azt irtad hogy kicsit füstöl a gép....
ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...)
Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl...
Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között...
Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben...
a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép....
na
jól "kifüstölögtem" magam :lol:.
Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált.
Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban.