-
Hozzászólások
137 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
timoboy last won the day on Június 27 2018
timoboy had the most liked content!
timoboy névjegye
- Születésnap 1983-07-08
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Győr
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra GL 1.4/16V
-
Város
Győr
Legutóbbi látogatók
1.851 profile views
timoboy's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Sziasztok! Gondoltam megírom, hogy megjavult a kicsike... Hátha másnak is segítek ezzel. Szerencsére volt alkalmam kipróbálni egy másik gyújtás trafót, mert én erre gyanakodtam. Pár km megtétele alatt sem jelentkezett a fenti hiba, így hát vettem egy trafótm valamint új gyertyákat. Azóta is (5. napja) rángatás nélkül autózom.
-
Hát a lambdaszondát is kizárnám... 1 éve cseréltem eredeti cuccra... Remélem nincs igazad... Ezt a gyertya cserét akkor tényleg meg kellene ejteni...
-
A gyertyákban nincs 40 ezer km. Gyári GM gyertyákat tettem be akkor, egy pólusút. Amikor az EGR-t takarítottam, megjárattam, látszólag nem szorult. Ez hogy derül ki, hogy akkor most valóban az lehet-e a bűnös? Csak ennek is a cseréjével?
-
Sziasztok! Első sorban Győriek, illetve Győr környékiek segítségét kérném. Sajnos 1-2 hónapja rángat az autóm. Gázadáskor ugrik egyet, 1-es, 2-es, illetve néha 3-as fokozatban is. EGR szelep nem lehet a ludas, ugyanis ha lehúztam (igaz ekkor világított a hibalámpa), ugyan úgy rántott egyet-egyet az autó. Klíma használatkor még erőteljesebben csinálja. Most jövök egy szervizből, ahol csak a hibakódot olvastattam ki. Természetesen nincs semmilyen tárolt hiba. Ott a szaki azt mondta, hogy cseréljek gyertyát. Ok, szomszéd utca, Opel alkatrész bolt. Elmondtam a hibámat, és mondta a srác, hogy ez bizony trafó gyanús. Nos, sajnos nem megy annyira jól, hogy minden szíre-szóra cseréljek egy több, mint 30 ezres alkatrészt, ami nem is biztos, hogy megoldja a hibát. Ebben kérném a segítségeteket, hogy esetleg valakivel tudnék-e cserélni egy pár kör erejéig egy gyújtó trafót? Tényleg 1-2 km elég lenne, szerintem azonnal kiderülne. Bízom benne, hátha valaki tud segíteni. Köszi előre is.
-
Értem. Szuper ez a ketyere... De ahogy kerestem, hogy hol lehet ilyet venni, az ebay-en kívül eddig nem nagyon jutottam el máshova. Pedig ez így tényleg egyszerűbb lenne. Esetleg valami "közelebbi" beszerzési lehetőséget tudsz?
-
Nem gondoltam, mert nem tudom mi az.
-
Sziasztok! Az EGR szelepet szeretném "megszüntetni". Ugyebár ha csak lehúzom a csatlakozót, akkor világít a hiba lámpa. Tud nekem valaki segíteni, hogy az ECU-ban "unknown" módba kapcsolja? Győr környékén esetleg valaki? Köszi előre is.
-
Igen, váltás után tapasztalom, de váltás után kb 3-4 mp múlva. Pillangót tisztítottam (a helyén), egr-t nemrég. A MAP szenzort hogyan tudom tisztítani? Hibakódot nem néztem még.
-
Sziasztok! Próbáltam választ keresni a problémámra itt, visszaolvasva, de sajnos nem találtam. Problémám, hogy az autó (főleg közel az üzemi hőmérséklethez) gázadásra egyet-egyet rángat, "megugrik". 1-es, 2-es sebességfokozatra kapcsolva veszem észre. Mi lehet a baj? Ha jobban visszagondolok, ezt tavaly is csinálta, főleg a 2. fokozatba kapcsoláskor, de kizárólag akkor, mikor ment a klíma. Most klíma nélkül is ez van... Tudtok valamit javasolni, hol keressem a hibát? Köszi
-
Sziasztok! Végre sikerült pontot tenni arra bizonyos "i"-re... A megoldás: vettem a bontóba egy gyári generátort.. Láss csodát, a fenti hiba megszűnt, tökéletes minden. A gyári generátor (ha segít valakinek): Bosch, 14V, 100 A, ZP jelű.
-
Sziasztok! Nincs esetleg valakinek egy képes leírása a generátor levételéről, illetve felrakásról? Gondolom nem lehet annyira bonyolult, bár még nem csináltam ilyet.
-
Pont ez az, hogy a generátort most cserélték. Ez után lett a fentebb említett hiba...
-
Ezt most a napokban fogom megtenni... Elviszem, és megnézetem. Szerinted lehet, hogy akku probléma lenne?
-
Egyikőtök sem tapasztalt hasonló hibát? Remélem megint nem egy kirívóan egyedi problémával állok szemben...
-
Készítettem reggel egy videót: Ez lenne az. Látszik, hogy mikor először ráadom a gyújtást, egyet villan a töltésjelző. Ha ilyenkor indítom az autót, a szervó csak később indul. Viszont ha nem villan (tehát újból gyújtásra teszem), akkor viszont a szervóval semmi probléma... Hol lehetne kezdeni a hibakeresést?