
danielgrande
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
danielgrande last won the day on November 13 2017
danielgrande had the most liked content!
danielgrande névjegye
- Születésnap 1962-06-13
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Magyarország
-
Érdeklődés
Elektronika,számítástechnika,sufni-tuning
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G CC 1.6
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
1.254 profile views
danielgrande's Achievements
Newbie (1/14)
5
Hírnév
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
danielgrande replied to Amusing's topic in Astra G
- 19.232 válasz
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
danielgrande replied to Amusing's topic in Astra G
"- 19.232 válasz
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
danielgrande replied to Amusing's topic in Astra G
Ez a vezetékpont kiosztás (szín kiosztás) csere a G Astrákban a gyárilag beszerelt Blapunkt rádiók miatt van, mégpedig azért, mert ezeknél a fejegységeknél gyújtás ráadása nélkül is, a hangerőgomb megnyomásával is belehet kapcsolni a készüléket.- 19.232 válasz
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
danielgrande replied to Amusing's topic in Astra G
Én a következő képpen oldottam meg a tempomat visszajelzést, az óra csopotrban, ahol az eredeti helye van és nincs beforrasztva a visszajelző LED. Nekem Z16XE-m van, ahol nem izzó, hanem LED-nek van helye. A lényeg, hogy a bajuszkapcsolónak az ECU felé menő vezetékéről párhuzamosan vettem le a képen látható módon a jelet. Bekapcsolás: Be/Ki kapcsoló gomb rövid ideig történő megnyomására a kapcsolás öntartásba megy, világít a LED. Kikapcsolás : A Be/KI kapcsolót 2 másodpercig nyomjuk, miáltal a 220uF-os kondenzátor kisül, megszűnik az öntartás, LED kialszik. A kapcsológomb megnyomásakor az ECU-ra menő ponton negatívra válta át a polaritás, ezt használja fel a kapcsolás. A kapcsolás elemeit az óracsoprt csatlakozójának üres pontjain (forrléc technológia)rögzítettem. A tempomat kapcsoló ECU felé menő vezetékét külön be kell vezetni az óracsoprtba. Használja ki-ki egészséggel.- 19.232 válasz
-
- 2
-
-
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
danielgrande replied to Amusing's topic in Astra G
A X.,Jegenye u.-ban 29000Ft-ba kerül a teljes beszerelés, ECU programozással. Kb. 3 óra alatt elkészül, ha kérsz előre időpontot. Mert nem elég csak bekötni, engedélyezni is kell az ECU-ban a tempomatot.(opeltempomat.hu)- 19.232 válasz
-
Csatlakozom a megállapításodhoz. Azt nem a Föld mágneses tere okozza, hanem az úgynevezett remanens (visszamaradó ) mágnesességnek nevezik.
-
-
Szia! Konkrétan autoszerelő a fiam volt (míg élt) én magam kb 40éve autózom, láttam, s javítottam (többnyire sikerrel) néhány típust. Többnyire mindig is OPEL párti voltam. Irányitástechnikai mérnök vagyok, elektro és mechanikai műszerész érettségi mellett. Az autóimat a kezdeti nem túl jó tapasztalatok után, leginkább magamhoz vittem szervízbe. Dióhéjban kb.ennyit magamról.
-
Ha lenyomod a fékpedált, akkor belül a fékpedál oldalán kinyit egy szelep, ami kompenzálja az ellenkező oldalon a membránra ható vákum által okozott elmozdulást, ami által a főfékhenger előre mozdul, miáltal a fékfolyadékra nyomást gyakorol, anno dacu a fékek működésbe lépnek. Összegezve, ha a fékpedál lenyomásakor rövid ideig hallassz levegő áramlás által keltett ks szisszenést, az nem hiba, az úgy rendben van.Ezt a hangot akkor lehet leginkább észlelni, ha gyors mozdulattal támadsz a fékpedálra.
-
A mágnes tkercsen a klíma kompresszor mágnes tekercsét érted? Abban szintén van egy hőbiztosíték, (Ez szokott megszakadni általában, vagy jó estben a 39-es bizti megy ki, ami ennek a biztije). Ezt a tekercsnek a kiszerelése után lehet átkötni, ha szettöröd a tekercs közepén lévő kiáálló részt, mert ez alatt található. A hőmérő NTC ellenállásának (Közép konzolon felül, a TID-en jeleníti meg a hőmérsékletet), alul a lökhárító közepén van a helye, ott ahol a 2 rácsos rész van. Egy 3 ágú körmös bepattintója van, ami tartja.
-
Sokan elfelejtik, hogy a klíma kompresszor egy mechanikus szerkezet, ami kenést is igényel, vagyis nem csak gáznak kell lenni a klíma rendszerben , hanem kenőolajnak is. Ilyenkor eleinte nehezebben hajlandó forogni a kompresszor tengelye, (ezért csikorog a bordás szíj) aztán berágódik, majd teljesen megszorul. Aztán már csak a felújítás vagy a csere gyógyítja a bajt. Tapasztalatom szerint nem árt egy lefejtés (levákumozás) , majd a klíma gáz feltöltésekor kenő olaj hozzáadagolása. (Pl.: XIII., Tüzér u. 43. Itt JÓ szakemberek vannak erre a szakterületre vonatkozólag. SZVSZ).
-
Ha kiveszed a relét, rajta van az oldalán a kapcsolási rajza. A két kapcsolt kontaktust, ha rövidre zárod el kell indulnia a ventillátornak. Ha nem indul, akkor lehet tovább keresni, miért nem megy.
-
Az a sziszegő hang akkor szokott jelentkezni, ha a fék szervó gumi membránja kilyukad. Sajnos ilyenkor komplett fék szervó csere a megoldás.
-
én is pumpát keresek(nem bontottat ha lehet)és tájékozódok az árakban. :) esetleg te náluk vásároltál?