Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hanns

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    49
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

hanns névjegye

  • Születésnap 1982-01-11

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    opel manta /1982/, opel astra 1.7 D /1995/
  • Város
    Budapest

hanns's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. hanns

    Dízel

    én is a kuplunggal játszom...több odafigyelést igényel mint egy benzines vezetése az biztos, de egy idő után megszokja az ember ;) Nekem is elég tréül fogyaszt városban, más mondta, hogy a városi /Pesti/ fogyasztása kb 5.5 max 6 lityi, nekem beszürcsöli a 6-7.5 - öt is... Valami nem stimmel szerintem... Reméltem, hogy a vezérmű tengely - görgő - vízpumpa - szíj csere után jobb lesz, de nem ;) maradt a fogyasztás, és a rángatás is... Ráadásul nekem néha elég lassan gyorsul még önmagához képest is, néha rángat, olyankor kuplung kicsit benyom (mint a versenyautókon szokás csinálni duplakuplungolás) moci kicsit felpörget kupi vissza, és akkor vééégre kilő... egyből ráad a turbó is és megvan a gyorsulás :lol: :lol: és a biciklisek imáikba foglalnak :lol:
  2. hanns

    Autógáz-Astra.

    Sziasztok! Most készülök autót cserélni... Jelenleg egy 1.7 "TD" f astrám van. Cserélnék benzin-gázos lehetőleg szintén f astrára...tudnátok tanácsokat adni, mire figyeljek oda? Ill mekkora motorral érdemes foglalkozni, általában mennyi a fogyasztása , mondjuk egy 1.4-esnek vagy 1.6-osnak stb... Ki hány éve használ gázt, mennyire veszi jobban igénybe a motort /hallottam olyan rémhíreket, hogy gyorsabban tönkreteszi a motort/ Előre is köszönöm nektek!
  3. Nah lezártam a szelepet...kb 5 percembe telt...mivel csapágygolyóm nem volt kéznél, csavarral helyettesítettem és egy másik gumicsövet húztam a vákuum pumpa felöli csőre amit szintén ledugóztam és így az alapjáratom sem szökött az egekbe ... pöccre indul, úgy húz mint atom és hát...füstölni füstöl de sokkal kevésbé mint a rossz agr-el erölködve...igaz csak bemelegítettem a mocit és mentem egy gyors kört a melóhelyem körül, de ég és föld a különbség. Na majd holnap eldől. Megyek vele egész nap...de azért majd megtisztítom és megnézem hátha még nem kopott nagyon el... Köszi még egyszer a segítséget!!!! Nagy öröm ez ma estére nekem! :lol: :huh:
  4. Jó ok :huh: nem úgy értettem, persze hogy füstöl :lol: csak nem szeretem megölni a mögöttem utazókat... B)
  5. Hát én úgy vagyok vele , hogy nem szeretek füstölni... :huh: engem zavar.
  6. És ha meg akarnám tisztítani, akkor csak a bilincset kell a szelep tövében kilazítanom és le is jön az AGR? Aztán be lehet áztatni nitrohigítóba hátha jobb lesz?
  7. Köszi! Gázolaj szűrőt kb 700 km-el ezelőtt cseréltem , olajszűrőt és olajat is...ezek szerint magához az AGR-hez hozzá sem kell nyúlnom csak a csatlakozó gumicsövet kell ledugóznom , jól értem?
  8. SZiasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni...menet közben ledadogok , főként gázadásnál megtorpanok , néha nehezen indulok. A fogyasztásom megnőtt 5 fél ről 7 félre :huh: . Valszeg esélyes az AGR. Mindenesetre megnézném. X17DTL -es a jószág. El tudnátok mondani a tisztítását ill. a lezárását az AGR-nek? 95-ös a jószág. Előre is THX!
  9. hanns

    Dízel

    Az újpest az naon jó volna...tudnál adni egy teló számot? Amúgy ez nagy szervíz vagy kis "szaki"?
  10. hanns

    Dízel

    Sziasztok! Nem tud valaki Pesten egy megbízható dízel szakit? Előre is köszi!
  11. hanns

    Dízel

    Hát izé nem tudom...lehet, hogy a hosszú út betett volna nekik? Pedig úgy tudtam, hogy az autópálya kímélőbb mint a városi furika... :)
  12. hanns

    Dízel

    Üdv skacok! Most jöttem haza Ausztriából és valami gáz van az autóval... Miután kiértünk érezhetően nehezebben indult. Ott is kocsikáztunk vele, kicsit erölködött az indulásnál de aztán semmi... Hazafelé is minden rendben volt. Viszont hazaértünk állt 1 napot és nagyon nehezen indul. Van , hogy 2 szer kell indítsam... kicsit kerregő hangja van, és sokkal jobban rázkódik is a moci...lehetséges, hogy a vezérműszíj meglazult vagy ilyesmi? Onnan is jön némi vibráció...a töltésjelző lámpám pedig kivillan amikor leállítom...ráhúztam a generátor szíjra is mert az is lazult de nem változott semmi. Most már menet közben is furcsa, halk kopogást hallok, főleg, ha hagyom alapjáraton pörögni...mintha valami kocogtatná a mocit. Szerintetek?
  13. hanns

    Dízel

    Köszi szépen!
  14. hanns

    Dízel

    Meg tudja nekem mondani valaki az Isuzu motoros 1.7-es TD F Astrának a mocikódját? Előre is köszi!
  15. THX!!! Ma is okosodtam...közben beszélt az egyik haver egy rendőr haverjával, aki azt mondta, ha kiszúrják akkor megszivathatnak érte, mert azonos méretűnek kell lennie...mind a két tengelyen a legújabb jogszabály szerint...viszont, hozzátette azt is, hogy 98%-ban nem nézik, és ilyen minimális eltérést nem is biztos, hogy kiszúrnak, ha meg kiszúrják akkor is lehet még arra hivatkozni, hogy úgy tudtam, hogy azonos tengely...blabla...de mindenesetre nem lőnek érte azonnal tarkón. Ráadásul én a mantával kb 3 évig jártam így , sőt volt, hogy tengelyenként is totál eltérő volt minden amit el tudtok képzelni ...az egyik téli a másik nyári ... nem sorolom tovább , de persze ez csak addig volt így amíg elmentem a gumishoz...de legközelebb a hátsó gumijaimhoz igazítva rendelem az elsőket...és akkor minden klappol majd. Gondoltam rá most is , hogy 4 et rendelek mert nagyon jó árban vannak /6990 /Db/ és vadi újak, de nincs rá keret... :lol: Köszi a felhomályosítást!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.