Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szasza81

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

szasza81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia!Köszönöm az ötletet már én is gondolkodtam a jeladón lehet hogy kicserélem nincs vesztenivalóm!Ha bármi ötlet van még szívesen meghallgatom hátha van olyan amire nem gondol az ember!Méegyszer kösz!
  2. szasza81

    Motor

    Üdv mindenkinek!A segítségeteket kérném 96-os az autó 1.4 16V(X14XE).Sokakkal ellentétben nekem hidegen rángat dadog akár meg is áll.Hidegindításnál kb 1 percig amíg magasabb a fordulatszám még tűrhető a motor járása de ahogy fokozatosan veszi vissza a fordulatot alapjáraton úgy kezd pöfögni egyre jobban.Elindulok vele kb 5-800m után mintha 3 henger menne vagy még rosszabb ha leveszem a lábam a gázról le is áll,ilyenkor akárhogy nyomom max 50km/h a max sebesség!Elérem a 3-4 megtett kilométert elkezd húzni kisimul lehet nyomni neki!A melegedéssel kapcsolatos a probléma az biztos!Volt már ilyen problémám, akkor ha lehet hinni a szerelőnek a szelepfészkeket kellett kimarni mert elkokszosodott és nem tudott sűríteni a henger.De akkor melegen miért jó?Nyáron nincs is probléma de most hogy megjött a hideg egyre rosszabb.A hő hatására tágul a szelep és akkor már zár vagy mi?Üzemmelegen tökéletesen megy van erő,nem pöfög,víz nem fogy.Mi az ami összefügghet a melegedéssel?Hidegindításnál úgy vettem észre,hogy addig jó amíg van megy valami kis "elektromotor" legalábbis ilyen a hangja van ami megy kb 40-50 másodpercig aztán hallani ahogy leáll és abban a pillanatban az alapjárat is csökken és már remeg is picit.Már készen vagyok teljesen, várom az ötleteket mi lehet a probléma.Most épp termosztát cserére készülök hátha bejön.Diagnosztika szerint semmi baja a kocsinak.Köszönettel! sad.gif
  3. Üdv mindenkinek!A segítségeteket kérném 96-os az autó 1.4 16V(X14XE).Sokakkal ellentétben nekem hidegen rángat dadog akár meg is áll.Hidegindításnál kb 1 percig amíg magasabb a fordulatszám még tűrhető a motor járása de ahogy fokozatosan veszi vissza a fordulatot alapjáraton úgy kezd pöfögni egyre jobban.Elindulok vele kb 5-800m után mintha 3 henger menne vagy még rosszabb ha leveszem a lábam a gázról le is áll,ilyenkor akárhogy nyomom max 50km/h a max sebesség!Elérem a 3-4 megtett kilométert elkezd húzni kisimul lehet nyomni neki!A melegedéssel kapcsolatos a probléma az biztos!Volt már ilyen problémám, akkor ha lehet hinni a szerelőnek a szelepfészkeket kellett kimarni mert elkokszosodott és nem tudott sűríteni a henger.De akkor melegen miért jó?Nyáron nincs is probléma de most hogy megjött a hideg egyre rosszabb.A hő hatására tágul a szelep és akkor már zár vagy mi?Üzemmelegen tökéletesen megy van erő,nem pöfög,víz nem fogy.Mi az ami összefügghet a melegedéssel?Hidegindításnál úgy vettem észre,hogy addig jó amíg van megy valami kis "elektromotor" legalábbis ilyen a hangja van ami megy kb 40-50 másodpercig aztán hallani ahogy leáll és abban a pillanatban az alapjárat is csökken és már remeg is picit.Már készen vagyok teljesen, várom az ötleteket mi lehet a probléma.Most épp termosztát cserére készülök hátha bejön.Diagnosztika szerint semmi baja a kocsinak.Köszönettel! sad.gif
  4. Üdv mindenkinek!A segítségeteket kérném 96-os az autó 1.4 16V.Sokakkal ellentétben nekem hidegen rángat dadog akár meg is áll.Hidegindításnál kb 1 percig amíg magasabb a fordulatszám még tűrhető a motor járása de ahogy fokozatosan veszi vissza a fordulatot alapjáraton úgy kezd pöfögni egyre jobban.Elindulok vele kb 5-800m után mintha 3 henger menne vagy még rosszabb ha leveszem a lábam a gázról le is áll,ilyenkor akárhogy nyomom max 50km/h a max sebesség!Elérem a 3-4 megtett kilométert elkezd húzni kisimul lehet nyomni neki!A melegedéssel kapcsolatos a probléma az biztos!Volt már ilyen problémám, akkor ha lehet hinni a szerelőnek a szelepfészkeket kellett kimarni mert elkokszosodott és nem tudott sűríteni a henger.De akkor melegen miért jó?Nyáron nincs is probléma de most hogy megjött a hideg egyre rosszabb.A hő hatására tágul a szelep és akkor már zár vagy mi?Üzemmelegen tökéletesen megy van erő,nem pöfög,víz nem fogy.Mi az ami összefügghet a melegedéssel?Hidegindításnál úgy vettem észre,hogy addig jó amíg van megy valami kis "elektromotor" legalábbis ilyen a hangja van ami megy kb 40-50 másodpercig aztán hallani ahogy leáll és abban a pillanatban az alapjárat is csökken és már remeg is picit.Már készen vagyok teljesen, várom az ötleteket mi lehet a probléma.Most épp termosztát cserére készülök hátha bejön.Diagnosztika szerint semmi baja a kocsinak.Köszönettel! sad.gif
  5. szasza81

    Motor

    Üdv mindenkinek!A segítségeteket kérném 96-os az autó 1.4 16V.Sokakkal ellentétben nekem hidegen rángat dadog akár meg is áll.Hidegindításnál kb 1 percig amíg magasabb a fordulatszám még tűrhető a motor járása de ahogy fokozatosan veszi vissza a fordulatot alapjáraton úgy kezd pöfögni egyre jobban.Elindulok vele kb 5-800m után mintha 3 henger menne vagy még rosszabb ha leveszem a lábam a gázról le is áll,ilyenkor akárhogy nyomom max 50km/h a max sebesség!Elérem a 3-4 megtett kilométert elkezd húzni kisimul lehet nyomni neki!A melegedéssel kapcsolatos a probléma az biztos!Volt már ilyen problémám, akkor ha lehet hinni a szerelőnek a szelepfészkeket kellett kimarni mert elkokszosodott és nem tudott sűríteni a henger.De akkor melegen miért jó?Nyáron nincs is probléma de most hogy megjött a hideg egyre rosszabb.A hő hatására tágul a szelep és akkor már zár vagy mi?Üzemmelegen tökéletesen megy van erő,nem pöfög,víz nem fogy.Mi az ami összefügghet a melegedéssel?Hidegindításnál úgy vettem észre,hogy addig jó amíg van megy valami kis "elektromotor" legalábbis ilyen a hangja van ami megy kb 40-50 másodpercig aztán hallani ahogy leáll és abban a pillanatban az alapjárat is csökken és már remeg is picit.Már készen vagyok teljesen, várom az ötleteket mi lehet a probléma.Most épp termosztát cserére készülök hátha bejön.Diagnosztika szerint semmi baja a kocsinak.Köszönettel! :lol:
  6. Helló! Hát pedig az enyém két darabból áll,a váltó felöli darab kb 50 cm ott van egy műanyag csatlakozó ami a megfelelő mozdulattal szétcsúsztatható,a cstlakozó után folytatódik a tűzfalon át az órába ennyi!Hát ha egy autósbolt se tud ilyet adni/na jó az unix tudna 8000-ért/ csak az Opel akkor valószínüleg ez gyári.
  7. Helló!Hát sajnos én pontos információkkal tudok szolgálni ez ügyben 1996 X14XE !Kezdem: nekem is elszakadt a spirál.A motortérben lehet szétszedni két darabból áll ez azért jó mert nem kell szétszedni a kilóméterórát!!Egyéb autósboltokban csak egy darabból állót tudnak adni szinte mindenhol csak ilyen van 3800ft!Opel szervízben a gyári 11 000ft !!!! van még utángyártott csak Opel szervízben 5000 körül.Mondanom se kell csak egyben lehet megvenni!Marad még a bontó ami zsákbamacska ez van!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.