Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

soundria

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    114
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

soundria névjegye

  • Születésnap 1971-03-25

Elérhetőség

  • Skype
    soundria

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Óbuda

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.056 profile views

soundria's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. De jó fej vagy, köszi! Nekem is rohadt nehéz benyomni.
  2. Akkor a szokásos! :I Nekem csak egy hibám van, de az folyton. Kigyorsításnál kb 4000-es fordulatnál egy rohadt nagy rántás. Műszerfalon villáskulcs, de a kocsi megy tovább. Újraindításnál villáskulcs eltűnik. Kezdődik előlről. Ezt leszámítva muzsikál.
  3. Srácok, 3 kérdésem lenne: 1. NCDC 2015-öm van monokróm kijelzővel. Ami igazán hiányzik az az mp3 lejátszás, az FM transmitter nem igazán vált be. :) Van valakinek javaslata, melyik készülék alkalmas mp3 lejátszásra? 2. Ellopták valamelyik szervízben a navi CD-met. Van esetleg NCDC 2015-höz navi cd? tényleg csak Nyugat Európa van benne? 3. Érdemes/lehet-e cserélni a régi fajta béna kormánykapcsolókat (menü és hangerőszabályozók) az újabbakra? Köszi ui: múltkor nyitva felejtettem a tetőablakomat és rohantam ki, mikor elkezdett esni az eső, hogy becsukjam. Látom ám, hogy csukódik be. Azóta sem sikerült ezt a maaővert mesterségesen rekonstruálnom. :) Gondolom az esőérzékelő csinálta, de slaggal nem sikerült utánacsinálni.
  4. Én meg a helyedben nem vennek 2.2-est. CSak a rohadt nagy szivasok vannak vele. Vegyel inkabb 1.8T-t
  5. Hello! Sikerult rajonni, mi a baj? Nekem sajnos mostanaban nem jon sem hirlevel, sem valasz semmimre. :I
  6. Sziasztok! Először is gratula az új dizájnhoz, nagyon jó lett! 2.2 Direct ismét jelentkezik! :) A következő van nálam: gyorsításkor (csak terheléskor) kb 3000-4000 fordulat között egy nagy rántás, pár másodperc múlva kigyullad a villáskulcs a műszerfalon. Először azt hittem váltó, de később érzékeltem, hgy nem váltáskor van a jelenség. Van amikor észrevehető rántás nincs is, csak kigyullad a villáskulcs. Azért váltóolajat cseréltem. Gyertyákat cseréltük, időszerű volt. Beraktunk próba nyomásmérőt, avval is ránt. Próba nyomásszabályozóval is ránt (amúgy az tavaly cserélve lett visszahívásban). UKSlayer tippje vezérműtengely jeladó volt még, de az csak gyorsításkor jelentkezik? Trafót is kizártuk. Van valakinek tippje? Nagynyomású szivattyúm is tavaly lett cserélve, most már Continental, nem SIemens. Szerelőm szerint lehet még AC pumpa is. Van valakinek tippje?
  7. soundria

    Signum

    Ezt láttátok? Úgy fest borult egyet! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/signu...legance-4462344
  8. soundria

    Signum

    Az enyém irtó hamar felfűt télen, nyáron pedig hűtött. És piszok elegáns. :lol:
  9. soundria

    Signum

    Buék srácok! Csinált már valaki váltóolaj cserét automatában? Mire érdemes figyelni, mik a várható költségek? Milyen gyakran kell amúgy cserélni? Ciao
  10. öregem, elismerésem! ha nem lenne vizsgaidőszakom, betársulnék segíteni.
  11. Srácok, automata váltóhoz érdemes nyúlni,. ha nincs baja? Pl olajcsere?
  12. addig még nem jutottam...eddig valahányszor szervizbe mentem, nem szabadultam 2kilo alatt. azért írtam, hogy hátha van valakinek ilyen tapasztalata. :lol:
  13. Hello srácok! Megint szarakodik a Signum! (2.2 direct) A következő a helyzet. Padlógáznál magas fordulaton (4000 fölött) kihagy a gyújtás egy pillanatra (baromi nagyot ránt a kocsi) és nem sokkal utána kis is gyullad a villáskulcs a műszerfalon. Utána ha leállítom a kocsit és újraindul, eltűnik a villáskulcs. Alacsony fordulaton és kisebb gyorsításnál nem jelentkezik. Lévén, hogy automata váltós, így viszonylag ritkán fordul elő a magas fordulatszám, talán pont ez a baj? Lehet, h lerakódások vannak a rendszerben? Vagy EGR szelep? Vagy megint a nyomásszabáloyzó???
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.