
juhaszgabor77
Fórumlakó-
Hozzászólások
30 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Nagykanizsa
juhaszgabor77's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Úgy néz ki, az aksi halt meg, sajnos. Most, ha holnap veszek új akkumulátort, nem kell attól tartanom, hogy azzal is így járok? Főleg, ha a magnó hibája okozta a aksim halálát? -
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Köszi a segítségeket! Most egy kölcsönkért töltővel próbálkozom, hátha... -
Na! Kicseréltem az aksimat a szüleimével és azzal indult! Igazad volt Levi, hálás köszönet neked! Most az a kérdés, hogy meghalt-e teljesen az aksim, vagy még menthető!? sajnálnám, 3 éves Bosch Silver... Viszont ezek szerint a rádiót ki kell vetetnem!:(
-
Köszi a gyors választ, de szerintem nem ez lesz a gond. Cd-van bent, de a rádió szólt. Az aksit töltöttem, szerelőm megnézte az egészet, szerinte sem az akkuval van a gond! Csinált égővel tesztet, indítózáskor kicsit elhalványúlt, de azért világított. Véleménye szerint az önindítóval lesz a gebasz. Nekem csak az a furcsa, hogy az önindító részéről semmi előzménye nem volt a dolgoknak! Azt hiszem, marad az elektromos szaki. Csak örültem volna, ha nem kellett volna kilométereket vontatni, keresztűl a városon... Valahol olvastam, hogy a T14XEP motorkódú H Astráknak gyenge a motorvezérlőjük, kerülni kell a bikázást és a betolást! Kicsit félek tőle, de azt hiszem, azért megpróbáljuk majd a belökést! Köszi azért a tippet, jó lesz erre is odafigyelnem! Ez egyébkánt a sima CD30-ra és a CD30MP-re is vonatkozik? Köszi!
-
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Tegnap este nem indult az autóm. Astra H Z14XEP. Ráadtam a gyújtást és csak kattogást halottam, de még csak nem is indítózott! Kivettem az aksit, egész éjjel töltöttem, hátha. Reggel visszatettem az aksit, a jelneség ugyan az. Ami érdekes, hogy tegnap este vettem észre, hogy világít a kijelző az autóban. Megnéztem és szólt a rádió, holott a gyújtás levételekor automatikusan kikapcsol! Feleségem szerint máskor is csinált már nála ilyet, hogy önállósodott a rádió! Régebben csinált olyant is, hogy immobilizer hibát jelzett indításkor. Majd újabb próbálkozásnál rendesen indult! Ezen tünetek alapján én CIM modulra gyanakszom, persze mivel nem nagyon értek hozzá, csak tipp a részemről! Van esetleg valakinek elképzelése arról, hogy mi lehet a probléma az autóval? Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Sziasztok! Köszönöm a gyors válaszokat! Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy az MP3-as CD30 működik az alap kétsoros (TID) kijelzővel is, vagy csak a háromsorosokkal (BID,GID)? Mert, bár szeretnék 3 soros kijelzőt is, most egyenlőre csak az MP3-at, de jól járok, ha azt meg nem tudom addig használni, amíg nem lesz háromsoros kijelzőm!? Köszi előre is!
-
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki milyennek találja a gyári CD30 MP3 fejegységet? Milyen a hangja? Nem válogat az írott cd-k között? Eléggé "vájtfülü" vagyok, ezért érdekelne. Most egy Pioneer fejegységem van, de az átalakító keret is (meg maga a rádió környéke, vezetékek) is eléggé zörög rossz úton. Ráadásul macerás mindig bevinni-kihozni az előlapot, ezért is jobb lenne a gyári! Persze csak ha elfogadhatóan szól! Előre is köszi! Ha esetleg valaki tud ilyen eladó fejegységet, kérem szóljón! Ja, és BID kijelző is érdekelne! Köszi!
-
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Hello! Tavaly nyáron nekem is ez volt a hibakódom rendszeresen, és a trafósor csere oldotta meg a problémámat. (z14xep) A szerelő több dologra is gyanakodott, de végül ez lett a baja. Próbálj meg keresni ismerőst, akinek ugyanilyen motokódú autója van, és cseréljétek ki egy kis időre a trafósorokat. Úgyis hamar kiderül, hogy azzal jó, vagy nem. Ha erre nincs mód, olyan helyen próbálj meg venni ÚJ trafósort, ahol esetleg van kipróbálási lehetőség. Nekem is azt mondták,ha nem az a gondja, akkor nem kell megvennem, hanem keresik tovább a hibát. Igaz, így drágább volt, mert én tudtam volna olcsóbban, de inkább arra mentem, hogy visszavegyék, ha nem az a baja. Egyébként az én autómban akkor kb. 75000 km volt, de több mint fél évet állt az autó, mielőtt megvettem (a szerelő szerint ez nem tesz jót ennek a cuccnak). Egyébként szerintem a 30-35ezer jó ár (főleg, ha van lehetőség a próbára). Bontottal szerintem ne is próbálkozz. -
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Köszi a választ! És mennyi lehet idôben a csereperiódus? Mert az én kocsimban csak 83000 km van, de már 6 éves lesz. Gondolom ez sem mindegy!? Üdv, G -
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Köszi a gyors választ, Levi! Most sem tudom, mit évő legyek. Tudom, hogy az a biztos, ha ki van cserélve. De ehhez a rohadék opelhez meglehetősen drága a vízpumpa. Ráadásul most jár le a műszakim is + teljesítmény adó fizetés is lesz. Egy kicsit még várok vele. Az autóban 83000 km van, de 6 éves. A km valószínüleg valós (bár a mai világban...). Vezérműláncot egyébként már kellett cserélnem. És ez az Opel szégyene! Egy BMW-ben a lánc kibír 500ekm-t, ezekben meg 70e-nél cserélni kell (és nem csak nekem, hanem a fórum szerint szinte mindenkinek)! VICC! És nem is olcsó! Ilyen dolgok miatt is csalódás nekem az Opel, többet biztosan nem vennék! Bocsi, hogy lehúztam a márkát, de sajnos ez a keserű tapasztalatom! Üdv, G -
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
z És az mennyi km-nél esedékes? Köszi -
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
juhaszgabor77 replied to forumadmin's topic in Astra H
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az astra h-ámban (z14xep motoros) mikor kell vízpumpát cserélni és kb. mennibe kerül mindez? Köszi! Üdv, G -
Sziasztok! Segítsetek, ha tudtok! A következő a nagy gondom:Astra H-mon nem tudom kapcsolni a tolató fokozatot. A probléma oka: a váltógombon lévő gombot (amit be kell nyomni a tolató fokozat kapcsolásához) és a modul(ami ilyenkor felemelkedik és lehetővé teszi a "r" kapcsolását) közötti összekötő MŰANYAG(!) "rudazat" eltört! Javítani szerintem nem lehet. Opeléknál csak váltógombbal, bőr-szoknyával, rudazattal, kulisszával együtt kompletten lehet megvenni, horrorisztikus áron!Tudtok esetleg bontót, vagy olcsóbb forrást, ahol esetleg a "cullangok" nélkül, csak a kiemelő villát, vagy az egészet, de olcsón meg tudnám venni? A kocsi: Astra H Z14XEP, 2005. ötajtós. Ha tudtok, segítsetek! Köszi! Üdv, Gábor
-
Ok, köszi! Üdv, G
-
Sziasztok! Tudna segíteni nekem valaki kesztyűtartó témában? Az vele a bajom, hogy amikor kinyitom az ajtaját, az oldalsó rögzitő fülek nagyon lassan jönnek ki vissza, ergo, csak sokára tudom visszacsukni az ajtót! Szerintem a zár mechanikája fáradhatott el, de nem tudom, hogyan lehetne szétszedni az ajtót, hogy hozzáférjek a zárhoz! Találkozott már valaki hasonlóval, Szét lehet szedni a zárat, vagy kompletten cserélni kell a kesztyűtartót, Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv, Gábor