Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Nándi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    60

Nándi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nándi

    Motor

    Köszönöm részletes válaszod! Kipróbálom majd hol kapcsol a venti. Lehet, hogy igazad van és ez teljesen normális dolog. Csak eddig még nem láttam ilyet, ezért furcsállom. Előző kocsimnál elérte az üzemi hőfokot és ott meg sem mozdult. Most meg zavar, hogy kétpercenként irányt vált a mutató.. Ha 95felett kapcsol a venti, semmi bajom vele, de ha mindig az nyomja vissza 90re, az gondolom mégsem egészséges. De majd kiderül hétvégén..
  2. Nándi

    Motor

    Mondták már nekem is többen, hogy normális így az alapjárat, én mégsem tartom annak. Az előző autóm sosem csinálta (szamara). Hétvégén nekiállok az ékszíjjnak, kiderül mi a gond! Tegnap utánakérdeztem a vízhőfokos sztorinak, azt mondták, 92 foknál kapcsol a ventillátor. Namost nekem 90ről 95re megy fel majd vissza 90re és ez folyamatos. LEhet, hogy túlmelegszik és a ventillátor hűti vissza? Levegős lenne? HOgy tudom menet közben ellenőrizni, hogy mikor kapcsol a venti? Arra gondoltam, kiiktatom a rendszerből és megnézem visszahűlik-e vagy felforr!
  3. Nándi

    Motor

    Sajnos melegen is csinálja! Az eddigi kb. 400km-en mindig. Igazából nem zavarna a dolog, csak ugye a fogyasztás.. Lenne egy másik kérdésem is: mennyi a normál üzemi hőmérséklet? Hol kapcsol a ventillátor? Ma reggel észleltem ugyanis egy kis autópályázás után , hogy állandó sebesség mellett szinte folyamatosan ingadozik a motorhőfok, eléri a 90-es feletti vonalat, majd vissza 90re és így tovább..
  4. Nándi

    Motor

    Az alapjárat addig magas amíg állóra nem fékezem az autót. Csak ez után esik vissza. Egyébként is visszaesik, csak nem a normál értékre. A sípolás remélem elmúlik egy kis szíjlazítástól..
  5. Nándi

    Motor

    Köszönöm gyors válaszotokat! Nem klímás a gép, sima fapados, tehát ha üresbe teszem, elvileg nincs terhelés.. Még a világítás lekapcsolása sem segített. Miféle az a műanyag lemez amit a generátor alá tettél? HOva is pontosan? Nem lehet, hogy az új ékszíj vagy bordásszíj okozza a sivítást? A szíjcserék előtt nem volt semmi hangja!
  6. Nándi

    Motor

    Sziasztok! Egy hete vettem meg első Astrámat, azóta vagyok olvasója a fórumnak. 1997-es 1.4I 8V. Lenne pár kérdésem amiben tanácsotokat kérném: Néhány napja észrevettem, hogy menet közben ha kidobom üresbe, vagy kinyomom a kuplungot, a fordulatszám nem esik vissza teljesen alapjáratra, 1300 körül áll be. Ha megállok, visszaáll a normál alapjárat. Nem tudom ez hiba-e vagy ilyen gyárilag, mindenesetre az előző autómnál ez a jelenség nem fordult elő, ezért furcsállom. A másik kérdésem: vétel után kicseréltettem a vezérmű ill. ékszíjjat és kb. 50 km után éles sivítás hallatszott a generátor felől. Ez azóta állandósult, hidegen melegen fordulatszámtól függően hallható. Előre is köszönöm segítségéteket! Üdv: Nándi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.