Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

eyeless

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    eyeless@freemail.hu

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    rally, motorsportok

eyeless's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nagyon köszi knight a linket. A kábelek rángatásával kezdtük, de ahogy várható volt nem változott a helyzet. A hall jeladó és az AC relé még hátra van, bár a szakszervízben azt mondták, hogy a Hall jeladó nagyon megbízható szerkezet, nem valószínú, hogy ott lenne a hiba, de ki tudja. A mostanában tapasztalható nehéz beindítás is visszavezethető ezekre a hibalehetőségekre? Ja és van valakinek ötlete, hogy a motortérből jelentkező furcsa hangok mitől lehetnek?
  2. Sziasztok! Szeptember óta hajtok egy 93-as 1.4 Astrat. Megkímélt állapot, kevés kilóméter (107.000 km az aktuális), stb. Kb. decemberig semmi gond nem volt az autóval, de akkor folyamatosan előjött a menet közbeni rángatás és leállás (check engine felvillanás). Első utam a szakszervízbe vezetett. Nagy önbizalommal a gyújtás elosztó modulra voksoltak (igaz senki nem ment próbakört az autóval) amit ki is cseréltek, ja és kiolvastatták a computert is, de az nem mutatott semmi hibát. Sajnos a cserével semmit nem változott a helyzet. Ezután cserélték a trafót, a gyújtás kábeleket, ellenőrizték minden más a kábelt, és a lambda szondát de minden rendben volt. Csak a rángatás és leállás nem szűnt meg. Mostanában már elég nehezen lehet az autót indítani 2-3 óra állás után. Nem kapja el a motor... Megviszgálták, hogy megvan-e a benzin nyomás a tankból az AC-ban. A hosszabb állás után a nyomás 0-ra esik, de amint elkezd dolgozni az AC felmegy a nyomás 1 bar-ra. De ettől függetlenül az indítás nehézkes. Olvastam egy korábbi kommentben, hogy más is hallott a motortérből szörcsögő hangot, mintha valamilyen folyadék nehezen közlekedne a vezetékben, vagy valamilyen forgó alkatrész hozzáérne valamihez. Hát ez a jelenség is megvan, mióta csak nehezen tudom indítani az autót. A szakik értetlenül álltak a leírtak előtt, csak annyit mondtak, hogy ennek a szériának ez típusbetegsége, de nem tudnak vele mit kezdeni. Nekem ez kicsit hihetetlennet tűnik. Az elektromos oldalon színte mindent ellenőriztek, de mégis olyan, mintha nem lenne megfelelő a gyújtás. Mintha túl nagy lenne az előgyújtás és az torpantja meg a motort. Ezt csak Én gondolom így, de már teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek lenne segítőkész ötlete, nagyon megköszönném. További jó napot Pitta :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.