
deuxopel
Fórumlakó-
Hozzászólások
93 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
deuxopel névjegye
- Születésnap 1971-09-06
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra F C14NZ, Astra Caravan X14XE CD
-
Város
Monostorpalyi
deuxopel's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Az X14XE motornal (98) fotengely vegen levo ekszijtarcsa altal szolgaltatott jel az ECU szamara csak a motor forgasarol ad infot, vagy pedig a jel eseten egy meghatarozott helyzetet is jelent? masik kerdes: lehetseges, hogy az X14XE motornal az azonos "magassagban" jaro hengerek egyszerre kapnak szikrat? @+
-
OK. ez eddig vilagos, de honnan lehet megtudni, hogy a fotengely jo helyzetben van? hiszen 2 fordulat alatt tesz(nek) meg egy fordulatot a vezermutengely(ek) nem lehet attekerni akad "femesen", a motor igy kerult hozzam, nem ismeretes az "eloelete"
-
bocsi nem irtam, ez egy X14XE 1.4 16szelep, nem lehet korbetekerni, mert kiszedett gyertyaknal is megakad, azonban jelen all minden fogaskerek (fotengely es a 2 vezermutengely is) a gyujtotrafo ki lett probalva masik autoban, de hogyan lehet "kezzel" szikrat csiholni, hiszen ha jol ertelmezem a rajzot a trafo csak 2 vezeteken kap jelet.
-
Sziasztok! Vezermuszij beallitasaval kapcsolatos kerdesem lenne. Hogyan lehet ellenorizni, hogy a szij megfelelo helyen van, mert a jeleken all, azonban akad kezzel torteno attekereskor. elkepzelheto-e, hogy a fotengely egy fordulattal el van allitva a vezermutengelyekhez kepest? A gyujtotrafot, hogy lehet "kezzel" szikraadasra kesztetni? koszonettel @+
-
ha lehetseges tudni, hol talalhato ez az autoban???
- 36.168 válasz
-
en is szeretnem kiiktatni az X14XE motorosban a gyari immo-t, mert 1503 hibat ir, nem indul, de a masik X14XE motorosba atrakva az ECU-t, a kulcs koruli elektronikat a kulcsban levo chippel be lehet inditani es hibatlanul megy. gyujtas raadasakor nem villog a sarga hibajelzo (mint mikor lekotom kulcs korul az elektronikat) a Haynes konyvben kapcsolasi rajzon talaltam egy zummogot, ami jelez 120km/h felett illetve ha az ov nincs becsatolva a rajzon az 1170 pozicio, es H27 a jele, az autoban hol talalhato ez? lehetseges atkotni az ablakemelot, hogy gyujtas levetele utan automatikusan felhuzza?
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! melyik szerkezet lehet erzekenyebb mechanikailag a szuretlen olajra, atszakadt szuro eseten? az adagolo, vagy maga a motor valamely resze
-
Sziaszatok, Nem tekintve a hivatalos formulakra (engedely, motorszam, teljesitemeny es egyeb vonzatok, mint fekek, futomu) van-e valakinek tapasztalata abban, hogy C14NZ motor helyett X14XE beepiteset csinalta (es nem csinaltatta), van-e valamilyen komoly problema? az X14XE ECU beindul-e immo modul nelkul? kerdesem bugyuta DE: a gazositott astram nagyon furcsan viselkedik, ha egyszer vegre nagy nehezen sikerul beinditani (kozben beledurrog a kipufogoba) utana alapjaraton, es max. 1500-as fordulatig megy 30 percig is, de ha egyszer lepadlozom tiltasig a gazpedal elengedese utan leall es kinlodas ujra beinditani. motorcsere utan a masik motorral azonos a helyzet. "lopasgatlo"-kent be van epitve (az elozo tulaj altal) egy kicsi vacak, amit inditas elott csatlakoztatni kell. ha nincs csatlakoztatva, akkor altalaban a vilagitas figyelmezteto sem zenel, de neha igen. talan ez megszakitja az aramot az immo fele is (nem volt alkalmam ellenorizni) eddig nem tudtam nagyon foglalkozni az autoval a hideg miatt, mikor kivettem az akkut, es hozzaertem a huto tulfolyo gumicsovehez, letort a kis cso a hutorol, barmely muanyaghoz ertem elpattant. a gazhoz be van epitve egy masodik ECU es egy kisebb elektronika. van-e valakinek dokumentacioja gazos elektronikahoz. koszonom a hozzaszolasokat @+
-
Sziasztok van-e kulonbseg az 5 ajtos "F" es az "F" kombira szerelheto vonohorog kozott? van-e esetleg valakinek rajza a felszereleshez?
- 15.600 válasz
-
akkor ez elektromos (analog) jelet allit elo? vagy ugy mukodik, mint az olajnyomas megletet jelzo JO - ROSSZ ?
-
2008-ban a 2.2i Renault Safrane-ban csereltem uzemanyagpumpat (teljesen megallt), es utana jelentosen lecsokkent a fogyasztas, azonos uzemeltetes mellett, uzemanyagpumpa csere elott kb. 6000km-t mentem, majd utana kb. 8000km-t, autopalya, azonos utvonal most, ahogy figyelem a megtett km-t, folyamatosan csokken egy-egy telitankolas utan. hamarosan ki is cserelem hiszen van egy teljesen uj hasonlot gondolok, mint amit Te is irtal, kisebb nyomasnal az injektor tovabb van nyitva, kisebb nyomasnal nem tud ugy porlasztani (gondolok itt arra, hogy a nagynyomasi diesel befecskendezes ezzel eredmenyez teljesitmeny novekedest, kisebb fogyasztas mellett), ha nincs elegge elporlasztva a befecskendezett benzin, nem tud rendesen keveredni, elterulni a robbanoterben, igy eredmenyezhet teljesitmeny csokkenest.
- 9.927 válasz
-
Sziasztok, vajon eredmenyezheti a fogyasztas emelkedeset (benzines, injektoros motor) az uzemanyagpumpa altal eloallitott nyomas csokkenese
- 9.927 válasz
-
nekem ez valt be, 1995 ota hasznaltam mar tobb automban, dieselben, benzinesben egyarant www.xeramic.ch
-
Sziasztok, vajon mennyi lehet a homerseklet kulonbseg egy uzemmeleg, es mozgasban levo auto eseteben, a motorolaj, es "szelvedett" helyen az olajtekno kulso feluleten? mennyiben befolyasolhatja a kulso feluleten a mert homersekletet a kulso homerseklet, illetve a menetszel? az olaj elhasznalodasat milyen elven lehetseges merni, ellenallas? hiszen egyes autokban nincs eloirt intervallum, hanem jelez ha az olaj elhasznalodott.