-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
resga névjegye
- Születésnap 1987-02-15
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Dunaharaszti
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Corsa D
-
Város
Dunavarsány
resga's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
nem ilyen gyorsan, de igen. ez a jelenség :angry: akkor bombázzam szét és nézzek körbe valami odakozmálhatott? :P
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Nagy bajban, vagyok, mert nem tudom,h hova írhatnám a problémám. A benzin mutatómmal van a gond. Amikor nincs gyújtáson, akkor mutatja viszonylag (!) jól a szintet... ha ráadom a gyújtást, leesik. Nem mutat semmit. Eddig a jeladóra gondoltam, mert hiába tankolom tele 25nél feljebb soha nem ment. Most viszont azt csinálja, ha gyújtáson van, és felkapcsolom a beltér világítást, elkezd felfelé rohanni a mutató... 50 ig. Lekapcsolom a világítást 0-ra esik. Valami összeéghetett? Remélem tudtok valami okosat, mert kezd idegelni, hogy mindig számolnom kell <_< most raktam bele 15 litert 300+ kilométert mentem vele :P és még bírja :angry: üdv, Gábor
- 36.168 válasz
-
dudával én is így jártam, megadhatta magát, az enyém a hűtő alatt van. Nem találtam mást itthon, egy warbesz dudára cseréltem aki... azóta inkább kikiabálok :)
-
Ha melegszik akkor lehet megszorult a mechanika. Próbáld átfújni a csuklókat csavarlazítóval, WD40-el akár ott is megszorulhat ahol átmegy a burkolaton a szélvédő alatt.
- 36.168 válasz
-
Sziasztok... inkább itt folytatom :D volt a problémám, hogy gyújtás nélkül is járt a motor. Az most megoldódott... valahogy magától. De... most nem hajlandó ablakot törölni... kicseréltem az ablaktörlő motort... csak az automatikát hallom, hogy kapcsol, de a lapátok nem mozognak :) a biztosítéka (30A) az meg nagyon melegszik... nem tudom mi tévő legyek... vigyem el egy autóműszerészhez? vagy megtudom oldani én magam is a problémát?
- 36.168 válasz
-
ezen lepődtem meg... már vettem elő a barkácskészletem (:D) ami a csomagtartóban van, ahogy lecsuktam azonnal leállt a motor, ill. nem volt rajta már gyújtás. Én is tanácstalan vagyok... nem hiszem ,hogy tönkre ment volna a gyújtáskapcsolóm... de megnézem... bár nem tudom, hogy mit kéne látnom o.O :P
-
sziasztok :D megint problémával állok elétek :) ma azt kezdte el csinálni a kis huncut, hogy nem áll le... hiába forgatom el a kulcsot, a motor megy tovább tovább. Úgy sikerül leállítani a motort, hogy lefullasztom, de a gyújtás rajta marad :) Arra rájöttem, hogy amikor lecsukom a csomagtér ajtót, akkor viszont leáll rendesen... tehát a gyújtás sem lesz rajta... elfordított kulccsal... ilyennel még nem találkoztam... szerintetek mi lehet a baj? Az akksit már lassan 2 naponta töltöm, hogy életet leheljek az autóba. Talán az akksi adta meg magát? Vagy egy kábel adhatta meg magát a csomagtér és a motortér között? o.O
-
sziasztok, lenne egy kérdésem... van egy lehetőségem, hogy olcsón tudjak venni egy X14XE-s teljes motort. A mostani motor benne egy C14NZ ... kompatibilis az én autóm erre? A váltót is cserélnem kell? Mert sajnos nem elegendő a tudásom... :) vagy mivel már a motor jellege is eltér.. így nem lehet összehozni? Vagy ha összehozható, mit kell még kicserélnem benne?
-
A motortér füstöl, elfelejtettem írni :| bocsánat :rolleyes: onnan jön rohadt büdös... én úgy figyeltem meg,h túráztattam a vagányt, és ahogy megálltam felnyitottam a motorháztetőt és akkor láttam, hogy a motor alól jön a legtöbb füst, meg valamilyen lemezről... biztos valami burkolat, kell készítek fotót róla. A generált azért gondoltam, mert 3 hónapon belül 3 gyertya is megadta magát... megtisztítottam őket, utána ment... és így végig mentem 3 gyertyán, utána vettem bele újakat! De ez csak mellékes... tehát a gyertyák nagyon feketék voltak, tudom,h az égéstől is lehet, de inkább olyan olajos fekete volt, mintha beköpködné... wessznek már írtam <_< a többit megbeszélem vele,h merre hogy tovább.
-
Tudom,h nem jó jel, de én annak tudtam be, hogy az olaj az okozója, ahogy a forró alkatrészhez ér. wessz jó, megkeresem a többit megbeszélem vele :rolleyes: a fogyasztásról nem panaszkodhatok... télen eszik egyértelműen többet, de most, hogy itt a jó idó 5-6 liter között eszik <_< igenis! -_- és amúgy tök igaz... már keresem is a gyíkot :D köszi gorbi :)
-
sziasztok :rolleyes: kérdésem lenne... sajnos már régebb óta fent áll ez kis autómnál... ha kínzom szegénykét, ha nem, füstöl a motor... a tömitéseknél engedi... nem is engedi, inkább köpködi ki az olajat, leginkább a kipufogó leömlőjére ( van ilyen?) csöpög rá... baromi büdös... mellé meg zabálja az olajat... a Drágám, ha megyek vele heti 2000 KM, akkor már csak alján van egy pici... a kérdésem az... még nem voltam szerelőnél... -előbb szeretnék szívrohamot kapni, mint a szerelőnél :D- teljes motorgenerál? mert én azt úgy számoltam 200-300K HUF... ami hát nagyon sok... 20 éves autómnak is... bár már annyi mindent cseréltem rajta <_< vagy elég lesz csak tömítéseket lecserélnem? másik... olvasom itt,h a termosztát nem műkszik -_- hát nálam is ugyan ez a helyzet... 90 fokig fel se megy a mutatóm... alsó vonalnál van... télen a kék mezőből ki se jön :D csak a mutatókat kell megszakértenem, vagy az egész kuka? meghát ugyan ez a helyzet a benzin mutatómmal is... szerelgetném a kocsit... főleg ezt... csak nem tudom,h a tankot felülről is tudom nézegetni, vagy alá kell, hogy feküdjek? hogy tudom megnézni,h nem e akadhatott be valahova :) tankolok bele 50L és csak 25ig megy fel :D de az a teteje... annál feljebb nem... csere jogos vagy vizsgáljam meg én? B) kicsit sok baj... meg lehet,h összevissza írtam.... bocsi ezért B) de amúgy megy a vagány :D
-
nem értek én a lovakhoz... egy jedi mondta nekem is... és azóta megy így... mert szenvedtem én is vele.... amúgy tudtam,h magyarázatot ne adjak...