Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Andrew1983

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Szombathely

Andrew1983's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és szeretnék rá konkrét választ kapni. 1.6 16V Astra G-ről van szó a külső-belső levegő keringetés csappantyúja nem működik valami jól. Megnéztem a motort és az működik! Ugyebár ez az ajtó egy tengelyen mozog ami két oldalról egy hosszú stift szerű műanyag tartja. A jobb oldalon benne van normálisan viszont a motor felölinél hiába nyomom be, kijár! Amikor vissza nyomom ezt a stiftet, beszerelem a motort és bekapcsolom, akkor elkezd bezáródni az ajtó. Mikor bezáródott a motor tovább akar forogni olyan erősen, hogy kijár a stift és utána folyamatosan forog néha-néha az ajtót megmozgatva. A motor tengelyének a vége úgy néz ki, mint egy plussz jel "+" . Ha vissza szerelem a motort, akkor a stift vége és a tengely vége között van egy pár mm távolság tehát jobban rá lehetne tolni a tengelyt, viszont a motor már a felfogató helyen fekszik. Arra gondolok, hogy ezt a pár mm-t gyárilag nem egy hézagoló műanyag gyűrűvel oldották meg!?????? Az a baj, hogy ez a pár mm elég ahhoz, hogy kicsusszon egy picit a stift és máris csapkolódik az ajtó. Végülis arra lennék kiváncsi, hogy miért nem áll le a motor amikor becsukta az ajtót? Nincs ezekbe valami féle végállás kapcsolóhoz hasonló valami, ami megállítaná a motort? A választ előre is köszi! Üdv!
  2. Hello! Nézegettem az fórumot és rátaláltam erre a "téliesítő" műanyag betétre. Ennek mi a pontos neve? Esetleg tudnál segíteni abban, hogy hol lehet ilyet beszerezni? Előre is köszi! Üdv! András!
  3. Sziasztok! Lenne pár kérdésem a sebességváltóval kapcsolatba. Egy 94-es 1.6-os Si Astrám van F13-as váltó van benne. Nem tudom milyen végáttétele van, de hallottam róla, hogy valahol meg lehet nézni rajta. Valami W-s szám. Azt szeretném megkérdezni, hogy bele lehet-e tenni egy F16-os vagy F20-as váltót és milyen végáttételű legyen? A lényeg, hogy nagy sebességnél ne pörögjön a motor annyira. 150-160-nal szeretek menni és ennél a sebességnél ne pörögjön a motor. Válaszolna valaki, aki ért ezekhez a dolgokhoz. Előre is köszi! Üdv! András!
  4. Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Van egy F Astrám 1.6-os, 8V-s, Si-s(74 kW-os a hengerenkénti injektoros). Gyárilag F13-as váltó van benne és ki szeretném cserélni F16-ra, ezt megvalósítható mindenféle egyéb alkatrészcsere nélkül? Gondolom az F16-ba hosszabbak az áttételek, ezáltal a sebességi fokozatok hosszabbak és nagyobb sebességnél nem pörögne annyira a motor. Hallottam olyat is - mert eredetileg F20-ra gondoltam - hogy ezen váltót nem lehet, mert akkor féltengelyeket is cserélni kellene meg még ki tudja, hogy miket. Lényeg a lényeg F13-ról F16-ra, hogy nagyobb sebességnél alacsonyabb fordulaton tudjak menni. Szóval tudnátok ebben a témában segíteni, hogy én is világosabban lássak? Előre is köszi! Üdv! Andrew!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.