
THT
Fórumlakó-
Hozzászólások
37 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Érd
THT's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hello! Tegnap tettem fel 2 képet egy X16SZ vezérlésének szíjkerekeiről, amire nem jött válasz. A jó hír, hogy a kérdés tárgytalan, az autót be tudtam indítani nagy nehezen. Tehát a képeken látható állapot jó :) Mára is van azonban kérdésem. Ha már ott voltam végigmértem a hengerekben a végnyomásokat, mert az autó nagyon eszi az olajat ezért ráfogtuk, hogy kopott a motor, ki kell dobni. Azonban meglepetésemre mindegyik henger 14-14,5 bar közötti végnyomást produkált. Ez szerintem nem anyira rossz érték.. Az olaj viszont fogy belőle. Egy szerelő azt mondja, hogy szelepszár szimmeringek mellett ennyi olaj biztosan nem megy el. kb. 400Km/Liter :) Na most akkor mi lehet ezzel a motorral? Lehet az, hogy csak azért van ekkora végnyomás, mert a hengerfalakon maradó olaj tömít?
-
Helló forum! Megint nem indul az autóm :) 94es X16SZ astra F Kérdésem, hogy a képeken látható jelek alapján kijelenthető-e, hogy a vezérlés jól áll, illetve ha nem, akkor mi módon tudok róla megbizonyosodni anélkül, hogy le kellene szednem a főtengely szíjtárcsat? A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Köszi!
-
Szint szóról szóra ezt mondta a szerelő. Nem akarok belefolyni egy soha véget nem érő alkatrész csereberélésbe.... Ha esetleg tud valaki tuti jó X16SZ-t , vagy megbízható beszerzési forrást jelezze :)
-
Nagyon eszi az olajat. Ezt úgy kell érteni, hogy kb 1L/500Km. Erre nekem egy Opel-ekre szakosodott szerelő azt mondta, hogy ennyi már nem megy el szelepszár szimmeringek mellett, tehát jó esély van rá, hogy a motor olyan mértékben kopott, hogy nem célszerű felújtani. Ezért vagy csere, vagy az egész autó megy a levesbe. Mondjuk ez azért lenne kár, mert 1 hónapja műszakizott, és sokat nem használjuk, 2-3 ezret megy évente.
-
Üdv! Sikerült beindítani a járgányt. Az nem derült ki, hogy miért nem indult, mert azóta is pöccre indul hidegen melegen. Végül úgy indult el, hogy padlógázon kellett köszörülni vagy fél percig... Na mindegy, sokáig már úgysem szolgál ez a motor :S Köszi mindenkinek az ötleteket, meg az infókat!
-
Nem bántottam a kulcsot, és benzin, meg szikra is van. Csak gondolom valamiből nincs elég. Valami hideg üzemi +spricni nincs ezekben? Vagy minek kell még meglenni indításhoz? Egyet egyet röffen néha, de nem indul.
-
Kábelek tuti jók nem nagyon lehet azt összecserélni, mielőtt hozzányúltam ,meg ment. A fekete kockán meg nem piszkáltam a kábeleket. Az biztos, hogy valami nem kóser. Egyszer már csinált hasonlót kb 2 éve, csak akkor a riasztó miatt állt le. Úgy tudtam csak beindítani, hogy a folyószelepre rálöttyintettem kannából egy adag benzint... Azóta nem volt indítási probléma vele. Mindenesetre köszi a válaszokat! Az órának hogy érdemes nekiállni? van valami tipikus probléma?
-
Azt gondoltam, hogy esetleg felakad az EGR, és amiatt áll le. Ezért tettem alá aluból egy lemezt, ha fel is akad, ne kapjon kipugázt mikor nem muszáj. De ez nem változtatott a leállás problémáján, de az autó indult, működött. Most viszont be sem indul. A kábeleket nem cseréltem fel, mert adott hosszúságúak ráadásul 1esével csináltam a cserét.
-
Szia mindenki! 94es X16SZ motoros Astrával szivok. Először azt csinálta, hogy menet közben, ha alapjárati üzemre lett volna szükség (piros lámpa, stop tábla) leállt a motor. Azonnal indult, és alapjáraton hibátlanul járt bármeddig, üresben forgatva is visszaállt alapjáratra, nem állt le, viszont ha mozgott az autó, akkor szinte minden megállásnál amikor motorfék után kinyomtam a kuplungot, leállt. A hiba megjelenésével egy időben elromlott a Km-óra is. Nem tudom van-e összefüggés. EGR-t kipucoltam, nem lett jó, "lefalaztam" nem lett jó. Cseréltem gyertyákat, azóta viszont nem indul az autó. Visszatettem az eredeti gyertyákat, nem indul. Injektor spriccel, szikra mind a 4 gyertyán van, vezérlés szemre OK. Valakinek valami ötlete van esetleg? Hibakódot olvasni még nem volt alkalmam.
-
Üdv Urak! Nagy öröm ért ma, beindult az Astra :rolleyes:))) Végülis nem a riasztó volt a gond, illetve eleinte igen, de az csak az indítómotort nem engedtte forogni, azt a részét kikötöttem. Vettem bele új gyertyákat, azzal sem akart beindulni, levettem az injektorház fedelét, nyomta a benzint.. nem ez volt a gond. A pillangószelep alatt viszont állt a víz.... Na öntöttem a pillangóra benzint kannából, aztán addig indítóztam míg beindult... kb 30 másodperc volt.. de olyan hangok meg füst közepette, mint a régi csillagmotoros repülők :D De azóta pöccre indul, sokkal szebben jár mint eddig, nyomatékosabbnak is tünik, nem fulladozik ha pl alapjáraton, csak kuplunggal tolatok. Eddig ezt nem lehetett. Szóval most új akksi, új gyertyák, tiszta EGR. minden szép és jó, az akksin viszont 14.1 V-ot mérek alapjáraton, és gázra is. nem 14.4 nek kéne lennie? Mégegyszer köszi a sok jótanácsot, meg agyalást, ötleteket. Valszeg annyi történt, hogy vlami nagyon szar vizes benzint sikerült tankolni.
- 36.168 válasz
-
áhh.. Köszi, ezt a módszert szoktuk alkalmazni melóban a gépeken, mikor valami leállás után pár funkció nem éled fel :rolleyes: megpróbálom.
- 36.168 válasz
-
Na kiszedttem a gyertyákat.. szarok, de eddig is ezzel ment... azért holnap veszek újat. Szikra van. igaz csak egy hengernél néztem, de ha nem lenne akkor ott sem lenne. Benzin is van, azt abbol gondolom hogy már fáj a fejem a szagától, meg hogy a gyertyák is úsztak benne. gyertya nélkül indítóztam párszor, fújta ki benzint... Összeraktam, nem indul. Ezek szerint nem az immo. Az EGR-t pedig nem rakhattam rosszul össze, 2 csavar meg egy tömítés... ráadásul az már le is van zárva.... csak nem az a gond. néztem körülötte is hogy nem e barmoltam szét valamit, de nem látok semmi gyanusat....
- 36.168 válasz
-
A riaztó tápot sem kap, meg testet sem most épp.. Elképzelehtő hogy be van még kötve valahová, de nem tartom valószínűnek. Ráadásul tegnap még beindult úgy, hogy a riasztó olyan állapotban volt mint most, illetve ha járt a motor, és a riasztóról levettem tápot, vagy foldet, nem állt le. Annyi van ráírva, hogy Learn and Roll.. soha nem hallottam róla.
- 36.168 válasz