Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

pirlo2

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

pirlo2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. pirlo2

    Motor

    Köszi öcsibácsi! :D
  2. pirlo2

    Motor

    hogy tudok képet linkelni?megmutatnám. a generátor az f és g mocin ugyanott helyezkedik el. szemben állva a motorral bal oldalon a vezérműszíj oldalán a hátsó doblemez felé felül. ezzel gond nem volt. Viszont az F motorján a szervó ott van felszerelve ahol a bal oldali motortartóbak. namármost mivel a G motornál bal oldalon a vezérműszij téren van a bal oldali tartó bak, a vezszíj műanyagborítólemezen keresztül kivezetve.....az elülső fenn maradó furat helyén volt a klimakondija. Ott van most nekem a szervóm felfüggesztve. bocs ha érthetetlen esetleg. azt meg ne kérdezzétek hogy a G astra servoja hol van mert nem tudom.
  3. pirlo2

    Motor

    nem nem, Az ékszíj hajtotta. csak ott volt ahol nekem a szervom volt felszerelve az F mocin. az enyémbe nem is nagyon lehetne klimat rakni e miatt...vagy nem tudom hogyan.
  4. pirlo2

    Motor

    nem okmányirodázunk..motorszám azonos... :) jövő nyári műszaki pici kenés és kész.
  5. pirlo2

    Motor

    Bevallom őszintén nekem egy kicsit szerencsém volt ezzel a G-s motorral. Van egy ismerősöm aki rengeteget (heti alkalom) jár németo,belgium,svájcba. ő hozta nekem a gyönyörű állapotú 65000km-es papiros astra g mocit 90.000ért. most volt akció a németeknél, hogy hihetetlen áron számítják be a komplett 6-8-10 éves autókat, ha újra cserélik. innen jött nekem. mivel a kuplung szettel, generátorral önindítóval semmi gond nem volt különbség téren az F és G között, az maradt. Költeni: Vezérműszíj, vízpumpa, olajcsere (Castrol Magnetec 10W40), olajszűrő, levegőszűrő, ékszíj, jó kapcsolatos beszerzéssel áron alul Baráti átépítés...kb ez nekem 120-130.000 ba fog megállni össz.
  6. pirlo2

    Motor

    Köszönöm ategnapi válaszotokat! Szóval...benne van a G astra 1,6 8v az F astrámban! :) :D beszerelésnél semmi komolyabb probléma nem akadt, illetve: jobb első motortartó bakot át kellett varázsolni a blokk elejére ahogy az F en van de a furatok megvoltak. a G-s szívoblokkot lecseréltük az F-ére, de az injektort a G ből használtuk fel. Az F-es computer miatt az eredeti F-es kábelkorbácsot használtuk, még holnap lesz egy kis finomítás, mert a töltés visszajelzés nem működik. Valamint egy 1280 mm-es ékszíjat szerzünk holnap, mert megrövidült a táv a kiszerelt klimakondenzátor miatt. Kuplungtárcsával és egyéb illesztésekkel semmi gond nem volt. Generátor ugyanott található, a szervóm pedig a volt klímagondi helyén várja a kilométereket ;) Pöccenésre indult a motor...úgyhogy úgy néz kis a sok imádság bevált ;) így most a megboldogult 198000km-es F 1,6 8v helyett van egy 65000km-es G-s 1,6 8v os mocim. Köszi mindenkinek a segítséget
  7. pirlo2

    Elektromos

    2 :) nagyon köszönöm. holnap nekiállunk és megosztom a tapasztalatokat!
  8. pirlo2

    Elektromos

    Köszönöm nektek a gyors választ és elnézést a laikusságomért :) A G-s motor klímás volt míg az F-em nem. leszedettem a klímakondit egy 20-as lejött így az árból. szerintetek még milyen turpisságra számíthatok elektromos téren? mikre kellene még figyelni? Holnap állunk neki a kis Drágámnak. tapasztalatokat megosztom persze ;)
  9. pirlo2

    Elektromos

    Sziasztok! Tudom hogy egy picit nem idevaló a részleteket már az Astra F motor témájában feltettem, viszont lenne elektromos kérdésem: röviden: 96 Astra F 1,6 8v -m (198000 km) után megadta magát szereztem: 98 Astra G 1,6 8v s (75000km) megkímélt németországi mocit bele. Konstrukcióban ua a motor egy két okossággal megoldjuk a beszerelést...viszont csak annyi a kérdésem, hogy az F astra computere vezérelni fogja a G Astra mocit? milyen érdekességekre számíthatunk? Lehet hogy nagyon naiv vagyok de ebben semmi tapasztalattal, nagyon megköszönném a segítő elektromos szaki hozzászólásokat. :) Köszönöm előre is!
  10. pirlo2

    Motor

    Sziasztok! Szóval elmentünk a motorért. 1,6 8v G Astra motorrol van szó amit a szintén 1,6 8v-s F Astrámba találtam amiben sajna meghalt. Az ember aki hozta régebbről ismerem és ahogy sosem úgy remélem most sem csalódom benne. Az állapota igen meggyőző 75.000 km-t mondott róla az emberem, aki látta az eladókat is és az autót is egyben. ez egy megkímélt németországi G astraból való. Egyébként a megkímélhetőségét megerősítette az autószerelő barátom aki eljött velem. Tehát: A motor felfüggesztése és beépythetősége (96-os Astra F 1,6 8v helyére) megoldható mert bár a G Astrán szemben állva a vezérműszíj fedélen kilógatva van a felfüggesztő-bak, míg az F astrámon elöl. DE A FURATOK ELHELYEZÉSE ÉS MÉRETE MEGTALÁLHATÓ A G-S MOTORON, szóval ez megoldható. A kuplungtárcsám valószínűleg méretbeli különbség miatt cserés, de szintén megoldható. Az "új"G-s motoron a generátor a vezérműszíj mögött hátul található, míg az F-emen elöl, ahol az új klímakondija volt. Azt leszereltettem, mert az enyémben nem volt nem is kell így sporoltam egy 20-ast. A vezérműszíj viszont rövidebb lett így mert kiesik egy hajtás, de ez még szintén orvosolható. Egyébként ha berakjuk a G-s motort a hátul elhelyezkedő generátor el fog férni. VISZONT: a kérdésem az lenne, hogy az F astra Computere mit fog szólni a G motorhoz vezérlés terén? Ha ebben valakinek van tapasztalata nagyon megköszönném! Holnap állunk neki, tapasztalatokat megosztom persze, mert tuti lesznek érdekességek. de meglátjuk
  11. pirlo2

    Motor

    nagyon köszönöm a gyors reagálásod! most indulnánk érte 17 kor Köszönöm még egyszer
  12. pirlo2

    Motor

    Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, hozzáteszem én nem vagyok nagyon jártas autószerelésben, de IMÁDOM A KIS ASTRÁM! Lényeg hogy megadta magát a vezérműszíjam, megfeszült és eltört a vezérműtengely oda a szelep a hidrotőkék...nah szóval könnyek között de elbúcsúuzttam. A szerelőm azt mondta, jobban járunk ha keresünk bele egy mocit. 2 nap alatt találtam egyet a következő paraméterekkel: 97-es Astra G 1,6 8v NÉMET AUTÓBAN VOLT Állítólag 70000km-rel (??) az enyémbe 96-os Astra F 1,6 8v volt. a két motorkód eddig egyezik: X16SZ........ A kérdésem az lenne tőletek, belerakható-e az F astrámba ez a motor műszakilag? 3 szerelővel beszéltem külön-külön, akik még nem csináltak ilyet de azt mondták 90%-ra biztos, mert egy az egyben ua az motor volt az első szériás G-be mint az F 96-os évjáratba. Ez tényleg így van? Váltó, kuplung illesztés? Mivel a leendő klímás az enyém pedig nem volt az és megegyeztünk hogy leszereli a klímakompresszort annyival is kevesebb, rövidebb szíj kell-e?..stb...milyen problémákra számíthatok beépítésnél? Köszönöm ha választ adtok! "Opel Sose kop el.." sajna elkoptattam :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.