Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ambruzsg

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    388
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

ambruzsg névjegye

  • Születésnap 1982-04-13

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Veszprém
  • Érdeklődés
    Minden :)<br />(Főképp műszaki dolgok, elektronika, motorozás)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra 1.7 TD, Renault Super5 1.6TD
  • Város
    Berhida

Legutóbbi látogatók

1.467 profile views

ambruzsg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ambruzsg

    Dízel

    azt irtad hogy kicsit füstöl a gép.... ha látható füstje van az már rég nem az a kategória hogy minden rendben legyen vele.... (nem tom hogy zöldkártyán hogy mennek át ezek a gépek...vagyis tudom...) Egy jól belőtt mechanikus adagolós dízel nem füstöl... Úgy egyáltalán semmilyen körülmények között... Ezért van abban a nyamvadt adagolóban vagy 10 féle szabályzókör hogy minden körülmények között a legmegfelelőbb mennyiségű gázolaj kerüljön az égéstérbe a legmegfelelőbb időben... a "füstcsavar" betekerése önmagában az egész rendszert elállítja a halál f*ába. Játszani jó, ha vmi más okból kifolyólag nem szállít rendesen az adagoló akkor IDEIGLENESEN TALÁN védhető megoldás, de célszerű utánanézni hogy miért is nem megy a gép.... na jól "kifüstölögtem" magam :lol:. Amúgy meg a füstcsavar betekerésével nem a tényleges teljesítménye ugrik meg általában a gépnek, csak a gázpedál kisebb mozgatásával eléred azt a befecskendezési mennyiséget amit amúgy csak akkor kapsz ha letaposod rendesen a pedált. Olyan ez mint manapság a sportfokozat az injektoros autókban.
  2. ambruzsg

    Dízel

    francba, akkor ezt buktam :lol: amúgy az ennek a dolognak a rákfenéje hogy ezek a fránya dízelek akkor adják le a legnagyobb nyomatékot adott fordulatszámon amikor már a részben tökéletlen égési tartományban van a "keverékképzés". (Magyarul jelentősen nő a koromképződés) Ez tapasztalati úton bizonyított, ha vki tudja az elméleti okot is ne habozzon elmondani... (Arra gondolok hogy ilyenkor még a szénhidrogének részben szén monoxiddá válása tesz hozzá az égési végnyomáshoz ami ugye már korántsem a "tökéletes" égés jele) Na szóval ez akkor baj amikor mondjuk egy sietősebb lámpától elindulásnál az ember fia odaböffent egy egészségeset mondjuk a zebránál várakozó babakocsis hölgyre illetve a babakocsi utasára.... Na ilyenkor legszívesebben kiszedném az illetőt az autóból... Erre persze lehet azzal reagálni hogy "de hát én nem szoktam padlózni" de elég évente egyszer elbaxni vkinek a napját és akkor sztem már nem éri meg a dolog. uff Gábor da elvanvéveazanyagazopelénhogynefüstöljönegyáltalán
  3. ambruzsg

    Dízel

    Kérlek, úgyis bunkónak tartanak :D.
  4. ambruzsg

    Dízel

    ezaz, javítsuk csak a képet a dízelesekről.... :lol: Az a csavar nem véletlenül van plombálva, hanem azért hogy ne okádja az autó tele korommal a környezetet... Ezúton üdvözlöm az adagolóst aki "segített"...
  5. ambruzsg

    Dízel

    És mi lett az eredménye? :lol:
  6. ambruzsg

    Dízel

    EGR-es: http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/0460494330.pdf a pdf címe az adagoló száma ami be van ütve az oldalába. másik: http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/0460494293.pdf
  7. ambruzsg

    Dízel

    4 fok alatt asszem. a hőgomba az aki bekapcsol ha hideg van...
  8. ambruzsg

    Dízel

    benne van pl hogy 3000-es fordulaton 0.55-ös visszatérő fojtás mellett bekapcsolt hidegindítási előtöltéssel 6.4bar-nak kell lennie a háznyomásnak... Én ezt nyomoztam 1 hónapon át, de nem volt egy értelmes ember aki ezt így elmondja...
  9. ambruzsg

    Dízel

    DTL adagoló beállítási értékek: http://ambruzsg.szocimotoros.hu/store/0460494372.pdf Kincset ér, senki nem hajlandó beszélni róla, vagy nincs is meg neki :lol:...
  10. ambruzsg

    Motor

    25 bar a kompresszióm... gábor da motortisztító :D
  11. ambruzsg

    Fényezés

    vegyél hozzá edzőt utólag... Anélkül nem fog térhálósodni a lakk.
  12. ambruzsg

    Dízel

    Sztem nem sokan csináltak ilyet, azért nem tudnak hozzászólni. Nekem sincs lövésem se....
  13. ambruzsg

    Dízel

    Az enyémben benne van és (sajnos) tökéletesen funkcionál... Egy fél orgazmus volt a Tiv gázpedálját nyomogatni :lol:
  14. ambruzsg

    Dízel

    mondanám hogy nézz rá te is az előtöltésre, de azzal a fogyasztással én nem mernék hozzá nyúlni az autóhoz :D
  15. ambruzsg

    Dízel

    Múltkor írtátok hogy az isuzu 4-5mp izzítással indul.... Gondoltam egyet és kipróbáltam a DTL-t... Így hogy be van állítva az előtöltés (vagy legalábbis nagyjából) -6 fokban 5mp izzítással úgy indul mint az álom :lol:. Vissza kell vonnom régebbi állításomat miszerint ez egy fostalicska hogy nem indul úgy mint a 23 éves R5 :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.