Akinek hasonló problémája van annak hátha tanulságos az alábbi kis leírás.
Nekem egy Opel Corsa C14NZ járművem van. Szóval nekem is rángatott alacsony fordulaton. Elvittem Opel márkaszervizbe, de halvány lila fogalmuk sem volt miért csinálja. Kíváncsi ember lévén sasoltam mit csinál a "szerelő". Rádugta a műszert ,és nyomkodta a mérési funkciókat sorban. Egy dolog nekem is furcsa volt, a benzin levegő keverék dús-szegény folyamatosan változott. Nem hagyott nyugodni a dolog, és körbenéztem az injektor környékén.
A lényeg, az injektor háta mögött van egy kb. kisujjnyi vastagságú kb. 20 cm hosszúságú gumiszerű cső, ami felfelé megy a motortér-utastér elválasztó falra szerelt érzékelőhöz. Ezt lehúztam az érzékelőről, megpróbáltam lehúzni az injektorról is, ekkor a cső elszakadt, és az egyik darabja az injektoron maradt. Megvizsgáltam a csövet és láttam, hogy már régebben el volt repedve, tehát ott már tudott fals levegőt szívni. Az érzékelő szerintem valamilyen vákuum vagy szívás érzékelő lehet, tehát nem tudott helyes infót küldeni a komputernek.
Miután kicseréltem a csődarabot a hiba megszűnt.
Remélem tudtam segíteni mindenkinek !