Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

darky

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    32
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nemadommeg

darky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ok, ha lesz időm még megnézem és írok, hogy mi van. Gyertyák nemrég voltak cserélve (10-15e km-mel ezelőtt)
  2. persze, megvan. De tudod, hogy most volt cserélve... Kicseréljem hétvégéig? Akkor azt is kizárhatjuk.:D Meg esetleg tehetek bele kis adalékanyagot, hátha a szelepeket kicsit letisztítja egy kis járatás után.(?)
  3. Sziasztok! Bár már Mc-Elek-kel megvan beszélve egy diag a hétvégére (remélem nem változik az időpont), azért feldobom itt is a témát, hátha akad itt egy Corsa professzor. Corsa B X10Xe motorral, gyújtást ráadom és a sárga hibajelző lámpa villog folyamatosan. Nem gyorsul, nem lassul, ugyanolyan ütemben és végtelen ciklusban. Mielőtt rávágnátok, hogy indításgátló: a motor beindul, de a lámpa továbbra is villog és nincs alapjárat, pontosabban ingadozik mint állat, és rángatja a kasztnit a motor. Egyetlen észrevehető apróság, hogy ha lehúzom az alapjárati motort, és ráadom a gyújtást, nem villog a lámpa. Gyújtásnál az alapjárati motor nem mozgatja meg a gázkart (vagy tudjátok mit), hanem csak zúg egy pár másodpercig, mint pl. egy relé, aztán elhallgat. Viszont kicseréltem egy régebbről megmaradt alapjárati motorra, aminek csak annyi hibája volt, hogy nem tartotta stabilan az alapjáratot (apróbb ingadozások, más hibajelenséggel), és ugyanazt a hibát produkálja vele. Légyszi segítsetek, mert az utóbbi egy évben csak költöttem erre a sz*rra, de menni alig tudtunk vele! :D
  4. Köszi hogy megnyugtattál, én is így gondolom. Egyébként 5w30-at minimálisan eszi, ami furcsa, mert az 5w40-et nem ette. Kb. 5e km-enként 3dl, de nem mértem. A következő cserénél 5w40-es lesz benne. Ja, és mindig GM olajat használok, eddig nem volt bajom vele.
  5. Köszi a találgatásokat. Lehet, hogy elviszem majd hozzád egy "meghallgatásra". :lol: 155e km van benne, de lánc biztos nem lehet, mert azt kb. 5ezerrel ezelőtt cseréltem. 10w40 járna bele, de 5w40-nel eljártam és nem volt semmi gond. Aztán legutóbbi olajcserénél ahol vásároltam (Bárdy) nem volt csak 5w30, és az eladó csóka azt mondta, hogy nem sok különbség van legalábbis viszkozitásban az 5w40-eshez képest.
  6. Kb. 10 ezerrel ezelőtt, 5w30 van benne. A hidrotőke az csattogna nem? Mármint a szelepek... Ez tisztára olyan hang, mintha turbós lenne, csak alapjáraton is van ez a hang. :lol:
  7. Erre van valakinek ötlete? :lol:
  8. Ja, nekem is a feleségem nevezte el. Az ezelőtti Skoda 120-as (Isten nyugosztalja :lol: )Dezső volt. Viszont hogy ne legyen felhőtlen az örömöm most előjött egy ciripelő jellegű hang ami a fordulatszám emelkedésével hangosodik. :lol: Olyan mintha turbó lenne a Corsámban :D Szóval szerintetek mi lehet? Szerintem vagy vízpumpa vagy generátor ékszíjtárcsa vagy szíjfeszítő görgő... Úgy láttam vizet nem fogyaszt, szal remélem nem vízpumpa.
  9. Csá! Megint megy a Corsám mint állat! :lol: :( Ezer hála és köszönet Mc-eleknek a diagért meg az akciós árú alkatrészekért! :D Volt egy lambda és egy légtömegmérő cserélve, és most híre-hamva a 110-120-körüli megtorpanásnak, meg a motor is csendesebb lett. Szóval ahhoz képest, hogy 3 hónapig vagy 4-szer vittem szagszervízbe, oszt nem tutták memmondani hogy mi lehet, ez kész csoda. Már majdnem feladtam, és letoltam szegény Benőt (ez a neve a kicsi kocsinak :lol: ) az árokba...
  10. Elkelt? Mennyiért? Tudod mondtam, hogy enyimet mennyié számítanák be.
  11. Talán ha először is használtad volna a válasz gombot, akkor nem kérdezek vissza... A vitatkozást meg hagyjuk, mert szerintem jogos volt. Mc-elek csinált nekem egy diag-ot (hatalmas respect érte :rolleyes: ), és úgy néz ki hogy lambdaszonda, de majd csere után kiderül, tehát a jövő héten.
  12. Pont ezt teszem: holnap találkozok Mc-elek-kel.
  13. Na még egy ilyen okosat mondassz és inkább ignorálom. Képzeld kb. 5* kérdeztem itt a fórumon, hogy mi lehet a gondja, és 3* volt szakszervízben ahol nem tudták megmondani! De ezt itt is írtam, mármint, hogy szakszervíz kizárt egy csomó mindent, de pontos okot nem tudott adni a tünetekre. Marha sz*r lehet, hogy ennyi verdád van. Én is pont azért vettem ezt a Corsát ezzel a motorral, mert alacsony a fenntartási költsége, ennél alacsonyabb már szinte nem is lehetne. Legalacsonyabb kötelező kategória, legalacsonyabb teljesítmény adó... És csakhogy tudd: az autón mindent azonnal cserélni szoktam a legapróbb zörejre, tehát nincs elhanyagolva.
  14. Légyszi vegyél vissza! Nem száguldozni akarok, csak azt akarom hogy annyit tudjon az autó, amennyit tudott mikor még egészséges volt. Pályán mentem vele 160-at óra szerint, gyári végs.: 155. Most van valami kehe, és ezért nem megy fel 120 felé csak ritkán. Ha ennyi pénzed van, akkor miért egy B Corsá-d van?? :rolleyes:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.