Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

HorsePower

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    69
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Miskolc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H GTC 1.6 Enjoy
  • Város
    Miskolc

HorsePower's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Helló! Mindenképp cseréld ki szerintem a szűrőt. Azzal többet ártasz az autónak, ha egy koszos szűrővel használod, mintha egy tiszta de "szőr nélküli" szűrőt teszel bele. Ha már nagyon koszos, akkor csak folytja az autót, szóval többet is fogyaszt meg gyengébb is. Ez csak saját vélemény, de ha városban használod, akkor nem árt 10ezrenként cserélni a szűrőt, nagyon be tud piszkolódni.
  2. Nálam pl. az ajtó nyitásakor is csinálja, de én is kiváncsi vagyok hogy mi is lenne ez a hang.
  3. Helló! A kopogás nálam is előjött, ahogy átszereltem a 205-öst 225-re. Igaz, nekem nincs benne IDS, de valóban idegesítő, mikor koppan. Milyen mértékű útegyenetlenségnél jön elő? Mert nekem azért elég komoly kátyus út kell hozzá.
  4. Tudna valaki segíteni, hogy mit jelent az FCO rövidítés Testmode-ban? Eddig nem figyeltem, hogy mit csinál, de most szűrőcsere után folyamatosan változik on és off között.
  5. Mennyit fizettél a BC programozásért és a távos ablakért? (Persze csak ha nem titok) Most akarom megcsináltatni és jó lenne tudni, hogy hol érdemes csináltatni.
  6. :rolleyes: Ott a pont.
  7. Nem mondtam, hogy nem jó ;) csak nekem nem jött be. Sokáig tankoltam azt, aztán egyszer teletöltöttem a Jet kúton és sokkal jobban ment vele az autó. Persze ez is relatív, igazából bennem van a hiba, mert minden apró eltérésre odafigyelek, amivel esetleg más nem is foglalkozna. De a két benzin között tényleg érezhető különbséget tapasztaltam. Egyrészt kevesebbet is fogyasztott, másrészt hamarabb felpörgött a motor. Ez gondolom az adalékolás miatt lehet, ami persze kutanként (és nem forgalmazónként) változó.
  8. Helló! Nekem szintén így van. A G az reteszelt, a H az nem (riasztó nélküli GTC) így ugye belülről bármikor nyitható, ami ugye nem egy megnyugtató dolog sajnos.
  9. Kinek mi jön be ;) én pl. a mol kúton elvből nem tankolok. A G Astrába a Jet kúton tankoltam, mert akkor még volt olyan, most a H-ba a Metro-s benzint öntöm, mert ezzel tűnik a legjobbnak. Az OMW-s nekem sajnos nem jó, most az Agip-ot fogom megpróbálni.
  10. A fenébe, azt én is elfelejtettem, akkor ez volt a baj ;) Sokáig tankoltam a prémium benzint, mert úgy gondoltam az milyen jó... aztán egyszer a 100-as után beletöltöttem majdnem egy tank sima 95-öst és meglepő módon jobban ment tőle az autó, szóval nálam abszolut nem vált be egyik szuperbenzin sem, pedig próbáltam V-Powert, Carrerat.
  11. 98-as is van még néhány kúton. Sőt most láttam olyat, ahol eddig nem volt és megint el kezdték forgalmazni (Agip). A Lukoilnál meg az Esso-nál eleve maradt, mikor annak idején "megszüntették" a forgalmazást. A 98-astól kicsit rugalmasabb az autó és nem kell kifizetni jóval több pénzt, a "csodabenzinekkel" ellentétben :rolleyes:
  12. Nálam egyértelműen érezhető volt, de ez lehet, hogy autó (lámpa) függő, úgyhogy nem merem azt mondani, hogy minden autónál ugrásszerű változást hoz. Hátha van valaki, aki nálam tapasztaltabb és megmondja, hogy mi a legjobb :devlish:
  13. Na a tempomatos kart én is figyelgettem :lol: de láttam, hogy vagytok rá elegen ;) Szintén grat a lányodhoz hg001, meg persze a karhoz is! :lol:
  14. Előre szólok csak saját vélemény, szóval nem feltétlenül igaz :lol: Szerintem nem sok értelme van a xenon "hatású" izzóknak. A legegyszerűbb megoldás és talán a legjobb is, ha egyszerűen nagyobb fényerejű normál izzót veszel. Olcsóbb is mint a xenon utánzat, és jobb is. Bárdiba, Unixba jó áron lehet kapni őket. Viszont ami nagyon fontos, hogy a fényszórókat be kell állítani normálisan, mert hiába van bármilyen jó izzód, ha nem oda világít ahova kell. A Hella szerintem általánosan jó, de biztos van más márka is, ami tudja azt a minőséget. Hogy mennyi lehet az élettartama nem tudom, de szerintem két évet biztos kibír.
  15. Helló! Beszélgettünk erről egy pár napja. Nagyjából ugyan az a problémám mint Neked, annyi különbséggel, hogy nekem benzines az autó. Többen nem is vállalták, mert visszatöltésnél meghalt volna a computer (ezt mondták Miskolcon és Pesten is). Egy linket kaptam, akik meg tudják csinálni, viszont 50ezer forintot nem adnék érte, mivel a fogyasztás csökkenés és a teljesítmény növelés mértéke ismeretlen, annyit lehet csak tudni, hogy a 115 LE-ből 122-őt a 150-es nyomatékból meg 160-t tudnának csinálni. Esetetben a 125 ló és a 290-es nyomaték szerintem már nem optimális, legalább is én félnék, hogy előbb utóbb meghal a motor ennyivel nagyobb teljesítménytől. Mennyiért csinálnák meg egyébként?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.