
dreampost
Fórumlakó-
Hozzászólások
12 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
dreampost's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Az autószerelőm megfordította a 2 szálat a motoron, de ugyanúgy működik. Azt mondja lehet van benne valami érzékelő ami a zsalu állása szerint irányít? Ez lehetséges?
-
Azért akartam mástól is hallani a választ mert attól féltem leéghet a motor ha fordítva kötöd be a szálakat. Emiatt biztosra akartam menni. Köszi a választ mindenkinek.
-
És akkor hogyan lehet a lehető legegyszerűbben visszafordítani?
-
Amikor benézek a szervomotor fölé, ott látszik az a kifujó cső, amit vagy takar(zár) a zsalu, vagy nincs előtte, ebben az esetbenértem hogy nyitott. Amikor szélvédőre van állítva, akkor nyitott állapotba kerül, vagyis nem takarja a zsalu (belátni abba a csőbe). Akkor szerinted fordítva működik?
-
Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését. Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár. Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár. Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget? Előre köszönöm!
-
Na ezt elfogadható magyarázatnak értelmezem. Szerinted olyan aki még soha nem szerelt semit az autón, van esély, hogy ezt megjavítatja? Én kétlem. :) Szerinted ennek kb mennyibe fájhat a javítása?
-
Ez nem tudom pontosan hol van, de nem a klímaberendezés tartozéka? Mert ha nem használom a klímát, akkor gondolom ennek nincs semmi szerepe, nem?
-
A radiátor új, biztos nem folyik mert teremgarázsban parkolok és biztos észrevenném ha bármi folyna. A szőnyegek nem vizesek, semmi nem vizes gyakorlatilag amikor beülök az autóba. Ha már bemelegedett a motor és meleg levegőt fúj a légfúvó, annak már el kellene tüntetnie a párát? Próbáltam én már 2es erősséggel, meg 4-esen is, fél óra vezetésnyi idő alatt mind tekergettem a langyos-meleg fokozatokban, a végén amikor már alíg lehett kilátni bekapcsoltam a légkondit, de akkor már az sem tudta egyből eltüntetni. Amúgy az imént említett példában két felnőtt meg egy 3 éves gyerkőc ült az autóban.
-
Nincs bekapcsolva a belső levegő keringetés. Nem tudom mennyi idő után melegszik át a hőcserélő, de ha mondjuk kb 5 perce megy a motor és utána beindítom a klímát max fújással, akkor másodpercek alatt eltűnik a pára. Ha mikor már érzem hogy jó meleg van az autóban, és kikapcsolom a klimát, megint elkezd párásodni, még akkor is ha hagyom a melegítést. Semmi más csak a klíma szünteti meg a párát. Ez normális?
-
Sziasztok! Ablak párátlanításával kapcsolatban lenne kérdésem. Egy 98'-as G Astra tulajdonosa vagyok 3 éve, és csak idén tünt fel, hogy képtelen vagyok (vagy ha esik) párátlanítani a szélvédőt klíma használata nélkül. Nem merek megesküdni, de korábban mintha ez nem lett volna probléma. Ha a kezemet a legkifújóhoz teszem, érzem, hogy jön a levegő, ha valami dugulás lenne, akkor gondolom a klíma a bekapcsolása után pár másodperccel sem párátlanítana, nem? A levegőszűrő/pollenszűrő most volt cserélve, a klíma meg most volt fertötlenítve. Kissé idegesítő, hogy úgyanúgy kell klímázzak folyamatosan mint nyáron a nagy melegben, másképp nem látok ki. :( Szerintetek ez normális? Ha nem, akkor viszont mi lehet a gond? Meg volt ütve az autó eleje, olyannyira hogy a hűtőket cserélni kellett. Összefügghet ezzel? Köszi a választ előre! /D
-
Sziasztok. Műszakiztatás előtt álok és a következő hibákat találták az autón (Opel Astra G Sedan '98): - kipufogó flexicső csere - hátsó lengéscsillapítók (állítólag folyik az olaj, de nem érzek semmi kopogást vagy ilyesmi) - Motorbak - repedt Szerintetek kb mik a reális árak (anyagár + munkadíj)? Mennyire fontos a motorbak cseréje? Mi lehet a következménye, ha nem cseréltetem és mondjuk eltörik? Egyáltalán eltörhet-e? Egy 12 éves autóról van itt szó. Segítségeteket előre köszönöm! Üdv. D
-
Sziasztok! Nemrég vettem egy 98-as Opel Astra G Sedan 1,6 16V-t. Téli gumikat kaptam vele és szeretnék nyári gumit + felnit vásárolni. A téli gumi méretei 195/60/R15. 4 csavaros felni-t keresek. Megnéztem pár oldalt és különféle válaszokat találtam ugyanarra a kérdésre: milyen a gyári felni méret ennél az autótípusnál (4 csavaros)? A http://www.gumi.hu szerint 185/65R15, az http://www.egumi.hu szerint pedig 185/65R14. Most akkor mi a valóság? Milyen váltó méreteket használhatok? Acélfelnit vennék, esetleg ha tudnátok pár tippet mondani hol olcsóbb az ilyesmi (Budapest környékén), megköszönném. :devlish: Üdv.