Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ChrisF

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Város
    Győr

ChrisF's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nekem is kettő darabból áll, van egy rész ahol elég szűk helyen szinte teljesen vissza van fordítva a spirál, na pont ott van a csatlakozás, szerintem nem véletlenül. A csatlakozók valószínűleg megvezetik a bowdent így az nem ér a bowdenház falához. Nekem is elszakadt a gyári, vettem 1 darabosat, na az elégé ugrál és 80 felet kerreg, valószínűleg amiatt a kanyar miatt.
  2. ChrisF

    Motor

    Ez tetszik, szeretem a homemade dolgokat :lol: . A szivacs muszáj bele? Olyan erős az áramlás, hogy a trutyi nem maradna meg a befőttes üveg alján?
  3. ChrisF

    Motor

    Köszi a választ, kipucoltam mindent, visszaraktam, első próbánál minden rendben volt. A pakolás is ott volt csak úgy látszik már vaksi vagyok. A bödönelhelyezésről van fotód? Ugyanilyen vizszűrős neked is? Gondolom fogyasztáscsökkenés, nem okoz :lol: . De ha tisztább marad tőle a folytószelepház akkor már megéri.
  4. ChrisF

    Motor

    Sziasztok, Leszedtem a folytószelep házat egy kis alpjárati motor takarításra. Nem volt alatta tömítés, oda nem kell? A csavarok amik fogták ugyan nem voltak lazák de rádugtam a dugókulcsot és kézzel simán kicsavartam őket. Ez normális? A gumicsövek már kicsit repedezettek, lehet kapni felújító készletet? A hengerfejről jön kettő cső, a vastagabbik tele van olajsárral, gondolom az se teljesen normális? Bocsi a sok kérdésért. :lol:
  5. Megnézném magamnak ezt a motorhőfok jeladót. Merre keressem? :lol:
  6. Sziasztok, '96os X14XE Astram van, eddig nagyobb probléma nélkül tette a dolgát kis családunk nagy örömére. Viszont a hideg idő beálltával elkezdett betegeskedni. Hideg motoros indítás után 1-1,5 percig semmi probléma, viszont ezután lekapcsol a "szívató" és a motor elkezd dadogni, egyenletlenül jár, és lefullad. Gázadással sem lehet mindig megmenteni a lefulladástól. Viszont amint eléri az üzemi hőfokot a motor, minden visszatér a normális kerékvágásba. Tegnap kivillogtattam, és 0400 hibakódot adott ami Exhaust gas circulation valve. Először azt hittem ez az EGR, amit tavaly nyáron dugóztam le, de a hibakód lista szerint az a 0403 kód lenne. Szerintetek mit kéne tisztogatnom, mérnem esetleg cserélni első körben? A válaszokat előre is köszi.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.