-
Hozzászólások
104 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Debrecen
-
Érdeklődés
Nyomatékcsúcshajhászó
MOTE klubkártya
-
Város
Debrecen
Legutóbbi látogatók
1.185 profile views
jester's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! A segítségeteket kérném, egy "kis" probléma akadt a Corsával üzemanyagszűrő csere során. A kocsi egy 1.5-ös TD Corsa. Olajcsere rendben megvolt, esedékes volt már a gázolajszűrő cseréje is. Az a probléma, hogy az a csavar, amelyik az üzemanyagszűrő közepébe megy, beleszakadt, illetve a feje letörött. :( Erről a csavarról lenne szó: A kérdésem, hogy ilyet honnét tudnék szerezni SOS-ben? Köszönöm!
-
milyen izzitogyertyat javasoltok? Tapasztalatból mondom, hogy az NGK-k bírják a legtovább. Nálam telente egyet-egyet eldobott a régiek közül, volt már Beru, CYK, de régi, rozsdás (szerintem gyári) NGK-kat nem kellett cserélni. a valtoban kell-e, ha igen, akkor mikor olajat cserelni? Váltóolajat nem kell, elvileg addig jó az olaj, míg szét nem esik a váltó. Tavaly cseréltünk kuplungot, akkor azért lecseréltettem. a kozepkonzol tetejen a 'fedcomp' az orat mindig mutatja, mukodik, a datumot neha mutatja, de mukodik, a kulso (belso?) hofokot nem mutatja, vagy ha igen, akkor valami boduletes marhasagot... ez ismert jelenseg? hogy orvosolhato? A hűtő és a lökhárító között van egy „szonda”, az bolondulhatott meg vagy kontakthiba. a gyarilag eloirt 7500Km nagyon ajanlott, vagy eleg a 10eKm-es csereperiodus? (a szerelom 15eKm-rol beszel, de azt soknak talalom, a 7500at viszont surunek) 10.000 km-enként cserélem, eddig nem volt probléma, kb. 70 ezret hajtottam bele. Ja, és jó bele a 10W-40, nem kell bele 5W-s. milyen trukkok / tanacsok / javaslatok vannak, amikre esetleg jobban oda kell figyelni? A generátor nagyon bal###### helyen van (jobb kerék fölött-előtt), így vizes időben mindig kapja a generátor a vizet/havat… Erre figyelj oda, hogy lehetőleg ne nagyon hajts bele nagy pocsolyákba, mert 1-2 éven belül megeszi a generátort. Eddig egyszer kellett felújíttatni, kb. 20e Ft volt. Onnan veszed észre, hogy valami nem stimmel a generátorral, hogy a fordulatszámmérő (ha van a kocsidban) „lefittyen”, tehát egyszer csak megáll, vagy gyanúsan visszaesik a kijelzett fordulatszám értéke.
-
Az én Corsám átlagos használatban (város-előváros, nagyobb dugó nélkül) 5 liter körül, országúton max. 110-zel szintén 5 liter, autópályán 120-130 körül 5,5-6 liter, attól függ, hogy mennyire hajtom. Télen kb. egy fél litert lehet rászámolni a városi fogyasztásra.
-
Sziasztok! Futóműbeállításban kérnék segítséget: mennyi az első kerekek szét (össze?) tartása? Fok és mm is jöhet vagy bármilyen lelőhely (szervizkönyv). A fórumban kerestem, de nem találtam konkrét értékeket. 2000-es évjáratú 1.5 TD Corsa B. Köszönöm!
-
OK, fölöslegesen akkor nem dolgozok! :lol: ne mán, zárhíd, ez a szó nem jutott eszembe... ;) Nem hangzik túl bonyolultnak, ha lesz egy kis szabadidőm, megpróbálom megcsinálni. kieg.: még cenzúráz is a blogmotor? ;) A "b.asszus"-t "ne mán"-ra javítja. :lol:
-
Na igen... Mostanában csak motort szereltem, a Corsával nem voltak gondok, így kicsit kiestem a kocsijavításból. ;) A radiátort hogyan tudom kiszedni? 1. díszrácsot lecsavarozom. 2. a keresztben lévő "vasat" (ami a radiátor és lámpák fölött van), azt is kiszedem. 3. csövek/bilincsek le, és már kiemelhető? Bocs, ha kezdő kérdések, ennyire még nem bontottam le a Corsa elejét. ;)
-
Sziasztok! 1.5 TD Corsámon akarnám lecserélni a hűtőfolyadékot. Mire kellene figyelnem, van-e valami szívatós rész? Néztem a hűtő alján, de nem találtam leeresztő csavart. Ez lehetséges volna? Ha igen, hogyan kellene leereszteni a fáradt löttyöt? Köszi a segítséget, üdv: j.
-
Köszi, akkor lehet, hogy nekibátorodom. Már eléggé zúg a hátsó traktus, nem csak egy bizonyos sebességnél, hanem 30 fölött kb. mindig. A gyári csapágyak kb. mennyit futnak el? (Tudom, millió dologtól függ, de ha átlagos használatot veszünk. 100e-200e km?)
-
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy a Corsán a hátsó kerékcsapágy cseréjéhez kell-e prés vagy házilag is lehet cserélni? Mire kell figyelni szerelés közben? Köszi, üdv: j.
-
Varrógépolaj rulez! :D Kicsit p.csöltem a kulccsal, meg kapott varrógépolajat a gyújtáskapcsoló, így már jó lett. A kérdés, hogy mennyire lesz tartós? Nem szeretnék úgy járni, hogy menet közben véletlenül beálljon a kormányzár. Szerintetek ez már csereérett vagy elmegy? Mondjuk az is egy érdekes műsor lenne, hogy le kell kapni a légzsákos kormányt. Ennek nem mertem nekiállni, nehogy a képembe durranjon a légzsák. (Még sose szereltem légzsákos cumót, így jobb az elővigyázatosság).
-
Nem is a szereléssel van bajom, hanem az indexes tükör, körbefólia, fekete felnik stb. nekem már túl vad. :D Esetleg még egy GSI hátsó spoilert tennék rá, de annyira már nem foglalkoztat az optikai tuning... :D