Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

zoleee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

zoleee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ne mond ezt,hogy csak! Az y17 DT egy nagyon jo megbízhato motor(természetesen,ha "vigyáznak ra" és jot fogunk ki ,vásárolunk...)Nekem az előző Caravanban ilyen motor volt. Nekem a szíjcsere gyárira cserélése volt a megoldás,motorkód alapján!(már az ok és okozat is megvan a hibára)Azóta 1500Km van az új szíjban.Minden OK! KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET! A Tiedben ha morgó hang van, igy látatlanban a csapágyra tippelek,sajnos ezzel nincs mit tenni ...
  2. IDÉZET(zoleee @ 2009-10-18 - 10:27) * Üdv! Segítségeteket kérném(szerelőkét,vagy aki már járt így)! Motor: Z17DTL. Nagy szerviznél:Vezérlés lecserélve minden OK! De a hosszbordás szíj folyamatosan"üvölt"!(Gates) Első szíj e miatt lett cserélve,a második valószínűleg hibás volt hosszirányban elszakadt ekkor már gyanakodtunk,hogy nem futnak a szíjtárcsák(de nem),a harmadik szíj is üvölt,na innen már tovább kellet lépnünk.Kölcsönkapott alkatrészekkel fokozatosan próbáltuk kizárni a hibát:főtengely szíj tárcsa ,vízpumpa szíjtárcsa,feszítő...(értelem szerűen semmi sem üt,lóg,töltés ok...),de a hibát akkor sem tudjuk kiiktatni!Generátor és a klíma kupung ,szíjtárcsa nem lett még cserélve.(az új /nem gyári/ szíjak kb.150-200km után szólalnak meg először).A kibontott légszűrőháznál a szíjhang a klíma kompressor felöl jön ami terhelés független a klímától! Ha tudtok vagy van valami ötletetek kérlek segítsetek! Előre is köszike Zoli ( blink.gif wacko.gif mad.gif ) most én is ezzel a dologgal küzdök,szerintem ott valamelyik tárcsa lesz elkopva annyira,hogy felfekszik az ékszij,és nem tapad,hanem megcsúszik,de meg lehetne nézni a kompresszort is,nem e a kompresszor csapágya kezd megállni..... Köszi a segítséget "Atom" Mint írtam a szíjtárcsák cserélve,és a kompresszor szabadonfutó csapágya ellenőrizve!(egyértelmű szíjhang!)Holnap-holnapután érkezik a gyári szíj és kiderül,hogy a szíjra ennyire érzékeny-e vagy ilyen sza. volt az ugy. :D
  3. IDÉZET(zoleee @ 2009-10-16 - 20:08) * Üdv! Segítségeteket kérném(szerelőkét,vagy aki már járt így)! Motor: Z17DTL. Nagy szerviznél:Vezérlés lecserélve minden OK! De a hosszbordás szíj folyamatosan"üvölt"!(Gates) Első szíj e miatt lett cserélve,a második valószínűleg hibás volt hosszirányban elszakadt ekkor már gyanakodtunk,hogy nem futnak a szíjtárcsák(de nem),a harmadik szíj is üvölt,na innen már tovább kellet lépnünk.Kölcsönkapott alkatrészekkel fokozatosan próbáltuk kizárni a hibát:főtengely szíj tárcsa ,vízpumpa szíjtárcsa,feszítő...(értelem szerűen semmi sem üt,lóg,töltés ok...),de a hibát akkor sem tudjuk kiiktatni!Generátor és a klíma kupung ,szíjtárcsa nem lett még cserélve.(az új /nem gyári/ szíjak kb.150-200km után szólalnak meg először).A kibontott légszűrőháznál a szíjhang a klíma kompressor felöl jön ami terhelés független a klímától! Ha tudtok vagy van valami ötletetek kérlek segítsetek! Előre is köszike Zoli ( blink.gif wacko.gif unsure.gif mad.gif ) Hello! Két tippem lenne: Az egyik, alulról megnézni azért azt a szíjat, h tuti egyenesen fut, (akna, haspáncélok le, és ugy egész jól lehet látni egyenesen szalad-e, azé mondom ezt mert én most szívtam a generátorommal és amikor visszatettem így sasoltam meg a szíjat. A másik, nincs-e vmelyik ékszíjtárcsa bordája között kis iciri piciri kavicsocska, ettől is szólhat. Hali! Köszönöm a segítségedet!Természetesen a komplett motorvédő le lett véve hiszen csak így cserélhető a főtengely szíjtárcsa(macera nélkül).Minden szíjtárcsa a (cseréltek is )letisztítottak és nem ütnek,a hoszbordában sincsen semmi(sem kosz,felkenődés,...)Egyszóval minden kifogástalan,de MÉGSEM!
  4. Üdv! Segítségeteket kérném(szerelőkét,vagy aki már járt így)! Motor: Z17DTL. Nagy szerviznél:Vezérlés lecserélve minden OK! De a hosszbordás szíj folyamatosan"üvölt"!(Gates) Első szíj e miatt lett cserélve,a második valószínűleg hibás volt hosszirányban elszakadt ekkor már gyanakodtunk,hogy nem futnak a szíjtárcsák(de nem),a harmadik szíj is üvölt,na innen már tovább kellet lépnünk.Kölcsönkapott alkatrészekkel fokozatosan próbáltuk kizárni a hibát:főtengely szíj tárcsa ,vízpumpa szíjtárcsa,feszítő...(értelem szerűen semmi sem üt,lóg,töltés ok...),de a hibát akkor sem tudjuk kiiktatni!Generátor és a klíma kupung ,szíjtárcsa nem lett még cserélve.(az új /nem gyári/ szíjak kb.150-200km után szólalnak meg először).A kibontott légszűrőháznál a szíjhang a klíma kompressor felöl jön ami terhelés független a klímától! Ha tudtok vagy van valami ötletetek kérlek segítsetek! Előre is köszike Zoli ( :D :D :) )
  5. Üdv! Segítségeteket kérném(szerelőkét,vagy aki már járt így)! Motor: Z17DTL. Nagy szerviznél:Vezérlés lecserélve minden OK! De a hosszbordás szíj folyamatosan"üvölt"!(Gates) Első szíj e miatt lett cserélve,a második valószínűleg hibás volt hosszirányban elszakadt ekkor már gyanakodtunk,hogy nem futnak a szíjtárcsák(de nem),a harmadik szíj is üvölt,na innen már tovább kellet lépnünk.Kölcsönkapott alkatrészekkel fokozatosan próbáltuk kizárni a hibát:főtengely szíj tárcsa ,vízpumpa szíjtárcsa,feszítő...(értelem szerűen semmi sem üt,lóg,töltés ok...),de a hibát akkor sem tudjuk kiiktatni!Generátor és a klíma kupung ,szíjtárcsa nem lett még cserélve.(az új /nem gyári/ szíjak kb.150-200km után szólalnak meg először).A kibontott légszűrőháznál a szíjhang a klíma kompressor felöl jön ami terhelés független a klímától! Ha tudtok vagy van valami ötletetek kérlek segítsetek! Előre is köszike Zoli ( :D :) :D :D )
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.