltál? OpCom szerint a sárga villáskulcsos jelnek SVS a neve = Service Vehicle Soon. Nekem akkor gyulladt fel menet közben, amikor EGR hiba miatt letiltott a motorvezérlő és vészüzembe kapcsolt. A másik, a Check Engine szerintem komolyabb hibánál jelez csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 14 órája, bocs írta: Szia! A "sárga tengeralattjáró" nálam sem világít gyújtás ráadáskor sem. A villáskulcsos autó gyújtás ráadáskor világit,pár másodperc múlva viszont elalszik,és még csak gyújtáson van a kulcs. Nem tudom mi lehet nálad. Amúgy megy rendesen az autó,egyéb rendellenességet nem tapasztaltál? nem tapasztaltam semmit most néztem meg a guglin hogy a 1125 hütöközeg valami a másik 1152 meg lambdaszonda pr. ir ki de ez nincs ezen a motoron majd most du. derül talán ki hogy mi a pr. mert kiolvastatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március5, 2018 Megoszt Elküldve Március5, 2018 na voltam kiolvasáson hát semmi hiba azt mondja a szer. hogy lehet vagy a hideg valami érzékelöt megtámadott na egyébként igy lehet hinni a fék -gáz szisztémának, a biztos a kiolvasás megnyugodtam mert elég sok gond volt vele 2-3 évvel ezelött néha már rémeket lát az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Március9, 2018 Megoszt Elküldve Március9, 2018 Sziasztok4 Olyan gondom van hogy az imént hazajöttem egy 10 km es útról (motor y17dt) ami ugye nem sok a vízhőfok normálisan 88-90 fokon volt ahogy kell a probléma akkor jött mikor kiszálltam és kinyitottam kaput hallottam hogy beindul a ventilátor ami télen ennél a motortípusnál nem jellemző +10 fokban. a fűtés hidegre volt állítva . beálltam a kapun csak hallom hogy kegyetlenül meg a ventillátor ekkor ránézek a km órára kivillan a motorhűtés lámpa. ekkora kinyitottam a motorteret és látom hogy a víztartály tele van vízzel kupakig gyorsan átnyomtam a fűtéscsapot melegre és 4 es ventillátor állásra. A probléma az volt hogy hideg levegő jött holott a fűtőradiátor ki és visszatérő csöve is meleg volt tehát nincs dugulása. ezután kinyitottam szép lassan a kiegyenlítő tartály fedelét kifújta a többlet vizet és lehűlt a motor kicsit. Amit észleltem azt hogy nem kering ugy a víz ahogy kéne neki sőtt sehogy szinte csak ugy ahogy a meleg víz cirkulál éppen hogy pöttyen egyet egyet a tartályba a csőből a víz. Szerintetek mitévő legyek mi lehet a probléma? Kb minek a cseréjére javítására lehet számítanom? (ne izguljatok nem fogok hozzákezdeni a javításhoz már holnap délután vár a szerelő)Csak anyagilag mennyire készülje kazért érdeklődöm tőletek. köszi a válaszotokat előre is üdv Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március10, 2018 Megoszt Elküldve Március10, 2018 (edited) 15 órája, tomcsika1 írta: Sziasztok4 Olyan gondom van hogy az imént hazajöttem egy 10 km es útról (motor y17dt) ami ugye nem sok a vízhőfok normálisan 88-90 fokon volt ahogy kell a probléma akkor jött mikor kiszálltam és kinyitottam kaput hallottam hogy beindul a ventilátor ami télen ennél a motortípusnál nem jellemző +10 fokban. a fűtés hidegre volt állítva . beálltam a kapun csak hallom hogy kegyetlenül meg a ventillátor ekkor ránézek a km órára kivillan a motorhűtés lámpa. ekkora kinyitottam a motorteret és látom hogy a víztartály tele van vízzel kupakig gyorsan átnyomtam a fűtéscsapot melegre és 4 es ventillátor állásra. A probléma az volt hogy hideg levegő jött holott a fűtőradiátor ki és visszatérő csöve is meleg volt tehát nincs dugulása. ezután kinyitottam szép lassan a kiegyenlítő tartály fedelét kifújta a többlet vizet és lehűlt a motor kicsit. Amit észleltem azt hogy nem kering ugy a víz ahogy kéne neki sőtt sehogy szinte csak ugy ahogy a meleg víz cirkulál éppen hogy pöttyen egyet egyet a tartályba a csőből a víz. Szerintetek mitévő legyek mi lehet a probléma? Kb minek a cseréjére javítására lehet számítanom? (ne izguljatok nem fogok hozzákezdeni a javításhoz már holnap délután vár a szerelő)Csak anyagilag mennyire készülje kazért érdeklődöm tőletek. köszi a válaszotokat előre is üdv Tamás Elképzelhető, hogy le volt levegősödve. Vagy a termosztát ragadt le, bár fűtésnek attól még lennie kellett volna szerintem. Olaj keveredik bárhol is vízzel? Kiegyenlítőben, vagy olajnívón nézhető meg. De a szerelő biztosan megmondja ha látja, kíváncsi vagyok. Addig nem riogatlak semmivel, de legrosszabb esetben hengerfej felújítás..... én H-nál túl vagyok egy ilyenen. Ragadhat le a kupakban lévő nyomáselengedő szelep is, járt már más is így korábban. Sapkacsere megoldotta. Módosítva Március10, 2018 : Handbrake Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomcsika1 Elküldve Március11, 2018 Megoszt Elküldve Március11, 2018 On 2018. 03. 10. at 8:44, Handbrake írta: Elképzelhető, hogy le volt levegősödve. Vagy a termosztát ragadt le, bár fűtésnek attól még lennie kellett volna szerintem. Olaj keveredik bárhol is vízzel? Kiegyenlítőben, vagy olajnívón nézhető meg. De a szerelő biztosan megmondja ha látja, kíváncsi vagyok. Addig nem riogatlak semmivel, de legrosszabb esetben hengerfej felújítás..... én H-nál túl vagyok egy ilyenen. Ragadhat le a kupakban lévő nyomáselengedő szelep is, járt már más is így korábban. Sapkacsere megoldotta. Leteszteltük a szerelővel kiegyenlítő tartály sapka problémának tünik mert a termosztát gyönyörűen működik a ventillátor is kapcsol ugyhogy szükség van egy tartály sapkára holnap hozza a futár délelött de kértem kölcsön a barátomtol egyet működő autóból azzal tökéletesen működik. köszi a választ üdv: Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
djcsabii Elküldve Március19, 2018 Megoszt Elküldve Március19, 2018 (edited) Sziasztok! Adott egy 2001-es y20dth motorkódú G Astra előfordulhat, hogy a p1631 hibakódtól vész üzembe kapcsol az autó? Köszi a választ Roland Módosítva Március19, 2018 : djcsabii Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április16, 2018 Megoszt Elküldve Április16, 2018 Sziasztok, Y20DTH PSG16 azt jatssza, hogy alapjaraton ki-kihagy, rangatozik. Csak melegen jelentkezik a hiba, es csak alapjaraton. Hidegen es 1% gazpedalnal mar teljesen jo, normalisan huz, jo hangja van. Hibakod nincs sehol. Merre induljak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
8x57js Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 Csao... Hatha itt tud vki okosat mondani... Hellooo a vizrol irnek kerdeznek es a futesrol... Nekem a vizem 80-85 kozott allandoan hasznalat kozben.. Telen - 5foknal mar nem fűt. De ha padlogazzal meghajtom allo helyzetbol minden fokozatban leforgatva. 3.vegen mar gurgulazik a rendszerben hallani mintha a csoveken kutyorogna csorogna folyna keresztul... EZ MIERT LEHET? Y17dt de ha elveszem a gazt mar megint nem hallani es ujra nincs futes... Mi lehet a gond... Termosztattal mit kellene csinalni... Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május5, 2018 Megoszt Elküldve Május5, 2018 On 2018. 05. 04. at 6:43, 8x57js írta: Csao... Hatha itt tud vki okosat mondani... Hellooo a vizrol irnek kerdeznek es a futesrol... Nekem a vizem 80-85 kozott allandoan hasznalat kozben.. Telen - 5foknal mar nem fűt. De ha padlogazzal meghajtom allo helyzetbol minden fokozatban leforgatva. 3.vegen mar gurgulazik a rendszerben hallani mintha a csoveken kutyorogna csorogna folyna keresztul... EZ MIERT LEHET? Y17dt de ha elveszem a gazt mar megint nem hallani es ujra nincs futes... Mi lehet a gond... Termosztattal mit kellene csinalni... Koszi a másik topikban irtam keresd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
realpopek Elküldve Május7, 2018 Megoszt Elküldve Május7, 2018 Sziasztok! Van egy 1.7cdti 110LE 2011-es Opel Meriva autóm. A problémám a következő: Hidegen elsőre indul nincs semmi problémája, viszont melegen van hogy csak másodikra vagy harmadikra indul be. Teker rendesen csak nem akar beindulni. Esetleg valakinek volt már ilyen gondja? Köszi előre is. Üdv, Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ekeb Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott hasonló hibával, és tanáccsal szolgál. Vettem egy 1.7 DTI 2001-es Astra G-t (Isuzu Y17DT). Valós 200ezer km. Motorhibásan, olcsón. Azt hittem tipikus adagoló vezérlő, ezért vittem egyet magammal. Az enyém 1 éves, 100%, hogy jó. P251 hibakód, meg izzítás, de gondolom az tárolt lehet. Hibakód törlés, vezérlő csere. Beindul 2-3 tekerés után, de nagyon egyenetlenül jár. Olyan, mintha 1 (vagy 2) henger nem menne. A motor is nagyon rázkódik, de van alapjárat, nem áll le. Nagyobb gázadáskor, váltáskor leáll. Mivel nem mertem így menni vele, ezért trélerrel jön majd haza (Ausztria). Hibakód nincs a járatás után. Motorvezérlő száraz, nincs benne gázolaj. Biztos, hogy nem adagoló vezérlős – az eredetiét hazahoztam, és az én autómmal kipróbálva is tökéletes. Volt a családban eddig kb 6-7 db DTI Opel, eddig ilyesmiről még nem is hallottam. A szokásos típushibákat végigjártuk, de erre egyelőre nincs ötletem. Van valakinek esetleg valami ötlete, tapasztalata hasonló esetben? Nem szeretnék feleslegesen százezreket költeni rá, aztán kiderülne, hogy csak egy „apróság” volt a baj. A válaszokat előre is köszönöm! Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Május9, 2018 Megoszt Elküldve Május9, 2018 28 perce, Ekeb írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott hasonló hibával, és tanáccsal szolgál. Vettem egy 1.7 DTI 2001-es Astra G-t (Isuzu Y17DT). Valós 200ezer km. Motorhibásan, olcsón. Azt hittem tipikus adagoló vezérlő, ezért vittem egyet magammal. Az enyém 1 éves, 100%, hogy jó. P251 hibakód, meg izzítás, de gondolom az tárolt lehet. Hibakód törlés, vezérlő csere. Beindul 2-3 tekerés után, de nagyon egyenetlenül jár. Olyan, mintha 1 (vagy 2) henger nem menne. A motor is nagyon rázkódik, de van alapjárat, nem áll le. Nagyobb gázadáskor, váltáskor leáll. Mivel nem mertem így menni vele, ezért trélerrel jön majd haza (Ausztria). Hibakód nincs a járatás után. Motorvezérlő száraz, nincs benne gázolaj. Biztos, hogy nem adagoló vezérlős – az eredetiét hazahoztam, és az én autómmal kipróbálva is tökéletes. Volt a családban eddig kb 6-7 db DTI Opel, eddig ilyesmiről még nem is hallottam. A szokásos típushibákat végigjártuk, de erre egyelőre nincs ötletem. Van valakinek esetleg valami ötlete, tapasztalata hasonló esetben? Nem szeretnék feleslegesen százezreket költeni rá, aztán kiderülne, hogy csak egy „apróság” volt a baj. A válaszokat előre is köszönöm! Gábor Szia! Sajnos így senki nem fogja tudni neked megmondani, hogy mi lehet a gond, főleg úgy nem, hogy ne kellene egy kisebb mennyiségű pénzt elkölteni :) . Tapasztalatom szerint az apróságokkal kell kezdeni, és a drágább dolgok felé haladni. ( Egy H Astra kapcsán járok hasonló cipőben.) Ha az adagoló jó, a vezérlő elektronika jó ( nem lötyök benne gázolaj), érdemes lenne gázolajszürőt nézni, lehúzni a légtömegmérőt, MAP szenzort takarítani, felsőholtpont jeladót, aztán ha még mindig akkor porlasztókat cserélgetni ( ha van miből próbára kivenni ). Lehet valami dugulás az üzemanyag ellátó rendszerben is. Mennyi km van a kocsiban? Mindenképpen nézd meg Jelen van-e a vezérlés ( lehet, hogy ugrott....) Hírtelen enny.... Sok sikert! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts