Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

city754

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

city754's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. city754

    Egyéb csevegés

    Ja, ja, ja... Így igazad lehet... A hengerfej-, a szelepfedél tömítést, meg a többi dolgot amit írtál anno úgyis meg kellett vennem, mert szét volt borítva, ezért nem számoltam bele a vezérlés-cserébe... No de olyan tragikus az a 200ezer km egy láncos vezérlés esetén? Nekem azt mondták, kétszer ennyit is elmegy és amíg nincs hangja... Nem tudom.
  2. city754

    Egyéb csevegés

    Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, bár szerintem Ti jobban ismeritek a típust, mint én... :blush:
  3. city754

    Egyéb csevegés

    Ez az ajánlat ma érkezett, ha jól számolom, 70 ezer alatt van a teljes szet ára, meg persze a munkadíj. HA jól emlékszem, a vezérlésfedél-tömítés a Wallisnál volt csak éppen, 6-7 ezer körül, úgy, hogy benne volt a vízpumpa- tömítés is. Szóval, a vezérlés-csere (ha egyáltalán tényleg szükséges 200 ezernél - van, aki vitatja ezt láncos motor esetében - ) mindenképpen jóval alatta marad a 200 ezer Ft-nak. A korábbi ajánlatom ezzel együtt, továbbra is érvényes! Árajánlat Köszönjük az érdeklődését. A kért alkatrészekre az alábbi kedvezményes árajánlatot adjuk ( áfás átadási árak) : Rizikó: Hibás vagy általunk rosszul kikeresett alkatrészeket saját költségünkönfutárszolgálattal visszahozzuk! FELSŐ VEZÉRMŰLÁNC KÉSZLET: 42580FT (FEBI) A SZETT TARTALMA: 1DB VEZÉRMŰLÁNC + 3DB VEZETŐSÍN + 1DB FESZÍTŐ. VÁRHATÓ ÉRKEZÉS 1 NAP ALSÓ VEZÉRMŰLÁNC KÉSZLET: 26654FT (FEBI) A SZETT TARTALMA: 1DB VEZÉRMŰLÁNC + 2DB VEZETŐSÍN + 1DB FESZÍTŐ. VÁRHATÓ ÉRKEZÉS 1 NAP. Áraink 2 hétig, illetve a raktár készlet erejéig érvényesek. Abban az esetben, ha az árakat megfelelőnek találja, megrendelheti az alkatrésztüzletünkben ezen e-mail bemutatásával, vagy küldje vissza az árajánlatot a„MEGRENDELEM ” szóval . Kérjük tüntesse fel az átvétel módját is . ( futárszolgálat vagy személyes átvétel ) Amennyiben az általunk ajánlott ár nem megfelelő éljen az ÁRGARANCIÁVAL ! Fenti ajánlatunk kizárólagosan csak az Ady Endre úton található üzletünkreérvényes! A raktáron nem lévő alkatrészek többségét , központi raktárunkból max. 1 -24 órán belül biztosítjuk. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A megrendelt alkatrészeket az ország bármely pontjára munkanapokon 24 - 48 óránbelül eljuttatjuk ! Nettó szállítási áraink: 20 kg-ig : 899.-Ft/ cím , 20kg-tól : 999-Ft/ cím -előre utalással ! 40 kg-tólkérjen egyedi árat. Utánvét beszedési díj : 290.-Ft +áfa/ számla. A szállítás 30 000Ft fölötti rendelés esetén ingyenes max. 20kg-ig!!! Alkatrészkereső webshopunk : http://www.zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus több mint 2,5 millió cikkszám, raktárkészlet infó, eurós árak is , referenciák, képek, …stb. Amennyiben bármilyen kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal! Tisztelettel:
  4. city754

    Egyéb csevegés

    Kevesebbre emlékszem, de persze az évekkel ezelőtt, nem 300-as euro árfolyamnál volt... Most kértem árajánlatot két helyről is, az egyik a csepeli ZS+U, a másik egy szigetszentmiklósi cég. Mindketten nagyon igyekeznek a legjobb árakat ajánlani, s emellett széles választékkal próbálnak csábítani. Pl. amikor anno vezérlés szettet kerestem, égen-földön nem volt, Csergőék azt mondták jelenleg rendelni sem tudnak. Ugyanezt mondták a vezérlés-fedél tömítésre is. Szétküldtem 20 e-mail-t, kb 12 válasz érkezett, ebből egy alkatrész-kereskedő azt mondta, ez nem láncos motor :huh: . A többiek azt mondták, ebből csak a gyári lenne, de most épp nincs, rendelni sem tudják... Egyedül a ZS+U mondta, hogy pár nap és itt lesz. Kérdeztem, mi a titok? Visszakérdeztek: ez BMW motor nem? Hát nemcsak opel cikkszámon, hanem bömösön is érdemes rákeresni... Ha megjönnek az ajánlatok, közzéteszem, hátha érdekel valakit. S hogy lássátok, kompromisszumkész vagyok, komoly érdeklődő vételi szándéka esetén megveszem a vezérlés szet-et és az árának a felét elengedem az autó árából. Vélemény? :unsure:
  5. city754

    Egyéb csevegés

    Sajnos egészen pontos választ nem tudok adni, mert csak addig őrizgettem a generállal meg a turbócserével kapcsolatos számlákat, amíg garanciális volt a sztori, de 2009 nyarán, és kb 270 valamennyi ezer km-nél történt. Igazság szerint először én nem is igazán értettem, miért kellett a vezérlést is teljesen újra cserélni, lánc, vezetők, feszítőpatron, meg ami kell, mert úgy jöttem haza az autóval, hogy egy szikrányi hangja nem volt gyanús neki, csak az utolsó, fékezéses kanyarban egy fél másodpercre bevillant az olajnyomás lámpája. De rögtön el is aludt. Ugyanakkor, mikor hazaértem, gyönyörűen dorombolt a 6 henger, mint mindig. Ennek ellenére, miután leállítottam, megnéztem az olajszintet, és lemerevedtem, mert a pálca nem ért bele az olajba... Gyorsan felszaladtam a tartalék olajért (a lakásban tartom, mert, mint mondtam nem fogyaszt olajat a motor, minek lötykölném állandóan a csomiban) és belezúdítottam vagy 2 litert, ami a kannában volt. Meg se' látszott. És többé be sem indult. Hiába mondtam a szerelőnek, hogy gyönyörűen járt a motor, én állítottam le, nem a vezérlés "ment el", azt mondta, ki tudja mennyit ment szárazon, ő nem rakja össze a régi vezérléssel. Átgondolva a dolgot, igazat adtam neki. Szóval, mint mondtam, valamivel kevesebb, mint 200 ezer van most a felújított motorban, vezérlésben, hengerfejben, új turbóban.
  6. city754

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Eladó sorba került kedvenc Omegám, hű harcostársam. Ha érdekel valakit, vagy valakinek az ismerősét, szívesen állok rendelkezésre, minden felmerülő kérdésre őszintén és szívesen válaszolok. Egy régi ismerősöm - jelenleg autókereskedő - 450 ezret ígért érte, de gondoltam, ennyiért legyen inkább olyané, aki értékeli és nem 2-300 ezret keresni akar rajta... Főbb adatok: 2001. szeptemberi, augusztus végéig van rajta műszaki. Lépcsőshátú, illetve sedan kivitel, 2.5-ös, 24 szelepes turbodiesel, 150 LE-s. Már az újabb, common rail BMW motoros. Motorkód Y 25 DT Korához képest meglepően szép belsővel, egyedül a vezető ülés bal oldalsó része van kikopva-szakadva, a ki-beszállások okozta igénybevétel miatt, illetve a hűtés-fűtés ventillátor fordulat állító gombjairól kopott le a szitázás. Gyönyörű diplomata kék színű, nagyon elegáns megjelenésű, tekintélyt parancsoló darab. Felszereltség: állítható kormány, távvezérelhető centrálzár, elektromos ablakok elől-hátul, elektromosan állítható és -fűthető tükrök, két zónás digit klíma (fagyasztóként is használható, idén tavasszal lett kompletten átvizsgálva, klíma-hűtő és szárító szűrő cserélve, feltöltve!), manuális, 5 sebességes váltó, gyári 16 collos könnyűfém felnik, "B"-oszloptól hátrafelé sötétített üvegek, tempomat, 4 légzsák, kipörgésgátló, autótelefon, Philips gyári kazettás és CD-s rádió, 4 CD-s tárral, 6 hangszóró, rendszeresen karbantartott, abszolúte nem dohányzó, törzskönyv. 2007 nyarán, 175.ezer km-rel lett behozva, azóta taxiként használom. Jelenleg 465 ezer km-t mutat az óra... NO NEM KELL MEGIJEDNI!!! A sok előítélet helyett elmondanám, hogy nálam az autó hibátlan, kifogástalan működőképessége létkérdés! Ezért nem engedhetem meg magamnak, hogy valami ne, vagy ne tökéletesen működjön. Sajnos ez az első turbo-s autóm, így megfelelő ismeretek híján 2009-2010 tájékán a turbo meghibásodása folytán néhány óra alatt az összes motorolajat kinyomta és mire észrevettem, hogy baj van, csapágyas lett a motor, ezért 270 ezernél generáloztuk a vasat. Összes csapágy csere, gépműhely, hengerfej felújítás, új gyűrűk, vadi új vezérlés, minden tömítés csere, turbó csere. Többe került (kb kétszer annyiba), mint egy másik motort beledobni, de akkor épp nem találtam a net-en ilyen motort bele, nekem meg ugye sürgős volt a dolog... Szóval nyugodtan vehetjük úgy, hogy a motorban kevesebb, mint 200 ezer km van. Azóta pedig úgy vigyázok a turbóra (is), mint a szemem fényére. Bár nemigen fogyaszt motorolajat, gyakran ellenőrzöm a szintet, s csak Castrol olajat használok, 12-15 ezrenként csere, összes szűrővel együtt. Nem hazudnám, hogy sérülésmentes, de a taxizás közben olykor előforduló sérülések mindig patentül javítva lettek, aranykezű lakatos és fényező által. Ha olyan volt a bibi, inkább jó állapotú bontott sárvédő került rá, mint agyon kalapálják és egy év múlva rohadni kezdjen. Évenkénti műszaki vizsga, plusz a City taxi etikai bizottsága is évenként szemlézi az autókat. Ez az Omega a piacvezető, 17-szeres Best of Taxi Company címre oly büszke cégnél 12 évesen is a KIEMELT kategóriába tartozik, műszaki - esztétikai állapota folytán. Szóval, ha valakit érdekel, vagy tudtok olyan Omega fan-ról, aki ilyesmire áhítozik, ne titkolózzatok! Esetleg némi jutalék is szóba kerülhet... Ha van érdeklődő, fényképeket is készítek majd, illetve feltöltöm az ADOK - VESZEK topikba is. A lóerő legyen mindenkivel! Üdv, city754
  7. city754

    Egyéb csevegés

    Köszi szépen, időközben kiderült, hogy az E39-es, 525d-ben van ugyanez a motor, ami az Omegában mégsem teljesen ugyanaz... Csak a blokk. Egy csomó szerelvény más, pl. az ékszíj vezetése és feszítése is más, mert máshol van pl. a szervópumpa, a generátor, meg mittudomén-mi. Szóval ez a nyavalyás öntvény azért van 80ezer körül az Opelnél, mert nem ugyanaz, mint a Wallis 48ezres tartója... Ja! és a szerelő jó híre: ahhoz, hogy a 80ezres öntvényt ki tudja cserélni, le kéne venni a hengerfejet (jól kezdődik!), azután a vezérlést szétborítani, mert valami mögött van ez a sz@r... Szóval az egészben nem is az öntvény ára lenne a legfájóbb, hanem a többi, meg a többi... :pinch: Így sajna marad a sufni-tuning, az oválisra kopott lyukat ott, a helyén felfúrni szabályos körre, oszt perselyt bele! Azé' mondom, óvakodjatok ilyen öszvér autóktól, mert én 6 éve szívok ezzel a remek, BMW motoros (de mégsem teljesen) Omegával, egy csomó alkatrész az Opelnál nem mindig kapható hozzá, a BMW meg nem egyezik... Bontott alkatrésszel ugyanez a helyzet... Köszi még1x a segítséget, jó 7végét mindenkinek!
  8. city754

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Egy 2001. szeptemberi, 2.5 DTI motoros Omegám van. Sajnos a hosszú ékszíj feszítőgörgőjét tartó rúd (amit hátulról egy tekercs-rugó feszít) Háza, vagy tartóbakja vagy mije kikopott, a rúd már nem vízszintesen, a görgő pedig nem "spúrban" áll, így az ékszíj állandóan leesik, elszakad. Már elszántam magam ennek a tartónak (valaki azt mondta, ez nem más, mint az "alsó vezérlés-fedél") a cseréjére, csak azt lenne jó tudni, hogy az Y 25 DT motor (2497 ccm, soros hat hengeres, 151 LE-s common rail diesel) melyik BMW-ben lévővel egyezik meg? Nem ez lenne az első eset, hogy a sokak által nagy rablónak tartott Wallis-nál szinte feléért kapom meg ugyanazt, mint az Opel szaküzletben... Tud valaki egy biztosat, hogy melyik BMW motorjával egyezik meg az enyém? Előre is köszi! :huh:
  9. city754

    Váltó

    Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy a 2001. szeptemberétől 2003-ig gyártott, 2,5-ös TDI Omega B(2)-nek a manuális váltója is BMW gyártmány, vagy OPEL? Előre is köszi a segítséget!
  10. city754

    Váltó

    Köszi a válaszokat, tartok tőle, hogy nem fogom túl olcsón megúszni. Azért reménykedem még (miközben vadul spórolok), hátha akad valakinek vmi "jóárasító" ötlete. Szívesen elmennék a cuccért Ausztriába, vagy bárhová, mert itthon majd' 300 ezerért akarják adni, csak semmi tapasztalatom nincs a kintről történő beszerzéssel kapcsolatban.
  11. city754

    Váltó

    Sziasztok! Az előző (első) hsz-ben nem fogalmaztam elég egyértelműen, bocs. Konkrétan az lenne a kérdésem, hogy a kéttömegű lendkerék cseréjével kapcsolatosan van-e valakinek vmi jó ötlete? Szakszerű, megbízható felújítás, hagyományosra visszacsere, vagy ilyesmi érdekelne. Előre is köszi.
  12. city754

    Váltó

    Sziasztok! 2001. szeptember végi, nálunk gyakran "C" Omegának nevezett 2.5 TDI-vel taxikázok. Kéttömegű lendkerék + kupplung-szettel kapcsolatban tudtok vmi "okosságot?" 270ezer van benne és 1500-2000 fordulat között gázadáskor és motorfék üzemmódban csúnya, morgó csapágyhang és rezonancia. Segítséget előre is köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.