
haft
Fórumlakó-
Hozzászólások
43 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
nem adom meg
haft's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Egy kis segítségre lenne szükségem. Holnap reggel indulnék egy hosszú útra, erre elkezd szórakozni a szellőzés... Szóval, a szellőzőrendszer felől (jobboldalt elöl hallom a beltérben) ciklikus kaparó hang jön ha nincs bekapcsolva. Ha megy, akkor erős lökések a szellőzésben, ha a belső keringetést használom, annyira nem hallatszik. Megnéztem a beszívó réseket a szélvéső alatt, ugyanilyen ciklikusan szív be, vagy áll meg a szívás. Van valakinek valami ötlete, találkozott már ilyesmivel? Egyébként X14XE, '98, ferdehátú.
-
Mennyire kellene egyszerűen lejönnie a középső kapcsolónak? Nekem nem sikerült leszedni, letörni meg nem akartam.
- 19.232 válasz
-
A szivargyújtó sem világít. Magába a szivargyújtóba is itt jön az áram és egy biztosítékon vannak mind? (A szivargyújtót nem használtam nagyon rég, nem tudom, hogy működik-e.)
- 19.232 válasz
-
Igen, nem is vinném oda még egyszer, ezért gondoltam, hogy magam megkeresem a hibát. Csak a fűtésrész nem világít, a kijelző rendben. Arra is gondoltam, hogy kiéghettek a lámpák, de kétlem, hogy ne vettem volna észre, hogy fokozatosan tűnnek el a fények. Amúgy a biztosítékpanelon mivel van együtt a ez a világítás? Nézegettem a piktogramokat, de nem találtam ilyet.
- 19.232 válasz
-
Hello mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy a középkonzol világításához a huzalok a rádió mögött "jönnek el"? Azért érdekel, mert a hifis kontár elvágott pár (gyári) kábelt, mikor cserélte le a gyári rádiót és nincs középkonzolvilágításom...
- 19.232 válasz
-
Igen, értem, én egy olyan hangott hallottam a motor környékéről mint amikor kifut a víz és a forró fémen serceg. Ezt nem tudom, hogy normális-e. Szerinted?
-
A kiegyenlítőtartályos sistergésre/sercegésre nincs vmi elméletetek?
-
Hát gondoltam én is, de már vártam, hogy összeálljon a gép. Amúgy síkolás/hengerfejtömítés után nem kelle valamit másképp csinálni? Arra gondolok meg szabad-e hajtani az elején? Mennyi idő alatt szoktak a tömítések "beégni" a helyükre, ilyenek.
-
Hello! Újból a segítségeteket szeretném kérni. Van a már korábban emléített X14XE-s motor. Fogyott a víz, volt vízpumpacsere, utánna buborék a vízben, stb. Elmentem egy helyre ahol találtak égésterméket a kiegyenlítőtartályban. Elvittem egy szerelőhöz, kicserélte a hengerfejtömítést, közben kiderült, hogy a termosztát háza több helyen folyt, nem talált idevaló gumitömítést, ezért vmi szilikonos cuccal megoldotta. Készen lett, tegnap mentem vele egy keveset (kb 17km-t), mikor hazaértem füstölt a motor a vezérműszíj körül, de a szerelő szerint ez normális, mert lehet h hagytak rajta olajat, ok. Ma reggel megnézem a termosztátot, újra ereszt a tömítés... alló helyzetben felmelegítettem a motort, utána kinyitottam a kiegyenlítőtartályt és a hengerfej környékéről sistergő hangot hallottam, ami lassan megszűnt. Mi lehet ez? Vmit elrontott ez a szerelő? Elegem van belőlük, kezd az egész egy kib... rémálommá válni.
-
Már biztos nagyon unalmas, hogy folyadékfolyáson rugózok, de hátha tudtok segíteni. Írtam korábban, hogy fogyott a hűtővíz, kicserétettem a vízpumpát. A hétvégén megtettem kb 1500km-t, az első nap még este a motor alá néztem semmi nem volt. Másnap reggel tócsa, és a motor jobb oldalán (szemből) majdnem mindenhol vizes volt, még az a kivezető csonk is ami a termosztát és a hűtőbe vezető cső között van, de a bilincsnél száraz. A burkolat alatt is láttam cseppeket. Azt korábban elfelejtettem leírni, hogy mikor a szerelő kicserélte a vízpumpát azt mondta, hogy a lefogatsnál látta csak a szivárgást, tehát nem a pumpa szállt el. Ezt nem igen értem. Szóval lehetséges-e, hogy a termosztátnál az a fémkivezető szivárog? Ha hengerfejes milyen égéstermékkimutatással próbálkozzak, a márkaszervízek csinálnak ilyet? Mennyi lehet a hengerfejtömítés-csere, felújítás, miegymás kb? Előre is köszönöm a türelmeteket.
-
Kösz :devlish: nem problémázok, csak holnap megyünk egy hosszabb útra, ha vmi gáz van akkor az drága lesz, de bízok benne hogy nem a hengerfej. Amúgy auto-hipohondriám kiteljesedéseként vízfolyás hangját hallom az anyósülés-felöli oldalon gázadásra, persze csak akkor hallani ha alapjáratról megnyomom. Végülis ez lehetne teljesen normális jelenség is, csak gondolkodtam, hogy hasonló lenne-e ha pl. a kipufogógáz megy a vízkörbe. Arra gondoltam csak buggyan egyet a víz ilyenkor (és ezt láthatnám nyitott kupaknál), ha mégis beledolgozik.
-
Abból lehet baj, ha nyitott kupakkal megvárom míg kinyit a termosztát és adogatom neki a gázt?
-
Hát az érzésem az hogy vhol bent maradhatott vmi (folyadék a fűtésben?), mivel csak kevesebb mint 6 liter fért bele. Próbáltam már hogy rátekerem a fűtést és úgy nyomni neki, de nem igen változott semmi. Van még valami más módszer az "átkeringetésre"?
-
Kicserélte a fagyállót, ez is uolyan, csak tisztább... de van a tetején buborék. A röhej az, hogy amikor betöltötte ment vele egy kört, megnyitotta, semmi. Hazaviszem a kocsit, megnyitom, erre olyan.Lehet, hogy nagy baromság, de nem lehet, hogy akkor lesz ilyen amikor nyitom és 1000-el visszalöttyen a kiegyenlítőtartályba a folyadék?
-
Egy gyors tippre lenne szükségem. Kicseréltettem a szerelővel a vízpumpát. Visszaöntötte a régi hűtőfolyadékot, hogy azzal tesztelgessem folyik-e még vhol. Hát nem folyt, de most elkezdett habosodni a folyadék a tartályban... nem olyan durva de amikor egy kicsit meghajtottam volt pereme is, mondjuk gyorsan szétpattogtak a buborékok és kitisztult. Van valami olyan forgatókönyv, amelyiknek nem az a vége hogy hengerfejes a motor? Tehát, mielőtt a vízpumpa ki lett volna cserélve tökéletesen áttetsző, buborék/habmentes volt. Most elviszem, hogy cseréljen fagyállót és nézze meg. Lehetséges, hogy a vízrendszerbe visszakerült anyagok okozzák (pl a vízpumpa tömítéséről, vízkő, stb)?