
zsoltifiu
Fórumlakó-
Hozzászólások
44 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
budapest
zsoltifiu's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hm..Hát...Most erre mit irjak:) Félkemények:) Egy 25-30 km megtétele után és egy 6-8 órás esti pihentetés után is nyomás van a vízrendszerben. Olajat nem látok a vízben.Egy cseppet sem.Gondolom az gyöngyözne a felszínén...lásd pl halászlé vagy gulyás <_<
-
Köszönöm a válaszokat. Na most akkor pontosítanék:) Üzemi hőmérsékleten szisszen valóban.Viszont amikor már melegebb (pl mikor bekapcsol a venti) Letekerve a tartály sapkát kitör a víz mint egy gejzír.Kb.. fél liter kifolyik utána minden "helyre áll" természetesen a vízhiány csak akkor látszik miután lehűlt a rendszer. Ha HF es lenne a motor más jelei nem lennének?teszem fel füstöl,nehezen indul,befolyik a víz a motorba? Köszönöm szépen
-
sziasztok. Akadt kis probléma a hűtő rendszeremmel:( Létezik az hogy akkora nyomás van a hűtő rendszerben hogy az szétnyom egy új vízhűtőt? Egészséges az hogy üzemi hőmérsékleten ha letekerem a kiegyenlítő tartály sapkáját akkor kinyom vagy 1/2 liter vizet? C14NZ Köszönöm szépen
-
Ácsi....Tisztelem az itt jelenlevő aktív tagokat és elismerem szakmai (udásukat és tapasztalataikat) Nehogy félre érts. Csak nem hiszem el hogy erre nincs megoldás.
- 5.898 válasz
-
Sziasztok. Felvetettem egy kérdést a motor "blokk ban" ,de nem igazán vagyok megelégedve a válasszal. Feltárom nektek jelenleg legnagyobb problémámat :rolleyes:) Volt egy kis problémám a hütörendszerrel és a javitás után vizcsobogást hallok a kocsiban. Eddigi válaszok Szokjam meg! Nem lehet légteleníteni! Ilyen gyárilag! Na most akkor megkérek mindenkit akinek C14nz vel szerelt vas van a lába alatt picit hallgatózzon a kocsiban.Gázadáskor a fűtőtes felől hall-e csobogást . Nagyon kéne egy épp ötlet hogy mit csináljak mert komolyan megőrjít ez a csobogás.Légtelenítettem már (hőfokjeladó kiteker) Már mentem 20-25 km kiegyenlítő tartály kupak nélkül...Az sem hozott megoldást.Komolyan elgondolkodtam azon hogy levágom a P be és összekötöm a ki-be csöveket. Köszönöm szépen
- 5.898 válasz
-
Sziasztok. A napokban megcsináltam a fékbetét cserét és megmaradta fél tubi csavarlazító meg fék tisztító. Gondoltam ne vesszen kárba megnézzük szív e falsot a motor ^_^ "Ugye az köztudott hogy ha a féktisztítót a motorba jut akkor az jobban dolgozik a többlet üzemanyagtól." Na most fújom - fújom alapjárat nem emelkedik.Őrültem mint majom a farkának."nincs itt hiba" Egyszer csak alapjárat elkezd csökkenni.Csörög zörög leáll :D Indításnál könnyen elkapta viszont alapjárat olyan 2000 körül volt. Gondoltam eddig nem volt semmi baja így a féktisztítónak lehet köze hozzá.... Megvártam míg visszaáll az alapjárat és levettem a szűrő ház fedelét és adtam neki még egy kicsit :P Esemény ugyan az "Csörög - zörög" leáll. Elképzelhető szerintetek hogy különbség van féktisztító és féktisztító között?
-
Köszönöm a válaszokat:) Ezek szerint akkor levegős vagyok :s Biztos hogy a kiegyenlítő tartályból jön a hang mert a motortérből is jól halható "látható". Meg nem tudom mi a szokványos de szerintem a vízpumpa (folyamatosan) keringeti a vizet amikor jár a motor.így a víz "áramlat" nak is folyamatosnak kéne lenni,de nálam nem.Nálam szakaszosan pumpálja a tartályba a vizet :D
-
Sziasztok.Hu de rég jártam erre:) Itt a nyár és süt (ne) a nap.....De ehelyett szakad mint állat.... Ma egy baromira idegesítő hangra lettem figyelmes ami nagyon bosszant. Létezik az hogy én hallom ahogy a vízpumpa a kiegyenlítő tartályba pumpálja a vizet? Nagyobb gázadásoknál és normál tempóban is....Nem folyamatos a "víz folyás hangja Glugy Glugy" Légyszíves ha van ötletetek segítsetek. A vízpumpát most cseréltük.. Lehet hogy levegős lenne a rendszer és azt jelzi így? C14nz motorom van tehát az elméletileg nem képes légteleníteni önmgát. Köszönöm szépen
-
Oks. Válaszoltam is. Amúgy én laikus vagyok de volt már gondom az alapjáratival egy C16Nz n. A szerelő levette és beáztatta benzinbe : ) Megoldotta a problémát. Hallottam már olyat is hogy az alapjárati csúcsa el volt kopva. Nem lehet hogy az üzemanyag összetétele nem tetszik a motornak? Vagy valami elektromos probléma nem lehet? teszem fel valami nagy terhelés miatt leesne a fordulatszám? "attól is rángat a motor" Járó motornál próbáltad már a vezetékeket mozgatni? Mert pl nekem a "rotor jeladó" kábele megvan törve csatlakozónál és ha mozgatom akkor ez jól észrevehető.... Minden esetre sok sikert!