
Gabesz84
Fórumlakó-
Hozzászólások
7 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Miskolc
Gabesz84's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hmm.Sajna a thermosztát jónak tűnik a kiegyenlítőből jövő csövek egyike melegszik csak nem mindkettő asszem ez így jó ugye?
-
Köszi szépen meg fogom nézetni ezeket is! Remélem még nem bombázták szét a motort. Mindenképp megmutatom az autóházban. Mégegyszer köszi :)
-
Köszi a tippeket! A lamdaszondát pár hónappal a vásárlást követően cseréltem ki új boschra pont a magas fogyasztás miatt illetve azt dobta hibakódként de a fogyasztás akkor is 10 maradt. Most bezzeg semmi hibakód csak hibát tömkelege. Nagy segítség lehet ez a hőérzékelő ez merre van a motortérben? Ez ugyanaz mint a hőgomba?Ami a víz hőmérsékletét méri vagy teljesen más? Köszi még egyszer :)
-
Sziasztok! Van egy elég furcsa problémám a corsámmal nevezzük X-aktának. A motorkód x14xe 2000-res évjárat tehát: Kb egy hónapja elkezdett először csak rángatni az autó főleg alacsonyabb fordulatszámokon olyan 2500ig. Nem sokkal később kb egy hétmúlva olyan jelenség lépett fel,hogy nagy gázd adva is Ő döntötte el mennyire akar menni szóval lepadlózáskor is nem nagyon volt kedve kilőni mintha teljesen mindegy lenne neki mennyire van lenyomva a gázpedál.Külön érdekessége ennek a problémának,hogy amíg megy az autómata szívató(pl reggel) addig teljesen jó a gázreakció (ilyenkor ugye több benyát kap...) A motor így eléggé rugalmatlanná vált kb 4000-től lehetett érezni ugyanazt az erőt amit előtte 3000-res fordulattól.Biztosan más is tapasztalja ,hogy ennél a motornál itt van egy határ (3000)innentől kilő mint egy golyó.De amikor nyomom a gázt szakaszosan meg-megindul mintha olyankor nem lenne semmi baj persze ezek csak másodpercekig tartanak. Mindehhez Zetorhoz hasonló hang társúl de ez teljesen esetleges.Tipikus 3 hengeres hang de menetközben ez is így ugrál,hogy néha 4 henger (ilyenkor indúl meg az autó is)néha meg 3. Soxor zetorhanggal is normálisan megy soxor normál motorhang melett sem. Ezekhez mióta a probléma fenn áll kis mértékben ingadozó alapjárat társul nem vészes de korábban mint a nyíl úgy állt a 750-en. Mióta megvettem kb egy éve leginkább csak városban 10 litert fogyaszt szóval katasztrófa de ugye tudjuk ,hogy pontatlan az óra. Amiket cseréltem: gyertyák;benzinszűrő;levegőszűrő; kipróbáltam új gyújtás kábelekkel régi trafóval csinálta; új trafó régi kábelekkel csinálta;új trafóval új kábelekkel csinálta. Meglepő módon az EGR szelep nem volt elkoszolódva sem az alapjárati motor amik ugye tipikus opel bajok. Olajszint normális nem habos. Hűtővíz teljesen esetlegesen fogy: van amikor 2 nap alatt kifolyik valahol ,mert tócsa van az autó alatt van amikor 2 hétig meg sem mozdul a szint.Dugtam bele papírt de nem lett olajos viszont benzinszagú a kiegyenlítő tartály. Rámértek az összes elektronika kütyüre ami benne van mind jó. Bennem kipufogó körüli hiba merült fel pl katalizátor vagy effélék de senki sem erősítette ezt meg. Most le akarják venni a hengerfejet arra hivatkozva,hogy másképp nem derül ki a hiba persze ekkor már hengerfejfelújítást és esedékes lenne csináltatni stb... (100ezer Ft) Valamiért olyan érzésem van,hogy kár ezért megbontani a motort mert nem fog megszünni az X-akta. Bocsánat ha hosszan írtam de már tanácstalan vagyok! Kérlek segítsetek pár tippel nekem köszönöm!
-
Jah még annyit,hogy honnan derül ki,hogy klímás-e az autó?Én úgy tudtam ,hogy nem de ma felvilágosított egy ismerősöm látva a motor teret,hogy szerinte ez klímás mert benne vannak a csövek stb alkatréészek csak valószínűleg ki van kötve.Ezt.hogyan lehet megállapítani?Vagy elképzelhető ,hogy a klíma nélküli típusok is klíma előkészítéssel jöttek ki a gyárból? Előre is köszi nektek!
-
Sziasztok kedves márkatársak :lol: Van egy B corsám. 2000-res évjárat X14Xe a motorkód.A gondom a következő: Alapjáraton eléggé kelepel a motor benne.De mindíg csak alapjáraton és hideg mocinál jobban hallható amint gázd adok abbahagyja illetve ahogy üresben esik vissza a fordulat és közelít az alapjárathoz egyre jobban hallani.Más gondom ezzel nincs pöccre indul gyorsul megy. A másik gondom pedig az,hogy eléggé sokat eszik városban olyan 9-10 liter között ezzel az lehet összefüggésben hogy picit furán hörög a kipufogó szintén alapjáraton.Mintha utógyújtás lenne vagy nem tudom.Ehhez még az társúl,hogy koromfekete a kipufogóvég belül. Ha hidrotőkés lenne akkor nem csak alapjáraton kelepelne azt hiszem. 175/65R14 es gumik alufelnivel vanak rajta de gondolom nem attól fogyaszt ennyit. Előre is köszi a válaszokat.
-
Sziasztok! Új vagyok még itt 3 hónapja van B corsám X14XE. 1,4 16V Azt szeretném megtudni ,hogy egy ilyen motor 100km\óránál mennyit forog? Nekem 3000 ret és 80-nál 2500 at de kissé soknak tűnik. Előre is köszi a válaszokat. Egyébként van itt valaki aki szívesen kicserélné a középkonzoli izzókat? Olvasva a fórumot nem merek egyedül belevágni.Nyilván nem szívességből kellene vállalni. Jah még egy kérdés. Ez a motor vezérműszíjas vagy vezérmű láncos? Csak mert vezértműszíjat cserélt a szerelő vízpumpát görgőket egyebeket és mintha lenne utalás itt,hogy talán láncos? Mert akkor ki kell ütnöm egy szerelőt a tornacipőjéből csak azért kérdezem :huh:)