Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

yankee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.493
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

yankee névjegye

  • Születésnap 1989-09-13

Elérhetőség

  • MSN
    kicsi-yankee@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Üllő
  • Érdeklődés
    OPEL:D<br />

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel F Astra x14nz 60HP ;)
  • Város
    Üllő

Legutóbbi látogatók

4.279 profile views

yankee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. yankee

    Kormánymű

    G-astra pont nem kompatibilis. B-vectra, B-omega ami plug and play. Leveszed felrakod működik...... Nekem is b veki van és b veki is volt.. szal ez tuti. :D
  2. yankee

    Kormánymű

    Ha nincs feszítőnek lyuk a blokkon akkor következő a teendő, G-astrából kell szerezni GENERÁTOR tartóbakto ami a motor másik felén van és a generátor alatt azon van feszítő görgő. És ezzel kivitelezhető a szervó. Azt hiszem legutóbb egy elektromos szervós g-astrából hoztam ilyenbakot és abban is volt ott feszítő görgő. Tehát mi kell pontosabban. G-astra 8szelepes motorról, (pontosan nem tudom hogy a 16szelepesé olyan-e) Tehát 8szelepes motorról generátor tartóbak erre csatlakozik a generátor és alatta van egy feszítő görgő. És ez annak gyógyír a problémára akinek nincs a blokkon furat a feszítőnek. Működőképes dolog építettem már be egyik haverommal Így f-astrába szervót.
  3. yankee

    Kormánymű

    Nincs köze egymáshoz ez igaz. Viszont annyiban közük van egymáshoz, hogy egy motortartóbakon kapnak helyet egymás felett. GYÁRIRÓL ebszélek természetes azon úgy volt a bak, hogy a 2szivattyúnak hely, és köztük a feszítő... De attól, hogy diavia szerintem fel lehet rakni gyári konzolra...
  4. yankee

    Kormánymű

    Majd kiderül. Nézd meg a lyukakat meg szerezz klímás,szervós motortartót. Viszont lehet hülyeséget mondok. Kövezzetek meg. De ha jól rémlik a téma akkor ha szerzel klímás szervós bakot akkor azon van a feszítő is. ERGÓ a blokkra nem kell csavarnod semmit ha van lyuk ha nincs. Mivel azon a motortartón ami szervós, és klímás ott a motortarton vana feszítő is a két szivattyú között.. Azt hiszem ez így van.... És akkor a blokkot el lehet feledni oda nem kell semmi. :D Tehát ha azt nézzük akkor jól jártál. Csak szereszz egyklímás szervós bakot feszítővel. :D És mehet a menet. :D
  5. yankee

    Kormánymű

    Pont ezért hívot ma fel haver, mert valaki vitt tőle szervós cuccot aztán neki nem volt lyuk a blokkon, aztán felhív, hogy nekem volt-e. Hát mdonom volt. Bár fészliftes a kocsim.. Nem tudom van e összefüggsé, de nekem volt. Na jó neki nincs. Hát mondom ezt nem tudom, hogy évjárat függő-e vagy mi nekem volt havernak nincs, c14si-n havernak volt mondom nem tom.... Szal hogy melyiken van melyiken nincs PASSZ. A blokk tetején van a vezérlés burkolat lyuklába, a blokk tetejétől lefele olyan 1cm-re, KB.... 2lyuk menettel. Na most amelyiken nincs,,, azt nem tom, hogy lehet-e rá rakni. Én nem kisérletezném meg. Nem tudom milyen mély a lyuk. és ha túl méjre böksz, lehet átfúrsz egy víz csatornát vagy valamit. :D Szóval én nem merném meg fúrni. Amelyiken van az zsír.
  6. yankee

    Kormánymű

    Az is lehet. De enm modntam, hogy rosz. De valszeg ha nincs szervója de klímája van akkor az diavia ergó utólagos? :D Ennyi. De a kompresszor mire van csavarozva ha nem bakra? :D
  7. yankee

    Kormánymű

    Valszeg utólagos diavia klíma :D Na de ez esetben akor lesz vele cummendáré.. Klímás szervós bakot talállni. :D KÜLÖN :D EJJEJJ
  8. yankee

    Kormánymű

    Azt kell emgtudnod, hogy a blokkodon van-e 2lyuk a feszítőnek, vagy ha olyan a szervó akkor a szivattyúnak. De mindkét esetben kell a 2lyuk. Ha csak nem sima ékszíjas ez esetben nem lényeg a 2lyuk megléte. De széles szíjasnál már igen. Ha astrából van tök mind1 milyen motor. Lényeg hogy 8szelepes legyen, mert a c20xe-nek pl más a motortartóbak. a 8szelepeseké meg ugyan az. minden esetdben kérd a motortartóbakot, és a főtengely szíjtárcsát. Az enyém pl c16si-ből van x14nz a motorom szó nélkül belement. Ja és nagy valószínűséggel generátort is cserélni kell. Valaki azt modnja csaka generátor tácsát kell cserélni valakinek komplett generátort kell. Nekem és havernak pl komplett generátort kelett cserélni. De ez a veszély csak hosszbordás szíjnál van.
  9. yankee

    Karosszéria

    A tükör simán passzol. Csak formája más, rögzítés talp egy kutya. A kábelezést én annó haverral tettem be, semmi kábel korbács nem kell, mi építettők neki ki a korbácsot. Persze komplett kábelkorbáccsal egyszerűbb... De meg leeht így is oldani kb 3óra alatt behúztuk műszerfal bent volt szóval nem veszélyes.. Sőt amikor mi kötüttk be még rajz se semmi nem volt nekem. Úgy silabizáltuk ki a tükröt is, h melyik vezeték micsoda meg a kapcsolóban is, hogy melyik mit csinál. Szóval így utólag kiokosodva tudom, mondani, hogy meg leeht simán oldani minden nélkül is.
  10. yankee

    Futómű

    Torony csapágy után nekem is reccsent egy párszor, de azóta sem csinállja. Sőt előtte sem, de ültetés végett szét kelett szedni így ki cseréltem, és mikor összeraktam hébe hóba nekem is reccsent egyet. De mára teljesen megszünt. Lehet még egy kicsit igazodik helyre áll várj vele egy kicsit hátha el hallgat.
  11. yankee

    Futómű

    Már tudom mi hiányzott... Mint szomjazónak a kenyér.
  12. yankee

    Futómű

    Az én gátlómmal már utólag példáloztam. Folyamatosan a narancs sárga koniról beszéltem mert nem 1embernek van itt a fórumon és nem 1ember van vele meg elégedve. És az is egy dolog amit te mondasz h nem vesz semmit. Vagy éppen olyan az emberünk, aki inkább elgondolkozik a konin, és inkább vár 2hónapot és megveszi a narancssárga koniját. És a narancs sárga koni úgy tudom még 20ezer alatt van /db. Amikor én vettem az enyémeket akkor számoltam és a nari konit mind a 4et meg tudtam volna venni abból a pénzből amiből az első kettőt vettem. Ez jóval drágább mint a ta. Az fk szett meg 60ezer. Akkor meg már nincs nagyon messze árban az FK-tól. És akkor inkább ezt részesíteném előnybe. De abban igazad van. HOgy LEHET meg ijedt a kérdező és nem vesz semmit. Vagy elgondolkodik és még rak félre pénzt és meg veszi inkább a konit. Tehát Ez is az is előfordulhat. De a beírt szmájli alapján nekem az jött le, hogy a kérdező sem maximálisan bízik abban a 40ezres szettben.. Na mind1. Azt vesz mindenki amit akar.... Nem az én pénzem. De sztem a Koni azért jóval komfortosabb mint a ta. Függetlenül, hogy a Koni is keményebb.....
  13. yankee

    Futómű

    Legyen úgy h te jobban ismered ezt nem vitattam.. De azért csak elárul valamit az ár is a ta-ból 40 a szett a sárga koni gátló meg 30/db Szal tényleg jó lehet. 4éve terveztem leültetni kb a kocsit. De megfogadtam TA-t Fk-t nem fogok venni. Pedig tudtam volna venni. Inkább kivártam még több kess lesz a konira. És nem bántam meg. De abból amit vezettem ezt tudtam leszűrni, hogy nekem tuti nem kell sose. És mivel a kérdező ezeket kérdezte nem is tuttam weitechről beszélni 1 mert nem ismerem 2 mert nem ez volt a kérdés. De bocsásatok meg, hogy meg mertem osztani eme szegényes tapasztalatomat. Legközelebb megpróbálom magamat vissza fogni.
  14. yankee

    Futómű

    Mert mivel kavartam be áruld már el légyszi. Kiváncsi vagyok rá be kavartam-e. Másrészt vezettem ta-futóműves kocsit. Szal nem a kisújamból ráztam elő de mind1 is ti vagytok a górék ti mindent tudtok mindenről. :rolleyes:
  15. yankee

    Futómű

    Nem dicsőíteném mert nem vélettlen nem azt vettem. Nem tudom mi a rákot okoskodsz megint. :rolleyes: Meg gondolom a többi user is akinek narisárga konija van az akkor azé dicsőíti mert az van neki. Na mind1 ti tudjátok.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.