-
Hozzászólások
81 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Gyula
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Corsa B
-
Város
Gyula
Legutóbbi látogatók
1.914 profile views
cody's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Sziasztok, az mitől lehet szerintetek ha menet közbe úgy érzem hogy megy az ABS, érzem hogy rezeg a pedál pedig nem is fékezek amikor egyszer-egyszer elkapom ezt a rezgest és rálépek a fékre csak hogy lassítsak (nem veszfekezek) ropog mint a fene, az ABS és hiba lámpa nem világít. A kocsi B2 2001 1,6 16V.
-
ez találtam róla:
- 5.482 válasz
-
én is erre gyanakodtam ezért is kérdeztem rá, de végül kiderült tényleg szinte egyik napról a másikra elillant a gáz a rendszerből :S
- 5.482 válasz
-
hi vectra b topic, nemrég lettem tulaja egy ilyen gépnek, voltak kisebb esztétikai hibák rajta az ajtóknál és az első lökhárítónál ezért fényezőnél járt az autó a klímám tökéletesen működött, miután elhoztam rá pár napra kapcsolnám be a klímát erre semmi, bekapcsol de nem jön a hideg levegő, megnézve a biztosíték táblát ez a látvány fogadott: nem hiányzik a bekarikázott résznél esetleg valami? (Z16XE)
- 5.482 válasz
-
nekem is ez volt a problémám, új gumibak és a kipufogó cső áthegesztése oldotta meg (utángyártott dobom van)
-
szia, első körben kitörölgetném a gyújtás elosztó fedelet (szerintem kondenz van benne), ha nem segít akkor vennék egy újat, utána meg átnézném a kábeleket.
-
van :D amit még tegnap csináltam az az hogy megnéztem az összes kábelen a szikrát, nem tudom mekkora kell legyen de volt valami mindegyiken, visszatettem a régi rotort (persze azt is meg smirgliztem kicsit) volt még egy elosztófedél is azzal is kipróbáltam, viszont a rotor után levő takaró műanyag kicsit rossz állapotban van nem áll meg a helyén már (levan törve az oldala) de ha viszont visszarakom a fedelet az megtartja. a rotorból a új ilyen http://www.ebay.co.uk/itm/Opel-Manta-A-AccuSpark-Red-Rotor-arm-for-Bosch-Distributors-/180777465228?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a172d358c a régi meg ilyen, nem tudom számit e mindkettő bosch állitólag http://www.ebay.com/itm/OPEL-CORSA-B-1-2I-1-4I-Rotor-Arm-/400684045674
-
megcsináltam, leszedtem a csatit áttöröltem sőt a trafónál is meg a mellette levő (azt hiszem gyújtás modulnak hívják) kis egységnek is áttöröltem a csatiját, sajnos nem semmi változás :(
-
sziasztok pár napos állás után inditanám be az autót, be is indul viszont hagytam kicsit melegedni, rá egy percre elkezd durrogni a kipuff majd le is állitottam gondolvàn a gyujtás elosztó fedélbe biztos került kondenz (volt már rá példa). Levettem kitöröltem majd visszarak de a kocsi már nem indult. Teker, olyan mintha majdnem begyulladna de mégse, gyergya kábeleket rotort cseréltem, gyertyàkat megtisztitottam de semmi változás, valakinek ötlet?
-
köszi.úgy néz ki hogy az 5cm megvan, vettem új gumibakokat meg nekiállunk még egyszer annak a csőnek hátha fordul még egy kicsit, láttam pár érdekes megoldást az angol corsa fórumban pl a hátsó hídra kábelkötegelőzött gumi.
-
morgen, kb. egy hónapja jutottam oda hogy állítgassam a kipufogót, hátulról mindig valami morajló hangot hallottam erre azt a tippet kaptam hogy beleér a kipufogó cső a hátsó hídba. Sikerült egy nagyon kicsit fordítani rajta erre nem rég azt vettem észre hogy a hang nem szűnik meg, mikor 4-5 en ülünk a kocsiban ugyanúgy előjön. Az lenne a kérdés hogy kb hány cm kell legyen a cső és híd közt alaphelyzetben? a középdob után van két bilincs (újak) de ott viszont nincs semmi felfogató mint pl a hátsódob végén és a középdob elején.