
Koncsy
Fórumlakó-
Hozzászólások
12 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel
-
Város
Bia
Koncsy's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Igen lehet vele járni. Összedugott jeladóval beindítom, utána lehúzom a csatit, és megy rendesen. De alapjáraton megjelenik 5 mp ként kb. a berángatózás. Sajnos az injektorokat megszakítja valami pár tized másodpercre, innen jön a berángatózás. Ezt csak azért tudom, mert gáz üzemű is a drágám, és a Landi renzo injektorok jó hangos kopogásúak. Hallom amikor berángat, hogy kimarad az összes injektor. De ugyan ezt csinálja benzinen is.
-
Igen , jól írod, én is így gondolom, járó motornál hiába húzom le már a jeladót, nem pörög fel. Ezt csak beindítás előtt lehúzott csatinál csinálja. Menet közben, az legyen 2-3000 ford/ perc tartományban, nem érzek semmi rángatást. Igen a vezérmű tengely jele szerintem is csak a főtengely 2 fordulatáig kell. Én is így gondolom. Amikor láncot cseréltem rajta 2 évvel ezelőtt, nem bontottam meg a vezérmű tengelyeken a lánckerekeket. Meg nem 5000 ford./perc re pörög fel a motor, hanem mondjuk 1200 ig. Persze lehet, hogy holnap, ha barátságos idő lesz, beindított motor után kivett jeladót megpróbálom valamivel megzavarni, hogy esetleg beigazolódjon, hogy a második fordulat után már nem foglalkozik a vezérlő a vezérmű tengely jeladóval. Még egy észrevétel, hogy amikor alapjáratról felemeltem a fordulatot mondjuk 1000 ig, közben hiba törlés az op-commal, fordulat tartva, akkor nem vési be a P0340 es kódot. Amúgy meg köszi, hogy próbálsz nekem segíteni.
-
Nem hiszem, hogy a 3 db vezetékben valami megváltozott a 1.5 méteren. Szkópot nem szeretnék kivinni az autóhoz. Mert felesleges. A megérkezik jel meg abból derül ki, hogy ha a vezetéket lehúzom a jeladóról beindításnál felpörög a motor pár másodpercre. Amúgy meg megy rendesen. Meg indul is szépen. Már gondoltam olyanra is, hogy esetleg a szívó oldali vezérműtengelyen lévő vezérlőtárcsa elmászott, és emiatt össze- vissza érkezik a jel. De az elég ciki lenne, ha az elfordulna.
-
Sziasztok! Van egy édi Opel Combo Tour autóm Z14XEP motor kóddal. 2 hete kínlódok vele, mert be-be rángatódzik a motor alapjáraton. A pixelfix Kft. már megnézte a vezérlőt és jónak mondta.Trafósort már kértem kölcsön kipróbálásra, gyertyákat is cseréltem, főtengely és vezérmű tengely jeladót is kicseréltem egy próbára. Semmi változás. 10-20 másodpercet megy szépen egyenletesen alapjáraton, utána szívritmus zavar, berángatódzik, kipufogót is hallgattam hátul, és ott is hallom a bepüffögést. Op-commal kiolvasva a P0340 kódot dobja ki törlés után 10 másodpercre. Ez a vezérmű tengely holtpont jeladó hibát hozza. 3 vezetékes Test, +5V középső pólus a vezérlő felé a jel. Meg van a jeladónál a Test, a +5Volt, és a vezérlő 4. PIn jére megérkezik a jel. Sajnos nem tudok rájönni, hogy mitől lehet ez a hiba. Ha valakinek van valami jó ötlete, megköszönöm. Üdv: Gyuri
-
Sziasztok! Kérdésem, hogy 14XEP Combomnál a motor vezérműlánc oldalánál a földre elég sok olaj kicsöpög a motorból. A klímakompresszor tetejénél láttam sok olajat. Főtengely szimering nem nagyon lehet. Ha van valakinek jó ötlete megköszönném. Illetve lenne még egy kérdésem, hogy a 2005 -s combómban a fűtés állító szerkentyűk háttér világításánál, hogy tudok izzókat cserélni? Köszönöm
-
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, egy combo c motor kód z14xep. A motor bal oldalán, ahol a vizpumpa van, sajnos a motorvédő lemezen fagyálló folyadék van, illetve szökik elég gyorsan a tágulási tartályból a vizem. Az ékszíjtárcsán nem látok nyomokat és emiatt nem tudom honnan jöhet. Ha valakinek lenne ötlete, megköszönöm. Illetve ha vizpumpát kell cserélnem, mekkora akció? Valaki cserélte már magának? Üdv: György