Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rozi07

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Baja

rozi07's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. rozi07

    Dízel

    Üdv Mindenkinek! Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot! A toronycsapágyat tudom-e ellenörizni, és hogy a legegyszerübb szétszedni! A másik, pedig a turbónyomáson lehet-e állitani a dtl-es motornál. Végül, de nem utolsó sorban, pedig 1-2 tőlem okosabb szerint ehhez a tipushoz nem volt gyári klima. Ez lehetséges, mivel alánéztem, és látszik, hogy a kompreszor tartó, és a szervó szivattyú nem gyári felfüggesztésen van. Ehhez szeretném megkérdezni, hogy tudom megállapitani, milyen klimahűtöt vegyek, mert az nem volt benne mikor megvettem. a másik kérdés, pedig a szervó. Nos, a szijcsere, ráfeszités,és szivatyú ellenőrzésén túl vagyok, és az olaj is megfelelő. A szivettyú nem lóg, stb.viszont egy ideje csikorog, és nem csak mikor teljesen ki van tekerve, hanem már az elején is. A kormány is nehezebben működik valamiért. Hogy és mit is nézzek meg, a kormány, felfüggesztés körül???? Válaszotok előre is köszönöm! Üdv mindenkinek István Bajáról.
  2. Hali! Megvan a hiba!!! A kur... riasztónak volt egy rejtett nyomógombja, amiről nem tudtunk. Véletlenül találtam rá a biztositék tábla alatt. Megnyomása után előkerült a gyújtószikra, és máris indult az autó!!! Ez van, mikor nem a saját autóm, hanem a szüleimé! Az enyébe is van riasztó, de abban nincs ilyen eldugott nyomógomb. 4 napba telett, és most is a véletlen műve volt a siker!!! Köszi a segitséget azért! Üdv:István
  3. Köszi a választ! a vezeték csatlakozoói ellenörzésén már túl vagyunk. Én is a tilisztorra (modulra) gondolok, de biztosra szeretnék menni, mert ez is kb 15-20ezer.Meg lehet állapitani, hogy biztosan ez-e a hiba? Vagy csak kizárásos alapon, ez maradt, meg a trafó! Köszi a választ: István
  4. SZIASZTOK!!! Segitséget szeretnék kérni tőletek! 1.4 astra 92-es évjárat. Az autón 1-ik percröl a másikta eltünt a gyújtószikra. Bosh tilisztoros gyújtásrol lenne szó, mint a corsában. A szerelők szerint a jeladó halt meg. Vettünk komplett forgórészt, ebben benne van, meg a rotor, stb... Szóval a hiba maradt, semmi szikta. Szerintetek, hogy tudom leelenőrizni, mi is a gond valóban, mivel nemigazán maradt lóvém, mert elötte komplett kuplunk is lett cserélve, és ez a Sza.. gyújtórész is igen húzos volt. Kérdésem, a tilisztoron ugye 4 csatlakozó van( egybe) melyiken hogy van az állandó 12v, a jel, és a slusz. a trafón ugye van állandó +, és a vezérelt jel, (szerintem) és a jeladónál a 3 csatlakozó(egyben) melyiken van az állandó 12v, és melyiken jön a jel. Esetleg van-e még valahol relé, vagy valami, amiröl nincs tudomásom. Segitségeteket előre is megköszönöm, igen fontos, és sürgös lenne a járgány. Köszönettel István
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.