
Picco
Fórumlakó-
Hozzászólások
43 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Picco névjegye
- Születésnap 1982-04-26
Elérhetőség
-
MSN
csapo_gyorgy@freemail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Győr-Mosonszentmiklós
MOTE klubkártya
-
Város
Mosonszentmiklós (Győr)
Legutóbbi látogatók
1.026 profile views
Picco's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szia! Közben kiderült, hogy a katalizátor adta meg magát!Melegen 3500-as fordulatnál jobban nem tudom pörgetni!Hidegen egy kicsit tovább4500-5000-ig.Alapjáraton semmi gond nincsketyeg szépen,de ha elkezdem pörgetni akkor elkezd morogni!Mikor húzom a másodikat akkor morog mint állat és nincs erő, és ugyan ez a jelenség a többi fokozatban is! Nyitott motortérnél is hallgattam és menet közben is! Az EGR levakolása után sem változott a helyzet!Gondolom az így kizárható a történetből! A katalizátor felett fellazítom a csavarokat és megpörgetem úgy vagyis a szerelőm ezt már lehet meg is tette!Délben beszélek vele akkor már többet tudok! Minden esetre ha valakinek van eladó,keveset futott katalizátora akkor ne adja el, lehet meg kell vennem! :) Újra jelen pillanatban nincs 195ezer ropogós papírom!
-
Fogalmam sincs miért hívja annak! De megkérdezem tőle! :)
-
Én annyira nem értek hozzá,de lehet, hogy a szívósor szelep és a twinport szelep ugyanazt jelenti? Azt tudtam, hogy 2001ben még nem volt ilyen, de ő ennek hívta, "twinport szelepnek"! Amúgy a motor az Ecotec!
-
Sziasztok! Ezer+1 éve nem voltam itt közöttetek! Nem volt gondom az Astraval! :) 3-4 évig hiba nélkül ketyegett.... ám most van egz "kis"gondom vele! Olvasgattam, de nem találtam a twinport szeleppel kapcsolatos írást! Elment az erő a motorból,nem húz,egy literrel többet eszik!Morgó szinte diezeles hang jön a motorból! Diagnosztika nem mutat semmit, hibajel nincs, nem tudok semmit kivillogtatni! Szerelőm a twinport szelepre gyanakodik! Foglalkozik valaki ennek a felújításával? Vagy tud ebben a témában segíteni valaki? Az Astrám 2001-es Z14xe motorkódu, 330ezer km van benne. Köszönöm előre is!
-
300.000-nél pezsgőt bontok! :) Igen, Z14XE a motorkód!
-
Az én Astrám 2003-as és van benne 293 ezer km.... motor még nem volt megbontva.... EGR szelep, trafósor, gyertya gondok már voltak,de más még nem! Kopp...Kopp :)
-
Nincs hibakód...
-
Értem hogyan mondod a dolgot!Kivillogtatom, hiba listám van, kikeresem! Bár a motordiag lámpa nem világított egyszer sem!
-
Sziasztok! Van egy 2003-as 1.4 16V Ecotec motorral szerelt G Astra a szüleimnél! A problémám a következő: Valamiért nem megy 60-65 km/h -nál többet! Felpörög de nagyon lomhán 3-3500-as fordulatig aztán öblös mély hang kíséretében le esik a fordulat! Volt számító gépen a vas, annyit mondtak, hogy eléri a leadott teljesítmény 70-75%-át és ahelyett hogy felugrana 100%-ra, leesik nullára! EGR,gyújtótrafó, gyertyák minden rendben van! Fojtószelepházam van bontott, még azt kicserélem! Tud valaki valami segítséget adni ebben a dologban, hogy mitől lehet ez? Vagy esetleg ha valakinek volt már ilyen jellegű hiba az Astrájával azt megoszthatná velem!
-
Nyugodj meg csak a szilentjeid fáznak! :) Nekem is volt/van ilyen "gondom"! Érdemes őket kicseréltetni,mert nem egy nagy összegü dolog!
-
Én is tudom hogy valami elromlott, nem vagyok ennyire kapufa! :) A tiéd természetes,sőt az az ideális ha nem megy fel 90 fokig vagy fölé! Nekem a 80-at sem éri el,se egy óra alatt se 10 perc alatt!De majd rájövök mi a gondja!
-
Szia Mindenki, szia sakkay! Anno nekem is volt ilyen és ehhez hasonló gondom,dolgom!Elvittem márka szervízbe és ott annyit mondtak hogy vagy kezdődő gyújtótrafó :) vagy pedig szelepvezető kopás,és ezért rángat,dadog...stb! Javítás:90ezer HUF+1hét kocsi nélkül!! Gyujtótrafó azóta lett cserélve,de teljesen nem szünt meg a hiba! Most ott tartok hogy ha odalépek neki akkor mintha valami fogná vissza a motort,alig gyorsul és mintha kihagyna egy henger. A kipufogó durrog egyet kettőt (ott ég el a maradék benzin)!Gyertyák cserélve lettek...!Nem tudok már mire gondolni így inkább olyan félöregapósan vezetek! :D Tudom hogy nem segítettem ezzel semmit csak megosztottam a dolgot veled! Na ja,a hütő rendszerrel nekem is gond van!Az enyém 75-80foknál feljebb nem megy csak ha városban használom! Termosztát új!A hütővíz mennyisége megfelelő! Valakinek valami ötlete? Csak most kezdte hogy vége lett a jó időnek! Lehet hogy a vízpumpa a ludas?
-
Sziasztok! Megoldódott az ajtóproblémám! Ne kérdezzétek mitöl vagy hogyan.... gondolt egyet és ujra működött!Igaz elötte egy két nappal már huzkodtam,rángattam mint Zorán a gitárt,de semmi jele nem volt a javulásnak!Reggel jöttem haza melóbol és itthon vettem észre hogy nyitott állapotban van!Párszor próbáltam nyitni - zárni, tökéletesen működik!Nem tudok másra gondolni mint arra hogy bepárásodott nyaralás alatt és mostanra száradt ki!
-
A levegőszürőböl ami kijön nagy vastag fekete cső az elvezet a fojtó szelep házhoz! :D Arra megy rá, egy bilinccsel van rözítve,ha jól tudom 8as krova fej megy rá!Már én is pucoltam,alapjárat hiba miatt!Késöbb kiderült nem az volt a hiba forrása hanem a szokásos EGR!
-
Ja egy kérdésem lenne: Az anyós ülés mögötti ajtóban nem nyit a zár!Lehet annak valami biztosítéka külön vagy mehanikusan keressem a hibát? Kárpit,meg hasonló dolgok lebontása csukott ajtónál nem tudom hogy lesz! ^_^ Ha valaki esetleg tud támpontot adni azt megköszönöm!