
Ati_SV
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Pest megye
MOTE klubkártya
-
Város
-
Ati_SV's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Az a szitu, h tudok olyan 93'-as 2.3 TD Omiról aminek házilag mókolták meg a kéttömegűjét és minden gond nélkül műkszik (Vezettem is nem egyszer). Nem érezni plusz vibrációt, zörgést semmit a váltó felől. Egyedül terhelésváltásoknál érezhető egy kis eltérés.
-
Jaja, közben annak is utánajártam (X20XEV), úgyh. az sem játszik. Még talán ha valamelyik Vectráé ha felmegy, de az meg első kerekes meg minden azért nem hiszem, meg ettől a váltó dologtól is félek picit amit írtál. A szerelés am nem gond meg tudom oldani otthon csak legyen mit beszerelni. Szerencsére az idő nem szorít annyaira, max járok asszony Clio-jával addig (bár vezetési élményre nem egy Omi :D de azért megteszi). Amit írtál (rángatás), nekem tavaly csinált hasonlót, a szélvédő alatt elmozdult a gumiperem és az összes vizet a motor tetelyére engedte. Mikor kiszedtük a trafót a gyertyák vízben úsztak. Takarítás szárítás után zokszó nélk. ment tovább, szerencsére a trafónak nem lett baja. JA Mil lámpád nem gyullad ki, nekem akkor kidobta és ki is tudtuk olvasni (ha jól emlékszem 3-as henger gyújtáskimaradás.)
-
Köszi a tippet no meg a linket is. Asszem elkezdem mélyebben bújni a net bugyrait a lendkerék méretek után. kori: ezek után lehet, h az automata olcsóbb, de nekem akkor sem gyere be a dolog :D
-
A motornak nem is volt különösebben az, bár azért érezte a + kilókat, de 4-be visszapakolva szépen lehetett vele előzgetni. Viszont a lendkeréknek valszeg betett. Ahogy írtam már korábban az is bontott volt, ki tudja mennyit ment előtte, ezért félek még 1 bontottat belerakni.
-
No igen a legolcsóbb az csak sajnos nem a legtartósabb, most is egy bontott készül kihullni alóla, januárban volt cserélve (Bár az tény, h meg lett picit erőltetve. Megjárta Erdélyt 5 fővel + csomag,) Momentán ott tarok, h ma beszéltem több forgalmazóval, de egyiknek sincs ehhez a típushzoz kit, sőt állítólag nem is létezik. (Amit írtál a tárcsával kapcs. arról is hallottam, de gondoltam 1 próbát azért megér). Egyelőre 4 lehetőségre gondolok még: 1.- Valami más típusé talán ha felmegy a helyére (vagy a 2000-es benyásé az ha jól tom 1tömegű, vagy talán valamelyik nagyobb ccm-es 2 tőmegűje, az gondolom a több LE miatt talán tartósabb/jobban viseli a 140 lovat, ha befér persze). 2.- Legyártatni vhol a jelenlegi 2 tömegű alapján 1 tömegűt, de azt meg ki tudja mit fog szólni hozzá a 2 tömegű kuplungszerkezete. 3.- Angol E-bay-en láttam 2 tömegűt óccsóéé, csak ők meg nem szállítanak ide. 4.- Marad a bontott, talán a következő tovább tart-. Majd lesz valahogy, ha jutok vmire írok hátha mást is érdekel. Azért köszi a hozzászólást.
-
Hali Mindenkienk! Olvasgatom itt a hsz.-eket és azok után félve de én is segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb kollégáktól. Az volna a kérdés, hogy tud-e vki olyan megoldást amivel azt a galád rohadék stb. kettős tömegű lendkereket ki lehet váltani 1 tömegűvel és ha igen esetlegmilyen "káros" mellékhatásai lehetnek a motorra váltóra nézve. Picit utánaolvastam elméleteileg a Valeo gyárt ilyen kit-et, de ma felhívtam őket és ehhez a típushoz náluk nem létezik (am. 2000-es évj. 2.2i Omega-ról van szó Z22XE). Külföldi oldalakon eddig még nem próbálkoztam most majd az jön (e-bay, stb.). Ha valakinek van bármi ötlete ne tartsa magában. Előre is köszi.
-
Hali! Nekem az volt végül a gond, hogy a szélvédő alatt lévő gumitömítés nem szigetelt rendesen és a vizet szépen ráengedte a hengerfej tetejére (a gyertyák nyakig álltak a vízben) és gondolom áthúzott a szikra vagy hasonló, mert utána szigetelés kijavít/gyertyacsere/mindent kiszárít és azóta zokszó neélkül működik. (szerencsére trafót nem kellett végül cserélni). Az alapjárattal nekem sem volt gond csak gázfröccsre dadogva, fulladozva vete a fordulatot, aztán a ha 2000 fölé ért szépen kisimult Amíg bele nem néztünk jobban addíg nekem is a következőget javasolták átnézni az olcsóbbtól a drágább fele haladva: -légtömegmérő - lamda szonda -EGR szelep -gyertyacsere meg a trafó. Jobbulást a Drágaszágnak. Nálam viszont most cserébe úgy tűnik a 2 tömegű lendkerék készül széthullani :lol: :P
- 3.291 válasz
-
Köszi a segytséget. Közben máshonnan is ugyanezt a választ kaptam, úgyh ez sztem felejtős. Mindenképp írok valamelyk topicba ha lesz vmi előrelépés.
-
Hali mindenkinek! Szeretnék egy kis segítséget kérni. A kérdés az volna, hogy a B2-es faceliftes 2.2; 2.5; 2.6 benzines motorok közt mennyire variálhatóak a kuplung/lendkerék alkatrészek (tudom az utóbbiak már V6-oask). Konkrétan 2.2-re szeretném feldobni a 2.5 lendkerekét/kuplungját ugyanis az enyémben valami ezek közül meg fogja adni magát (még nincs szétbontva, csak elég beteg hangja van szegénynek :rolleyes: ) Előre is köszi ha valakinek van valami ötlete/tanácsa.
-
Köszi a tippeket, ezekből viszont hétvége lesz meló miatt. Bocs h nem olvastam vissza, de kicsit tűt a szénakazalban jellgű dolog lett volna 80 oldalt átnyálazni. Tudom lusta disznó vagyok. ígérem hétvégén pótolom :huh:
- 3.291 válasz
-
Hali, úgy tűnik megoldótdott a gyújtáskimaradás probléma (a szélvédő alatt az ablaktörlő lapát motor környékén gond volt a szigeteléssel és a lefolyó vízet pont a hengerfej, pontosan a borítás tetejére vezette. kiszedtük ma a trafót és a gyertyák üregeiben állt a víz). Takarítás/tisztítás, hibakód törlés óta hibátlanul megy, bár elképzelhető h előbb utóbb mindenképp lesz egy trafócsere, meglátjuk mit produkál. Viszont délután megint kaptam egy MIL lámpát, kiolvastuk : P0343 Vezérműtengely szöghelyzet érzékelő áramkör A – szórványos hiba Erre viszont végképp nincs ötletem h miért. Az autó nem rángat, nem erőtlen. Pöccre indul. Összefüghet esetleg az ázással?
- 3.291 válasz
-
Jaja, ismerős is épp ma ajánlotta, trafó meg ez. Holnap szabadnapos leszek majd nekifekszem jobban
- 3.291 válasz
-
Jaja kaptam egy szép kis "narancssárga lámpát", de csak azután aludt ki miután töröltük a hibakódot. Ha kiderül valami mindenképp írok h mi volt a gond. Köszi indenkinek.
- 3.291 válasz
-
Köcsögöm székem a segítséget. Igazából nem figyeltem eddíg erre az üzemanyagtartály dologra, de egy próbát megér. Arra mondjuk gondoltam, h esetleg vmi dugulás is lehet az oka(benzin szűrő esetleg), de akkor viszont folyamatosan kellene csinálnia a dolgot. Majd holnap erre még ránézek. Köszi mégegyszer.
- 3.291 válasz
-
Sziasztok! Egy kis tanácsot szeretnék kérni, ha valakinek volt esetleg hasonló problémája: az autó egy 2000-es évj. 2.2i 16V Omega a hiba amit produkál, h teljesen véletlenszerű időközönként elmegy az ereje ledadog, torpan gyorsításkor, vagy alapjáraton járatva gázfröccsre például szintén dadog aztán veszi a fordulatot, kihagy vmelyik henger. Ma pl. autópályára felhalytáskor kb 60km/h-nál 3-ban gyorsításkor (mint később kiderült) kihagyott a 2-es henger viszont kb 10km után kitettem üresbe gáz elvesz, hagytam gurulni picit, újra elindult (húzott ahogy kell dadogás nélkül). Amit eddíg sikerült kideríteni: Diag program P0302 hibakódot írt ki vagyis a 2-es henger kihagyása, korábban is volt hasonló probléma akkor a Trafóra és a 2-es és a 4-es hengerre panaszkodott. Azóta gyertyák ki lettek cserélve trafó és környéke letisztítva szárítva (nem-e valami kontakthiba) azóta gond nélkül ment (kb 1 hónap). Amire gondoltunk: Légtömegmérő, lambdaszonda, trafó. Diag program viszont semmi egyéb hibakódot nem dobott csak amit leírtam. Ja az autóban 210000km van. Elképzelhető h a trafó készül megadni magát, vagy csak valami kontakthiba lenne??? Bocs ha hosszú lettem és előre is köszi, ha valaki tud vmit hozzászólni.
- 3.291 válasz