Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

antares

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    142
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

antares's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Hírnév

  1. Köszi a választ, a bontós kereskedők először nem tudták az áramerősséget, most meg a csatlakozóval ijesztgetnek, bontott felújítottat erőltetnek, nem pedig a 35000 ft-os utángyártottat, hát nem tudom. Lehet leszedem és megnézem mi baja, szénkefét tudok cserélni, van egy diódahidam amiben egy dióda megnyekkent, nem tudom ki lehet -e préselni, mert gondolom dióda lesz a ludas, csak utána van gáz, nem tudom padra rakni.
  2. Sziasztok, Y17DT klímás Astra generátora tönkrement, folyamatosan világít a töltéskijelző. Hány amperes a generátor? Nálam nem ingadozik az alapjárat, amióta bontott eredeti főtengely jeladó van benne.
  3. Sziasztok, Olvastam az 1.7 Y17DT -nek egy javítási kézikönyvében, hogy adagoló csere után, a tényleges befecskendezési szöget be kell állítani programból, kell hozzá softwer+laptop. Tudtok erről valamit esetleg?
  4. Sziasztok, Y17DT isuzu, hátramenetbe kapcsolva, elindulva, mindég bedobja a légtömegmérő hibát P0100, hihetetlen, egyébként soha. Mi okozhatja nem tudom. valakinek van-e ötlete?
  5. Szia, Cseréltek adagolót a kocsidon? Nálam is kivülre rakták ezt a szenzort adagoló cserekor, mert állitólag időben elfelejtették visszarakni a helyére, és utána már nem akarták az adagolót leszerelni. (hazudtak-e nem tudom, de már pár ilyen akcióval igen elvették a kedvemet az autótól, eldöntöttem nem javittatom, amig megy ok, utána irány a bontó 130km/h a max sebesség, 13 éves isuzu Y17DT rengeteg hibával) Ez az atmoszférikus nyomásérzékelő, ennek a jele alapján tudja az ECU milyen tengerszint feletti magasságon autózol a kocsival, gondolom ha hegyekben fent ritkább a levegő akkor más a keverék arány.
  6. Igen erre, általában berakódik korommal, leszűkitve a lyukat rajta.
  7. A vákuum csövek ellenőrzése után meg lehet nézni a töltőnyomás érzékelőt, ami az egr vezérlő szelep alatt van, egy csavar fogja, jobbra balra mozgatva kifelé húzva kicsit nehezen de kijön.óvatosan tisztitani, nem belenyúlni mélyen, én fogpiszkálóval és féktisztitó sprayel szoktam tisztitani. Néha én a légtömeg mérőt is szétszedem, és 30-40cm-ről befújok neki féktisztitót, és megvárom mig teljesen elpárolog.
  8. Űdv nekem már 2 éve ez a gond, nincs meg a hiba, nem tudják. Turbóvezérlő szelepet kellene még megnézni, meg arra a vákuumcsöveket. Nálam már turbó csere is volt, de nem megy ez a kocsi továbbra sem.
  9. Nem tudom mi a motorkód, nálam Y17DT, evvel van némi tapasztalatom : Szereld le az ECU-t, rázd meg a füled mellett, lötyög-e benne víz, vagy esetleg gázolaj. Mivel írtag, hogy át lett mosva a hűtőrendszered, arra gondoltam , hogy esetleg motormosás is volt, sajnos az ECU környékét nagyon óvatosan kell mosni, a csatlakozókba beletud jutni a víz. A gázolaj, pedig egész idáig fel tud jutni ha a TCV szelep átreped az adagolón. (nálam ilyen hiba volt, saját szememmel láttam, és nem az adagolón lévő elektronikáról beszélek, hanem a motorvezérlőről!!!, és van két szerelő ismerősöm akik szintén mondták, hogy találkoztak már evvel a problémával), Ha ez negatív, akkor én még próbára szereznék egy elektronikát, soffőr oldali elülső sárvédő alatt helyezkedik el, próbára, ha avval sem jó akkor visszatérnék az ECU cserére.
  10. Sziasztok Tudna-e valaki, ha ECU-t csarélek immo-val adják(kulcs+immo) akkor is kell újraprogramozás?
  11. Sziasztok, Tegnap szétszedtem az ECU-t miért van benne zsír (olyan mint a gépzsír), a csatlakozó lábak között. Tudja valaki?
  12. 2db eredeti lett belerakva, valamint egy magneti mirelli, mindhárommal ugyan úgy viselkedik, az egyik eredeti, egy jól működő autóról lett átrakva, tehát tuti nem ez a baj, softwer frissítésen gondolkodom, csak drága a próbálkozás ha nem jön be
  13. Sziasztok Volt már valakinek intercoolerrel gondja, eltömődés Y17DT motornál? Nekem is a turbó lapátok beleértek a turbóházba, + már nagy volt az olajszivárgás, teljesen az intercooleren keresztül nyomta az olajat, ezért vettem rá egy bontottat, de nem lett változás az autó továbbra sem megy jobban 130km/h-mál, hibaüzenet nincs, de a turbónyomás lassan épül fel, már nem tudom mi tévő legyek, a vákuumos turbószabályzó szelep is cserélve lett+ellenőrizve a vákuumcsövek.
  14. Bocs mindenkitől, rosszul idéztem, nem ehez akartam hozzászólni,hanem imy sokféle hibaüzenetéhez
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.