Sziasztok! Sürgős segítség kellene, mielőtt az egész autót szédszedem.
Adott egy X20XEV Vectra B '97 -es, klima nélküli autóm. Tavaly vettem észre elősször, hogy mikor felment a vizem 100 fokra akkor indult csak be a hűtőventilátorom. De mikor beindul felment a pirosba is, de elég gyorsan vissza is hült. Na, ez mára addig forrott ki, hogy ha beindítom, szépen melegszik, szerintem nyit a termosztát időben - 88 foknál - radiátor ez idő alatt teljesen hideg. Ezután ugye nyitja a hűtő kört. Viszont ezután 100 foknál már nem áll meg és a pirosba futtatom totálra. Voltam vele szakinál azt monda a hőgomba - kicseréltük. Semmi, Másnap kicseréltük a müszerfal jeladót a motor oldalán - semmi. Elkezdte a lézeres hőfokkal nézegetni, azt mondja biztos koszos, dugult a hűtő, mert közép tájt csak 60 - 80 fok van (a hőgomba környékén) míg a tetején 96 volt. Okén, kitisztit, semmi. Mára kicseréltem a hűtőt egy újra, de szerintem utángyártott. Viszont ugyanez a válasz, semmi. Ja azt elfelejtettem hozzátenni, hogy a ventilátor mükszik, ha rövidre zárom hőgomba csatlakozó kábel 2 vezetékét. Kérném a segítségeteket, mert sokba került már. Ütleteim: - még a vékony csőt nem néztem meg, hátha csak az van eldugulva, ill a kiegyenlítő tartály sapkát még nem cseréltem. Nos? Van még egy furcsasága, hogy bekapcsolom a belső ventilátoromat hidegre csavarva vagy melegre - lényegtelen - és pl.: 90 fokról felmegy kb.: 98 fokra, ha kikapcsolom azonnal a mutató tempóját nézve visszamegy. Ezért nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget annak, ha egy "fogyasztó" bekapcsol pl a külső ventilátor 100 felett és feljebb ment egész a pirosba. De most, hogy mindent kicseréltem benne már egészen fekszik a piros végén a mutató és már nem indul be a venti. - Menet közben szépen tartja a 88 - 90 fokot, nem ingadozik stb. Na, inkább irjátok meg a véleményeteket, mert már regényt irtam! Előre is köszönöm!