Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

wrobi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szigetszentmiklós

wrobi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. wrobi

    Váltó

    Köszi srácok a bíztatást! Szerelőcsere folyamatban. Ha jól összeszámolom most fogyasztom az ötödiket ezzel a témával kapcsolatban. Hihetetlen hogy mindenki mást mond. De talán most végre emberemre találtam csak kicsit messze van Gödöllő (Csepelen lakom). Most nézegetem az Opel EPC-t hátha okosabb leszek, de nem értem miért van öt furat a kardáncsapágy tartóban. Félek attól, hogy mire megoldódik a problémám, addigra más is tönkre megy (pl hardy, kardáncsukló, váltócsapágy stb.) Jó móka lenne kicserélni a teljes hajtásláncot.
  2. wrobi

    Váltó

    Sziasztok! Ma is voltam szerelőnél (a héten már másodszor) Jelenleg ott tartunk hogy a kardáncsapágyat kéne cserélni, de gumiházastul. Nekem az a gyanúm, hogy amikor állítólag megzsírozták a kardáncsuklót, akkor fordítva tehették vissza a kardáncsapágy házát, mert most kb 5-10 fokos törés van a kardántengelyben. Szeretnék megkérni egy caravan tulajdonost, hogy nézzen be az autója alá hogy neki egyenes-e a kardántengely vagy sem. Látszólag egy vonalban van a két hardy tárcsa, nem értem miért kellene oldalirányú törés a tengelybe. Illetve, ha valaki cserélt már házilag kardáncsapágyat, legyen kedves felvilágosítani, hogy be lehet-e fordítva tenni a csapágy házát. Köszönöm.
  3. wrobi

    Váltó

    Köszönöm a választ! Gumikra még nem gondoltam (kb 2 hónaposak). Volt már szálszakadt gumim, de az inkább haladás közben szitált (60 és 90 közt), ez a jelenség meg erősebb gyorsításnál jelentkezik. De meg fogom nézetni, bizti ami bizti. Ma (is) voltam szerelőnél, és kicserélt két csavart a kardánban, mert a menet közepe el volt gyalázva. Azt mondta nem voltak meghúzva, és ez okozta a hibát. Kicserélte, de a rázkódás nem szűnt meg. Feltételezem hogy inkább a rázkódás lazította meg a csavarokat, nem pedig a hanyag szerelő.
  4. wrobi

    Váltó

    Sziasztok! Új vagyok itt és nem szeretnék pofátlan lenni, de tippeket szeretnék kérni. 2003-as B Omega Caravan 2.5 DTI automata tulajdonos vagyok. Nemrég tapasztaltam gyenge vibrációt hirtelen lassításkor (csak gázelvétel, nem fékezés) 60-as sebességnél. Mivel a hátsó traktusból jön, gondoltam kardán-kereszt. Elvittem szerelőhöz, ahol két napig nézegették, még egy kardán specialista is megnézte, aki szerint felújítani nem szükséges, csak megzsírozta. Szerintem a próba kedvéért eléggé megzavarhatták a gépet, mert azóta gyorsításnál is jelentkezik a vibráció, de sokkal erősebben. Kövérebb gáznál szinte dobolnak a csomagtartóban. Azóta 2 másik szerelő is nézte, és próbáltuk kiterjeszteni a vizsgálatot a teljes hajtásláncra. A váltó kihajtás-csapágya picit lóg, de állítólag egy teljesen felújított váltónál is így van (saját szememmel láttam). A diffiben olajszint rendben, nem búg, egyébként nem sperr-diffis. Kardán-csapágy nem sír, látszólag rendben. Gondolom (vagy remélem) közületek senki nem rendelkezik Gyurcsók-képességekkel, de szívesen venném tapasztalt "kollégák" ötleteit. Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.