-
Hozzászólások
27 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Veszprém
András1980's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Helló! Ha 80 lovas motor van benne, akkor kb 100 lovas lenne és kapnál még kb. + 50 Nm nyomatékot. Szerintem ez az, ami sima chippel megoldható. Tudok Neked javasolni vkit, aki ezzel foglalkozik és megbízható. Ha érdekel írj privátban és megadom az elérhetőségét. Szia
-
Veszprémben tudok ajánlani. Ha érdekel, írj és megadom a számát.
-
Értem. A 9 gombos lejátszok esetében hangzásban egy mp3 és sima lejátszó között van küldönbség? Vagy egyforma és az egyik annyival több, hogy mp3-as.
-
Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy a 2007-től gyártott (grundig v. delphi) cd30 és cd30 mp3 között, az mp3 lejátszási képességen kívül van-e különbség. Arra gondolok, hogy az mp3-as jobb teljesítményű, szebben szól, vagy teljesen ugyanaz a hangzás. Illetve azonos gyártmányú készülék esetén az előlapok és a nagy tekerőgomb körül a négy nagy gomb cserélhetőek-e, hogy igazodjon a középkonzol színéhez. Akinek van tapasztalata, kérem írjon. Köszi
-
Köszi a gyors választ. Az a 2%, az semmi. A felső fordulatszám tartományban, mikor igazán akarsz menni, nem gyengébb, nincs ilyen érzésed? Klíma használata nem fogja meg jobban gázüzemben, mint benzin esetén? Azért kérdezem ennyire, mert ezeknél az 1.4 és 1.6 motoroknál azért minden lóerő "ajándék". És tartok tőle, hogy a beszerelés után lagymatag, rugalmatlan és lusta autóm legyen, mert azt nagyon bánnám. De megnyugtató a véleményertek, hogy nincsen észrevehtő különbség.
-
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy akinek bent van már a gázrendszere, érez-e vmi teljesítménycsökkenést. Igaz-e, hogy kisebb teljesítményű lesz az autó? Magasabb vagy alacsonyabb fordulaton is jelentkezik-e? Vagy ez beállítás kérdése, és akár ua. teljesítményű is lehet az autó, ill. ha van is különbség nem észrevehető.
-
Szia! Visszaolvashatod a vélményeket, de egyértelmű választ úgy sem fogsz kapni rá. Itt is és más fórumokon is olvasni lehet arról, hogy az opel motorjához is ajánlják (z16xer, z18xer, a16xer). Sok fórumtársnak van már ezekkel a motorokkal a felsőkenő nélkül gázrendszere és hiba - motorprobléma - nélkül futja már a sokezredik kilóméterét. A rendszer elvileg magas terhelés esetén nyújtana kiegészítő védelmet a fokozottan igénybe vett szelepeknek és szelepfészkeknek. Bármikor beszerelhető akár utólag is. Én kérni fogom és csak a mechanikus adagolásút, de szerencsére ahová én viszem az autót ott csak 15eFt. Ennyit megér, és nyugodtabb leszek. Ekkora értékű autónál ez nem lehet tétel szerintem.
-
Persze, csak az egy kis kép. Itt azért mutatósabb!
-
Tisztelt Fórumtársak! Én is megosztom Veletek a chippes tapasztalataimat. Nekem egy H Astrám van z16xer motorral. A német MTB Fahrzeugtechnik hazai képviselője chippelte meg az autómat phase1 progival. Senki más nem tudta akkor vállalni és szerintem most is nagyon kevesek képesek erre valójában, főleg úgy, hogy vmi érezhető eredmény is legyen belőle. Maga a művelet pár perc volt, program kiolvasás, átküldés emailben és kb. fél óra múlva mehettem az új program feltöltéséért. Az autóval töltött idő szinte pár perc volt, és minden az obd csatlakozón keresztül. Kb. 5 hónap tapasztalata és jó pár ezer km van a lábamban a chippelés óta, és elmondhatom, hogy tökéletesen működik minden. Egy dolog viszont fontos, hogy csodát nem kell várni tőle! Mikor meglett, többet vártam, de aztán higgadtan átgondolva rájöttem, hogy egy szívó 1.6-os motortól nem lehet elvárni, hogy egy programcsere után hátbavágós érzéssel süvítsen. Az autó valóban erősebb ez tény. Az eredeti állapothoz képest jóval harapósabb, nyomatékosabb, és magasabb fordulaton is könnyebben lepörög. A max. fordulat maradt az eredeti érték körül, nem tolták el, és ez szerintem mindenképp pozitív. Nem mérettem teljesítményt sem előtte, sem utána, de a teljesítménye kb. 125 LE lehet és a max. nyomaték kb. 170 Nm az eredeti 115LE/155Nm helyett, gyakorlatilag lett egy 1.8-as motorom. Szerintem kb. az EDS Phase1 progival lehet partiban, de nincs fordulatszámhatár eltolás, ergo nem gyilkolom meg a motorom. Kedvező dolog még, hogy azonos használat mellett a fogyasztás csökken. Nálam 100km-en ez kb. 3-6dl lett. És további érdekesség, hogy a fedcomphoz képest –ami eddig nem így volt – a tankolásoknál mindig kedvezőbb értékeket kapok. Mindig teletankolom kettő kattanásig, így szerintem valós számokat számolok ki, de a szgép által mértnél kevesebb. Sokat figyeltem az autót, autópályán pl. 140-es tempó körül az én autóm 4000-et forog, kb a nyomatékmaximumon. A fogyasztásom ebben a tartományban is jóval kevesebb. A klímát kevésbé érzi meg az autó. Egyszóval pozítív a legtöbb tapasztalatom. Megérte és újra meg is csináltatnám. Azért írtam, hogy a legtöbb pozítív, mert egy negatív tulajdonsága is van. Min. 98-as benzin kell bele, hogy hozza az új program azt amit várunk tőle. Hogy drágább ez a fajta benzin nem igazán gond, mert a fogyin visszajön. Mindenki számolhat, kb ugyanarra fog jutni. A gond az, hogy benzinkút van kevesebb, ami kínál ilyen üzemanyagot. Bár nekem szerencsém van itt Veszprémben a Lukoillal. Más módosítás nincs az autón. Nem mértem vele 0-100-as gyorsulást, ez szerintem egy kész kínzás az autónak. Lendületesen, dinamikusan használom és érezhetően jobb. Ajánlom bárkinek. Ha kell a srác elérhetősége vkinek, írjon és elküldöm.
-
Kösz. Írtam is nekik egy emailt. Valamiért nekem is a Landi a szimpatikusabb, bár meg nem tudom mondani miért. Viszont akkor kérdezem a többi fórumtársat, hogy vkinek Astra h (z16xer) Zavoli rsz-rel van-e tapasztalata? Írjon nekem, köszi
-
Köszi az infókat. Fogom sűrűn olvasni ezt az oldalt az előző 86 oldalnyi tartalommal is, hiszen döntés előtt állok. Az általm leírt rendszerek között mi a különbség? Erről tudsz vmit: Konkrétan Zavolit ajánlottak, az jobb, rosszabb mint a Landi? Vagy olyan kérdés mint a VW vagy Opel "dilemma"?
-
Olvastam, nem keveset. De nincs egyértelmű válasz a felső kenő rsz-re. Neked, ha jól tudom a Landi rsz van. Az autó menetteljesítményei hogyan változtak, gyengébb lett vmivel? A bc (gondolom van), milyen adatokat ír ki gázüzem mellett? Pill. fogyazstás, átlag, tudja kezelni?
-
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Gázszett beszereltetésén gondolkozom, de tartok tőle, hogy az autó motorjára káros lenne. (Opel Astra H, 1.6 benzin z16xer). Összevissza olvasni mindenfélét, hogy megégnek a szelepek, mert túl lágyak és nem bírják hosszútávon a gázüzemet. De talán elkerülhető ez, ha egy kiegészítő felsőkenő rendszert szerelnek be a gázszett mellé. Igaz-e? Kell ez, mert valóban lehetnek gondok? Kérem, írjon vki, akinek van már tapasztalata erről a motorról. Illetve melyik rendszer a legmegfelelőb ebbe az autóba (LandiR., Zavoli, AC Stag .. stb.)? Köszönöm.
-
Szerintem neki is 98 oktánszámú benzint kell hasznánia. Régebben mikor leveleztem az EDS-sel, azt írták, hogy bármelyik (95 vagy 98) üzemanyaggal használhatom, de a nagyob teljesítmény, különösen magasabb fordlaton csak a 98-nál jelentkezik.