Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és szeretnék rá konkrét választ kapni. 1.6 16V Astra G-ről van szó a külső-belső levegő keringetés csappantyúja nem működik valami jól. Megnéztem a motort és az működik! Ugyebár ez az ajtó egy tengelyen mozog ami két oldalról egy hosszú stift szerű műanyag tartja. A jobb oldalon benne van normálisan viszont a motor felölinél hiába nyomom be, kijár! Amikor vissza nyomom ezt a stiftet, beszerelem a motort és bekapcsolom, akkor elkezd bezáródni az ajtó. Mikor bezáródott a motor tovább akar forogni olyan erősen, hogy kijár a stift és utána folyamatosan forog néha-néha az ajtót megmozgatva. A motor tengelyének a vége úgy néz ki, mint egy plussz jel "+" . Ha vissza szerelem a motort, akkor a stift vége és a tengely vége között van egy pár mm távolság tehát jobban rá lehetne tolni a tengelyt, viszont a motor már a felfogató helyen fekszik. Arra gondolok, hogy ezt a pár mm-t gyárilag nem egy hézagoló műanyag gyűrűvel oldották meg!?????? Az a baj, hogy ez a pár mm elég ahhoz, hogy kicsusszon egy picit a stift és máris csapkolódik az ajtó. Végülis arra lennék kiváncsi, hogy miért nem áll le a motor amikor becsukta az ajtót? Nincs ezekbe valami féle végállás kapcsolóhoz hasonló valami, ami megállítaná a motort? A választ előre is köszi! Üdv!