Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

andrej84

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

andrej84's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. andrej84

    Motor

    Igen láttam, ezért olvasgattam ott :huh: Jövő hétvégéig nem leszek itthon, de akkor időt kerítek rá és utána járok a dolognak. Köszi a tanácsokat. Az eredményt megírom.
  2. andrej84

    Motor

    Köszi, ezt a hibakód kivillogtatást fogom elsőre kipróbálni. Beleolvastam az AGR-es fórumba, gyanús nekem a dolog... Amint van fejlemény, megírom mi lett a végeredmény.
  3. andrej84

    Motor

    Sziasztok! Új Astrás vagyok, kb. 3 hónapja vettem egy 1997. végi 1.6-os ecotec motors Astrát. Az autóban 170 000 km volt, távoli ismerős tanár embertől vettük, valószínűleg nem vert át. Már az első időkben is jelentkezett egy olyan probléma, hogy indítás (gázadás nélkül) után az alapjárat nehezen állt be. Kb 10 mp-ig ingázott a mutató ~700-1500 között mire felvett egy állandó értéket. Amennyiben gázt adtam, felpörgettem óvatosan közben, akkor 2000-re állt be és menet közben nem volt hajlandó ez csökkenni. Türelmes újraindítás után felvette a normál fordulatot és látszólag rendben működött. Az indítási procedúrát betartva úgy tűnt, hogy nem lesz probléma, azonban egyszer kb. 70 km megtétele után pont üresbe tettem a váltót gurulás közben, mikor kigyulladta a motorvezérlés narancssárga lámpája a motor pedig leállt. A motort nehezen, csak gázfröccsel tudtam újraindítani, ezután azonban beállt a normál fordulatszámra. A motorvezérlés lámpa azóta többször is kigyulladt már, motorleállást nem mindig okoz ugyan, azonban egyszer volt rá példa, hogy egy leállás után egyszerűen elment a kormányszervó (ez mondjuk még érthető a motorleállás miatt). A tegnapi napon megesett velem, hogy kigyulladt a narancssárga lámpa, ezen kívül azonban semmi probléma nem mutatkozott, így megtettem a hazáig hátralevő 1 km-t. Miután hazaértem az autó pihent 20 percet, mikor el kellett ugranom valahova. Normálisan elindult, azonban az első kereszteződésben a fordulatszám az alapjárati szinttől egyre elkezdett esni és megállt a motor. Újraindítás, félreállás, leállítás. Újra elindítottam és vártam mi lesz. Felvette a normál fordulatszámot, aztán kb 200-asával elkezdett esni a fordulat úgy, hogy a mutató közben kicsit mindig visszaugrott. A vége leállás. Párszor még ezt eljátszottuk, a vége az lett, hogy úgy gurultam haza, hogy nem engedtem leeseni a fordulatot. Pár órával később próbáltuk, mentünk vele 10-15km-t, semmi probléma nem jelentkezett. Tudnátok segíteni abban, hogy mi a probléma? Tapasztalt már valaki hasonlót? Az autót napi szinten nem használom, van, hogy 1 hétig áll, de nem értem, hogy, ha induláskor látszólag tünetmentes, akkor mi okozhatja ezeket a lámpa kigyulladásokat. Az sem normális, hogy az alapjárati fordulatszámot ennyire nehezen veszi fel. Lehet, hogy lambda probléma? Előre is köszönöm, Andrej
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.