paja Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 hát nem irigylem azokat akik sürün csinálnak ilyen dolgokat az uj hütönek nincs leeresztö csavarja a régin volt . az interkuler dörzsölte ki a hütöt de a termosztát is beállt nem nyitott ki , tele volt vizzel a tágulási tartály. Amit én vettem hűtőt azon volt leeresztő...azt hiszem NISSIN márkájú... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Amit én vettem hűtőt azon volt leeresztő...azt hiszem NISSIN márkályú... ez lehet valami utángyártott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 ez lehet valami utángyártott. Nisses gyártmányú, jó minőségű utángyártott, és neves autógyártók gyári beszállítója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Amit én vettem hűtőt azon volt leeresztő...azt hiszem NISSIN márkályú... Firefox márkáJú helyesírásellenőrző mi? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Firefox márkáJú helyesírásellenőrző mi? :rolleyes: kiderült a baj forrása nem a hütö , hanem a turbonyomás szab. szelep volt retkes megtakaritották és jó a verda de megvigasztaltak hogy szivotorok pucolás lesz a vége készüljek rá .az y17dt mocinál hogy megy ez a dolog . egyébként WESSZ, volt a nyerö köszi interneten keresztül is Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Sziasztok! Van egy z17dtl motorkódú caravanom és a következő dolgot produkálja: Országúton kb. 100-110-es sebességgel haladva ha visszaveszem a gázt kigyullad a sárga tengeralattjáró. Ilyenkor azokat a hibákat produkálja, mint koszos turbónyomás érzékelőnél (teljesítménycsökkenés, nem pörgethető 3500 fölé). Ez néhány percig tart, majd visszatér a korábbi erő a kocsiba, és normálisan működik, de a sárga visszajelző továbbra is világít. Általában ha háromszor indítok, vagy ha leveszem az akksiról a sarut, akkor kialszik. próbáltam már újból takarítani az érzékelőt, de a probléma továbbra is megmaradt. Valaki tett már fel a szívótorok takarításról képeket, de most nem találom. A kérdésem az lenne, hogy ha leveszem a szívótorkot, akkor a vissza szereléshez kell e szívósor tömítést cserélni, vagy azt a részt nem is kell levenni, mert az egyik üzletben azt mondták ez két részből áll, és csak ahhoz a részhez kell tömítés, ami a hengerfejhez kapcsolódik. Segítségeteket előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Sziasztok! Van egy z17dtl motorkódú caravanom és a következő dolgot produkálja: Országúton kb. 100-110-es sebességgel haladva ha visszaveszem a gázt kigyullad a sárga tengeralattjáró. Ilyenkor azokat a hibákat produkálja, mint koszos turbónyomás érzékelőnél (teljesítménycsökkenés, nem pörgethető 3500 fölé). Ez néhány percig tart, majd visszatér a korábbi erő a kocsiba, és normálisan működik, de a sárga visszajelző továbbra is világít. Általában ha háromszor indítok, vagy ha leveszem az akksiról a sarut, akkor kialszik. próbáltam már újból takarítani az érzékelőt, de a probléma továbbra is megmaradt. Valaki tett már fel a szívótorok takarításról képeket, de most nem találom. A kérdésem az lenne, hogy ha leveszem a szívótorkot, akkor a vissza szereléshez kell e szívósor tömítést cserélni, vagy azt a részt nem is kell levenni, mert az egyik üzletben azt mondták ez két részből áll, és csak ahhoz a részhez kell tömítés, ami a hengerfejhez kapcsolódik. Segítségeteket előre is köszönöm! ugyanez van nálam is y17dt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 A kérdésem az lenne, hogy ha leveszem a szívótorkot, akkor a vissza szereléshez kell e szívósor tömítést cserélni, vagy azt a részt nem is kell levenni, mert az egyik üzletben azt mondták ez két részből áll, és csak ahhoz a részhez kell tömítés, ami a hengerfejhez kapcsolódik. Erre senki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Erre senki? Kell cserélni tömítést! Mi a motorkódod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Kell cserélni tömítést! Mi a motorkódod? Z17DTL Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Z17DTL Két részből áll, csak a közdarab és a hengerfej közé kell tömítés, 0849216 a gyári száma. Kellhet még egy tömítés a kipufogógáz visszavezető cső és a szívótorok közé, ennek 0849526 a száma. Jó bütykölést! Gabb Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Két részből áll, csak a közdarab és a hengerfej közé kell tömítés, 0849216 a gyári száma. Kellhet még egy tömítés a kipufogógáz visszavezető cső és a szívótorok közé, ennek 0849526 a száma. Jó bütykölést! Gabb Kösz! Nincs véletlenül erről a részről egy robbantott ábrád? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Kösz! Nincs véletlenül erről a részről egy robbantott ábrád? Helló! Itt van az ábra amit kértél: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Gabb Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Sziasztok, Töröltettem a hibákat, P0100,P0105, Y17DT motorkód Astra G1.7 dízel. de üres hiba tárral is max 130-al megy az autó, nem értem mi lehet, persze ma visszatértek a hibák (törlés hétvégén volt), ami nem jó jel, egyébként csak megjelenik a sárga veszedelem, de nem veszek észre semmi változást menet közben. Viszont hibákkal, és nélkülük is van egy jelenség, ha leveszem a gázpedálról a lábam nem szépen működik a motorfék, ráng egyet az autó. főleg 3-dik sebességik észlelhető. Megpróbáltam álló autóval üresben kicsit felpörgetem 1500-ig majd leveszem a pedálról a lábam és ahogy esik vissza a fordulat kb 1000-nél van egy nagyobb megtorpanás, amit csattanó hang kísér, de szépen visszaáll 800-as fordulatra. Nem tudom valakinek valami ötlete? Valamint, nem állna vissza az autó vészprogiról a hiba törlésekkel autómatikusan? Köszi előre is sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve78 Elküldve Június2, 2010 Megoszt Elküldve Június2, 2010 Helló! Itt van az ábra amit kértél: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Gabb Köszi, ez alapján legalább már látom a kérdéses helyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Tegnap tankoltam itt a helyi kúton(nagyon ritkán járok ide), szinte tök üres tankra 15 litert, nna azóta rángat a motrom. Többet itt nem tankolok!! :rolleyes: Egyébként ahogy hallottam, itt már többször is volt gond az üzemanyag minőségével! A kúthálózat nevét nem írom le, de a leggyengébb átok amit rájuk szórtam az az volt, hogy szippantaná fel egy hurrikán ezt a pöcetelepet és b@szná le Timbuktu kellős közepére....!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Tegnap tankoltam itt a helyi kúton(nagyon ritkán járok ide), szinte tök üres tankra 15 litert, nna azóta rángat a motrom. Többet itt nem tankolok!! :rolleyes: Egyébként ahogy hallottam, itt már többször is volt gond az üzemanyag minőségével! A kúthálózat nevét nem írom le, de a leggyengébb átok amit rájuk szórtam az az volt, hogy szippantaná fel egy hurrikán ezt a pöcetelepet és b@szná le Timbuktu kellős közepére....!! Az azért megnyugtat, h messze vagy zuglótól ;) tuti, hogy attól rángat? Én azt vettem észre, h az előző autómhoz képest a dízelem alapból rángat. bármilyen finoman váltok/gyorsulok, jobban rángat, mint a benzines tette. Azt hittem, gáz van, de a szerelő mondta, amit ilyenkor szoktak: ez ilyen. Nem vészes egyébként, de a benzines után feltűnt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Sziasztok, Nem tudom valakinek valami ötlete? Valamint, nem állna vissza az autó vészprogiról a hiba törlésekkel autómatikusan? Köszi előre is sziasztok P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség P0101=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés „kell”értéktartományon kívüli érték P0102=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel kicsi P0103=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés jel nagy P0104=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés véletlenszerűen jelentkező hiba P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség Ezeket megnézted? Attól,hogy kiolvasod és kitörlöd a hibakódokat nem javul meg az autó! Szerintem vidd el megnézetni egy jó szervízbe/szerelőhöz.Tudod kit szoktunk itt ajánlani! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Helló! Itt van az ábra amit kértél: [rl=http://kepfeltoltes.hu/view/100602/3895660151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][ig]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100602/3895660151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Gabb sziasztok . azy17dt mocihoz nincs ilyen robbantott ábra valahol köszi elöre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 sziasztok . azy17dt mocihoz nincs ilyen robbantott ábra valahol köszi elöre is. De van. :rolleyes: Csak képpel ne idéz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 sziasztok . azy17dt mocihoz nincs ilyen robbantott ábra valahol köszi elöre is. Mit szeretnél látni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
antares Elküldve Június3, 2010 Megoszt Elküldve Június3, 2010 Üdv, Az Y17DT motorkódú astránál hol találom a MAP szenzort? az EGR vezérlő szelep bal oldala alatt a szívóágban látok egy szenzort, az lenne az? Azért gyanús mert szigszalagozva van a vezetéke, hétvégén ha lesz időm átnézem. nem tudom kihez vinni a gépet, sokat csalódtam már, legutóbb vettem egy légtömegmérőt bele a szerelőtől és még is p100 hiba jelent meg 3 héten belül, és azóta is kigyújt a sárga lámpa. Állítólag ez nem feltétlenül jelent hibát, mivel a tárolóban benne maradhatott a hiba és ez miatt világít a sárga lámpa, de állítólag az élőadat jó. Valójában a fogyasztás ok, húzni jól húz a gép, viszont 130-nál nem megy többet. Akkor ha valaki tudja a MAP szenzort,esetleg hogyan lehet kiszerelni írjon egy pár sort. Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Sziasztok!!!! Még mindig nem tudom sajnos kivillogtatni a hibakódot. Kezdem azt hinni, hogy el kell mennem súlyos ezresekért kiolvastatni.... Leírom mi a probléma egyébként, hátha valaki már találkozott ilyennel: Normál üzemi hőfok mellet, kihúzattam a motort 4000 főlé. akkor valamiért "letiltott" kinyitott a turbó és nem volt töltőnyomás. Ilyenkor kigyullad a motorkontroll lámpa és olyan mint egy rossz régi (turbó nélküli) sima dizel. Azaz gyenge, és nem húz. Ha leállítom a motort, és újraindítom, nem marad égve a kontroll lámpa. De az első ilyen est után ha újra is indítottam, valami nem okés. Azelőtt bizonyos fordulatszám között, szépen fütyült a turbo ahogy annak lennie kell, de az első ilyen letiltás óta, nem is hallom abszolút, és gyengébb is a gép. Valamennyire biztos, hogy üzemel a turbo mert nem olyan mint amikor letílt, de nem 100%-os az biztos! Astra G 2000 dizel Y20DTH Ezen leírás alapján, persze ha tudjátok értelmezni :rolleyes: Mi lehet a gond ???????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 Mit szeretnél látni? sziasztok. hogy legyen fogalmam a dologrol hogy hozzá lehet-e házilagosan fogni,és hogy legyen fogalmam rola mert ha ránézek a mocira kiráz a hideg töle .de lehet hogy csak rémeket látok,mert a tüzfal felöl van a szivotorok ,hogy lehet leszedni a takaritáshoz . Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Június4, 2010 Megoszt Elküldve Június4, 2010 sziasztok. hogy legyen fogalmam a dologrol hogy hozzá lehet-e házilagosan fogni,és hogy legyen fogalmam rola mert ha ránézek a mocira kiráz a hideg töle .de lehet hogy csak rémeket látok,mert a tüzfal felöl van a szivotorok ,hogy lehet leszedni a takaritáshoz . Helló! Kimásolom TIS-ből, hátha így bátrabb leszel és megcsinálod otthon. 1. Nyissák ki a motorháztetőt 2. Kössék le az akkumulátort • Szereljék le a testcsipeszt a test pólusról 3. Emeljük fel a gépkocsit a teljes magasságra 4. Szereljék le az alsó motortérborítást ill. a jobb oldali motor felfröccsenés elleni védelmet 5. Tegyenek alá felfogóteknőt Fontos: Zárják a nyomóvezeték leszerelése után a nagynyomású szivattyú és a nyomástároló nyílásait védőkupakkal1) 6. Szereljék ki a nagynyomású szivattyútól a nyomástárolóhoz vezető nagynyomású vezetéket (1) • Csavarozzák ki a 2 db hollandi anyát – A nyomástárolóból a KM-812 célszerszámmal – A nagynyomású szivattyúból a KM-6098 célszerszámmal • Zárják a 2 db nyílást védőkupakkal 7. Szereljék le kábelkészlet tartót (2) nyomástárolóról • Csavarjuk ki a 2 anyát 8. Engedjük le teljesen a gépkocsit 9. Szereljék ki a motorfedelet (2) • Szereljék le az olajbetöltő-csonk zárófedelét (1) • Húzzák le a motorfedelet Útmutatás: A gumitartóknak (3) rajta kell maradniuk a motorfedélen • Szereljék fel az olajbetöltő-csonk zárófedelét 10. Szereljék ki a légszűrőházat (5) a levegőbeszívó tömlővel együtt • Szereljék le a kábelkészlet-dugaszolót (2) a forrófilmes légtömegmérőről • Szereljék le a levegőbeszívó tömlőt a levegőbeszívó csőről – Lazítsák le a bilincset (1) • Szereljék le a légszűrőházat a kerékházról – Csavarjuk ki a csavart (4) • Szereljék le a vízlevezető tömlőt (3) légszűrőházról – Lazítsák le a bilincset 11. Szereljék ki a levegőbeszívó csövet (1) • Szereljük le a kábelkészletet – Oldják ki a 3 db kapcsot • Lazítsuk meg a 2 bilincset • Hajtsuk ki a 2 csavart 12. Szereljék le a befecskendező fúvóka kábelkészletet • Válasszák le a befecskendező fúvókák 4 db kábelkészlet-dugaszolóját (2) • Hajtsuk ki a 2 csavart (3) • Válasszák le a 4 db izzítógyerta kábelkészlet-dugaszolót (1) a KM-717 célszerszámmal • Nyomják a kábelkészletet oldalra 13. Töltőlevegő-csövet (1) kiszerelni • Hajtsuk ki a 6 csavart 14. Válasszuk le a kábelkészlet-dugaszolót (3) a nyomásérzékelőről 15. Válasszák le a kábelkészlet-dugaszolót (4) az átkapcsoló csappantyú vákuumszelencéjéről 16. Szereljék le a vákuumvezetéket (1) az átkapcsoló csappantyú vákuumszelencéjéről 17. Válasszák le a kábelkészlet-dugaszolót a töltőnyomás érzékelőről (2) 18. Szereljék le az üzemanyag rezgéscsillapító szelence tartóját (1) • Csavarják ki a 2 db anyát (2) Útmutatás: Kössék az üzemanyag rezgéscsillapító szelence tartóját az üzemanyag-vezetékkel és a rezgéscsillapító szelencével a homlokfalra Fontos: A nyomóvezetékek leszerelése után zárják a befecskendező fúvókák és a nyomástároló nyílásait védőkupakkal1) 19. Szereljék ki nyomástároló és befecskendező fúvóka közti nagynyomású vezetéket (1) • Csavarják ki a 8 db hollandi anyát KM-812 illetve KM-6098 célszerszámmal • Vegyék ki a nyomóvezetékeket • Zárják a nyomástoroló 4 nyílását védőkupakkal • Zárják a nyomástároló 4 nyílását védőkupakkal 20. Szereljék ki az üzemanyag-visszafolyó vezetéket (1) • Szereljék le a 4 db üzemanyag-visszafolyó vezetéket a befecskendezőkről – Nyomják a 4 db biztosító kapcsot a nyíl irányában • Húzzák le a üzemanyag-visszafolyó vezetéket a nyomástárolóról • Hajtsuk ki a 2 csavart Útmutatás: Ügyeljenek a csavarok eltérő hosszára • Anya kicsavarása 21. Szereljék ki a nyomástárolót (4) • Szereljék le az üzemanyag visszafolyó vezetéket a csatlakozóról (2) • Hajtsuk ki a 2 csavart Útmutatás: Ügyeljenek a csavarok (3) és a távtartóhüvelyek (1) eltérő hosszára 22. Szereljék ki a szívókönyököt • Csavarozzák ki a 8 db csavart (1) • Csavarják ki a 2 db anyát (2) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts