
aggressor
Fórumlakó-
Hozzászólások
21 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Hjadúnánás
aggressor's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
nekem úgy tűnik annak csak annyi a szerepe, hogy mikor megy a motor kinyit és az innyektorból a párát vagy üzemanyagot vezeti le a lökhárító alatti tartájba. mert értelmét nem sokat látom neki, de nagyon betudott kavarni...
-
van egy vákumszelep amire a fékrásegítő vákumcsövére van kötve. a szeleppől egy cső az injektorhoz és egy másik a dobalávezető csőre van kötve. állitólak tank levegőztető szelep. tudja valaki mi annak a szelepnek a lényege.
-
akkor nekem miért nem vetemedett? csináltass egy résveszteség mérést egy opel szervízben, benzines motornál.. mikor tanuló voltam 3 évig csak motorokat újítottam egyszer nem síkoltattuk. ha megfizeted csinálnak neked mindent csak győzd fizetni.. még adagolót is mérnek neked benzinesnél.
-
kérdezd meg egy opel szakszervízben... csak lestek mikor résveszteséget akartam méretni a benzinesnél... ha vetemedve van akkor kifúj a hengerfejnél.. ha nem fúj ki akkor nincs vetemedvesemmi értelme síkoltatni... arra nagyon kell figyelni milyen sorerendben lazítod és húzod meg a csavarokat és nem lesz gond, és a nyomatékerőre.
-
tényleg mechanikai dolog volt a bűnös. mivel a 4-edik henger vacakolt.... onnan megy a vákum a fékrásegítőhöz. és azon a csövön amin a vákum megy van két kisseb cső ami leágazik. és az egyik egy szelephez vezetett ami szelelt. állítólag az a tankkal van összeköttetésben. kompressziót mérettem. 130 ezer km van az autóban 13-13,2 volt aaz eredmény. az rossz műanyag szelep meg 8 ezerbe kerülne, pálmatexel körbe ragasztottam ott szelelt a széén.
-
én már láttam olyat, hogy totál szorult a hidrotőke, csattogott piszkosul. olajcser megjavítottta. persze előtte motoröblítővel megjáraták a motort. kátrány lerakádás miatt csattogott. meg lehet csak egy rossz a sok közül. de tudod akkor hengerfejtömítést is cserélni kell.
-
igen nem remeg be a motor... nagy gáznál veszem le mina a három kábelt... most lettek a szelepek cserélve zsír újjak. kb. 8 óra alatt sem ment le a hígító amivel ellenőríztük jól zárnak e rugó nélkül. úgy ahogy mondod hüppög a kipufogó. új a kábel. új az elosztó, új a rotor.
-
megméretem!csak, hogy most volt szétszedve a motor új szelepek tutin becsiszolva. hengeren semmi nem látszik. dugókat ugyan nem húztuk ki. 130000km-nél nem szabadna a hengernél elengedni a kompressziót. me tényleg nagyon szép álapotban voltak a hengerek. dugattyú is pont annyit mozgot a 4-ik hengerben mint a többiben. és az autónál nem lehet észre venni menetközben, hogy gond lenne jól megy nem fogyaszt többet mint fogyassztott. de méretek egy komressziót mostmár. meg ezt csinálja már kb. egy éve nekem fel sem tünt csak az, hogy a kipufogónak olyan érdekes lett a hangaja co-n mondta a szerelő nem megy valamelyik henger. azt mondta a lambda szondánál volt egy kis eltérés.
-
alapjráton észrevehető, hogy kapkod a 4-dik henger, ha leveszem a gyertyapipát semmi nem történik mintha csak le sem vettem volna. kiprópáltam a másik háromról levettem egyszerre a pipát csak a 4-diken hagytam rajta és ment nagygázzal. ugyan egyszer a második is lebukott... most cseréltük ki a szelepeket. egy sem volt beégve. a második henger kipufogószelepe kormos volt. és valamelyik henger szívó szelepe szimeringes. kompressziót nem mértünk. a hengerek falán még látszi a gyári megmunkálás kopás szinte nulla a hengereknél.gyűrű sincs leregesva. már a gyújtótrafót is meg néztem az is jó meg az a lapka is ami alatta van. az agya betud kavarni a gyújtásnak?
-
új gyertyák, szelepek kicserélve, gyújtókábel kicseréve, rotor, elosztófedél kicserélve... egy henger nem megy még mindig alapjáraton... gyújtótrafó alatt van valami lapos dolog mi lehet az? x14nz-nél..